Ditbenik schreef:(...) Ik begrijp dat ik de intenties van een ander ten gunste uit moet leggen en dat jij mijn attenties ook na uitleg nog steeds als een kwade bedoeling mag uitleggen. Dit terwijl ik zelfs het oorspronkelijke bericht heb verwijderd. Dat vind ik jammer.
Ditbenik, hoe kun je zoiets schrijven? Zie wat ik schreef:
Valcke schreef:Het is natuurlijk goed mogelijk dat je dat zo niet bedoeld hebt. Dan is mijn bedoeling alleen maar om je een tip te geven, want het komt wel op deze manier over. En het kan heel goed zijn dat ik het ook (onbewust) doe, dus ik sluit mijzelf hierbij in.
Wanneer je dit onbevooroordeeld gelezen hebt, kan ik de reactie die je nu geeft, echt niet begrijpen.
Ik ga dus helemaal niet door om iets als kwade bedoeling uit te leggen. Integendeel. Dat schreef ik heel duidelijk in de vetgemaakte woorden. Ik gaf slechts een tip en maakte ook nog de opmerking dat ik het mogelijk ook (onbewust) doe. Ik gaf die reactie naar aanleiding van de felle post die je als reactie op mij plaatste. Op dat moment wist ik nog niet dat je je eerste post verwijderd had, dat zag ik pas nadat mijn post op het forum stond.
In elk geval: wat je schrijft dat ik iets na uitleg nog steeds als kwade bedoeling uitleg, is volstrekt bezijden de waarheid.
Mijn opmerking om op iemand intenties te letten was trouwens gericht aan DDD.
Ik laat het hier nu bij. Wat bedoeld was als tip (omdat het vaker voorkomt), ontspoort in een 'gevecht'. En daarvoor heb ik het absoluut niet geschreven!