Contactadvertenties

Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Contactadvertenties

Bericht door Mara »

Ambtenaar schreef:
Hoorde van de week op de radio dat het amfetamine gebruik op Goeree Overflakkee schrikbarend hoog is., veel hoger dan in Amsterdam of Rotterdam. Dus over Sodom en en Gomorra gesproken.
Het is echt heel erg. Zie dikgemaakte zin. :fi
"Het Witte Eiland. Die bijnaam voor Goeree-Overflakkee kreeg vorige week een nieuwe bevestiging. Rioolwateronderzoek toonde aan dat op het eiland - in verhouding naar het aantal inwoners - vier keer meer speed wordt gesnoven dan in Amsterdam.

Ronald is lang niet de enige op het eiland die worstelt met drugsgebruik. De cijfers liegen niet. En de redenen zijn ook al generaties lang hetzelfde. "Verveling, weinig te doen, weinig alternatieven", somt Ronald op. "Het is een cultuur, een gewoonte geworden. Het wordt met de paplepel ingegoten."
Hoe letterlijk dat soms is, heeft Ronald zelf gezien: "Ik ken ouders die liever hun eigen kind drugs geven, zodat ze weten wat ze krijgen. Om op die manier de situatie te controleren die eigenlijk niet te controleren valt."
https://www.rijnmond.nl/nieuws/197154/D ... -ingegoten
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Piet Puk
Berichten: 5411
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Contactadvertenties

Bericht door Piet Puk »

Wie kan me de link van de vorige post met 'contactadvertenties' uitleggen?
Gebruikersavatar
Hollander
Berichten: 2804
Lid geworden op: 26 aug 2019, 11:54
Locatie: Afwezig

Re: Contactadvertenties

Bericht door Hollander »

Piet Puk schreef:Wie kan me de link van de vorige post met 'contactadvertenties' uitleggen?
Met dergelijke middelen krijg je op hele andere manieren contact.
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Contactadvertenties

Bericht door Mara »

Piet Puk schreef:Wie kan me de link van de vorige post met 'contactadvertenties' uitleggen?
Als je terugleest zie je dat het off topic ging over woonomgeving. ;)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Contactadvertenties

Bericht door Bezorgd »

Hollander schreef:
Piet Puk schreef:Wie kan me de link van de vorige post met 'contactadvertenties' uitleggen?
Met dergelijke middelen krijg je op hele andere manieren contact.

Dat denk ik ook, dan zijn contactadvertenties niet zo nodig.
Enige nadeel is dat ze de volgende dag niet meer weten met wie ze contact hebben gehad.
Dan is een contactadvertentie in het RD misschien wel weer handig.

"Wil die (waarschijnlijk refo) jongere op Goeree Overflakkee die net als ik troep gebruikte afgelopen vrijdag, met wie ik leuk gesproken heb contact met me op nemen? Ik had een rode vest aan, en was helemaal doorgedraaid door het snuiven. Brieven onder nr 321 ovv RDspeeddate "
Gebruikersavatar
Bonny
Berichten: 2472
Lid geworden op: 03 aug 2007, 16:29
Locatie: In partibus infidelium
Contacteer:

Re: Contactadvertenties

Bericht door Bonny »

Bezorgd schreef:
Hollander schreef:
Piet Puk schreef:Wie kan me de link van de vorige post met 'contactadvertenties' uitleggen?
Met dergelijke middelen krijg je op hele andere manieren contact.

Dat denk ik ook, dan zijn contactadvertenties niet zo nodig.
Enige nadeel is dat ze de volgende dag niet meer weten met wie ze contact hebben gehad.
Dan is een contactadvertentie in het RD misschien wel weer handig.

"Wil die (waarschijnlijk refo) jongere op Goeree Overflakkee die net als ik troep gebruikte afgelopen vrijdag, met wie ik leuk gesproken heb contact met me op nemen? Ik had een rode vest aan, en was helemaal doorgedraaid door het snuiven. Brieven onder nr 321 ovv RDspeeddate "
:modo hahaahaa
The Groom's still waiting at the altar
Plaats reactie