Wonderen doen op wonderen horen....

GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: Wonderen doen op wonderen horen....

Bericht door GerefGemeente-lid »

Ararat schreef:
GerefGemeente-lid schreef:
Zeeuw schreef:Nee, het was een terechte opmerking van Ararat op een uitgesproken twijfel.
Wij kennen en weten Gods bedoeling helemaal niet en mogen dus ook niet Zijn raad en voorzienigheid in de weg lopen. Dat God dat wil doen, is waar, maar geen automatisme. En dat lijken jullie nu wel te suggereren.

Maar mijn punt is vooral dat er op elke slak zout gelegd wordt. En daar is een forum voor, maar je moet wel de gepaste tijd en plaats weten. En dan hoort zo'n opmerking hier niet thuis. Het leidt af van het onderwerp en is onnodig.
Ik wil op verzoek van AGH best nader uitleggen waarom ik eea stelde. Dat is dan meer inhoudelijk en zelfs passend bij dit topic. Mij ontgaat even waarom jij je hierover plaatsvervangend opwindt en dat uit met slechts je mening ipv bijv een verduidelijkingsvraag
Omdat ik deze zin zelf ook had kunnen plaatsen en ik niet goed begrijp wat er mis mee is.
Het kromme kan niet recht gemaakt worden, en hetgeen dat ontbreekt, kan niet geteld worden. (Prediker 1: 14 en 15)
Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. (...) een tijd om te zwijgen (...). (Prediker 3: 1 en 7m)
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3974
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Wonderen doen op wonderen horen....

Bericht door Terri »

helma schreef:Bericht namens Samanthi:

Hier een nieuwe update!
De arts heeft net gebeld en zei dat de bloedwaarden prima en de tumormarkers ook weer normaal zijn. De milt is geslonken en de lymfklier van de lever ook. Samanthi hoeft nu geen chemo en moet over 2 maanden terug komen op de poli om vinger aan de pols te houden. De arts noemde het een kado uit de hemel en had deze uitslag niet verwacht.
Samanthi moet langzamerhand opknappen.
Alle eer aan onze God en voor al jullie gebeden.Afbeelding
Samanthi als je meeleest: wat een mooi bericht, dankbaar!
Gebruikersavatar
Anselmus
Berichten: 1122
Lid geworden op: 27 aug 2019, 19:18

Re: Wonderen doen op wonderen horen....

Bericht door Anselmus »

Tiberius schreef:
helma schreef:Jammer dat het bericht van Samanthi al zo snel ondersneeuwde.
+1
Aan de ene kant: wat fijn voor Samanthi. Aan de andere kant voelt het als zo'n groepsapp met zestig collega's. De eerste is jarig en dan volgt er 52x gefeliciteerd met allerlei varianten van ballonnen, toeterende poppetjes, bloemetje en een champagnefles. Ik zie daar nooit zo de waarde van in zonder af te doen aan het oorspronkelijke bericht zelf.
Fides Quaerens Intellectum
Mannetje
Berichten: 7735
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Wonderen doen op wonderen horen....

Bericht door Mannetje »

Wellicht citeerde men net als ik om het bericht in beeld te houden, omdat er even wat anders tussendoor ging.
-
Gebruikersavatar
Anselmus
Berichten: 1122
Lid geworden op: 27 aug 2019, 19:18

Re: Wonderen doen op wonderen horen....

Bericht door Anselmus »

Mannetje schreef:Wellicht citeerde men net als ik om het bericht in beeld te houden, omdat er even wat anders tussendoor ging.
Dat is een goede manier denk ik. Wanneer mensen willen reageren op een bericht doen ze dat toch wel, kijk maar naar een topic als 'evangelie met kleine lettertjes'. Al begrijp ik dat aandacht ook fijn is.
Fides Quaerens Intellectum
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3040
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Wonderen doen op wonderen horen....

Bericht door Lilian1975 »

Wat een heerlijk nieuws Samanthi... Dank aan God!
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wonderen doen op wonderen horen....

Bericht door Mara »

helma schreef:Bericht namens Samanthi:

Hier een nieuwe update!
De arts heeft net gebeld en zei dat de bloedwaarden prima en de tumormarkers ook weer normaal zijn. De milt is geslonken en de lymfklier van de lever ook. Samanthi hoeft nu geen chemo en moet over 2 maanden terug komen op de poli om vinger aan de pols te houden. De arts noemde het een kado uit de hemel en had deze uitslag niet verwacht.
Samanthi moet langzamerhand opknappen.
Alle eer aan onze God en voor al jullie gebeden.Afbeelding
Wat bijzonder om te lezen! Ik heb voor j gebeden Samanthi, of je eenswillend zou mogen worden met de Heere. Dat is al een Wonder. De Heere doet wonderen op het gebed, dat heb ik zelf mogen ervaren. Onverdiende genade. Ik wens je verder herstel en genezing.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Plaats reactie