Saambinder digitaal

Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Saambinder digitaal

Bericht door Bezorgd »

Mannetje schreef:Vervolgvraag: wordt Comrie dan positief of negatief genoemd? In de SB is dat geen vraag, maar in het RD?
Ik ben vooral benieuwd hoe het kan dat Comrie, die overigens prachtige werken geschreven heeft, binnen de GG zoveel meer waardering geniet dan in de bladen van andere kerkgenootschappen.
Soms vraag ik me af of het goed is je zo te richten op één theoloog.
Mannetje
Berichten: 7667
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Saambinder digitaal

Bericht door Mannetje »

Bezorgd schreef:
Mannetje schreef:Vervolgvraag: wordt Comrie dan positief of negatief genoemd? In de SB is dat geen vraag, maar in het RD?
Ik ben vooral benieuwd hoe het kan dat Comrie, die overigens prachtige werken geschreven heeft, binnen de GG zoveel meer waardering geniet dan in de bladen van andere kerkgenootschappen.
Soms vraag ik me af of het goed is je zo te richten op één theoloog.
Dat laatste kun je uit dit lijstje niet concluderen, mogelijk worden er nog vele anderen ook vaak aangehaald.
-
Geytenbeekje
Berichten: 8196
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: Saambinder digitaal

Bericht door Geytenbeekje »

Dit vond ik ook wel opvallend.

Het aantal x Gereformeerde Gemeenten per blad:
De Waarheidsvriend (1.232)
De Saambinder (890)
Terdege (383)
De Wekker (307)
De Wachter Sions (211)
dennis
Berichten: 1667
Lid geworden op: 01 mar 2011, 14:09

Re: Saambinder digitaal

Bericht door dennis »

Om terug te keren naar de oorspronkelijke discussie. Ik ben een groot tegenstander van een digitale SB. Er is inmiddels zoveel bekend over de verschraling van onze leescultuur dat de GG er goed aan zouden doen om het niet-digitaal lezen zoveel mogelijk te promoten.
-DIA-
Berichten: 32685
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Saambinder digitaal

Bericht door -DIA- »

Ik heb vandaag De Saambinder gemist. Die wordt via Erdee Distributie bezorgd, en meerdere bladen in één mapje. Deze keer dus geen Saambinder… Meer mensen die De Saambinder niet ontvangen hebben?
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
windorgel
Berichten: 1385
Lid geworden op: 18 jan 2013, 23:40

Re: RE: Re: Saambinder digitaal

Bericht door windorgel »

-DIA- schreef:Ik heb vandaag De Saambinder gemist. Die wordt via Erdee Distributie bezorgd, en meerdere bladen in één mapje. Deze keer dus geen Saambinder… Meer mensen die De Saambinder niet ontvangen hebben?
Je bent niet de enige. Ik mis hem ook.
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2862
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Saambinder digitaal

Bericht door FlyingEagle »

Ik mis hem niet, overigens zat hij hier ook niet bij de post
-DIA-
Berichten: 32685
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Saambinder digitaal

Bericht door -DIA- »

FlyingEagle schreef:Ik mis hem niet, overigens zat hij hier ook niet bij de post
Hier ook niet, maar o.a. de Saambinder wordt al geruime tijd niet meer per post verzonden.
De Saambinder en andere kerkelijke bladen worden gedistribueerd door Erdee Distributie,
een dochteronderneming van EMG.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Mannetje
Berichten: 7667
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: RE: Re: Saambinder digitaal

Bericht door Mannetje »

windorgel schreef:
-DIA- schreef:Ik heb vandaag De Saambinder gemist. Die wordt via Erdee Distributie bezorgd, en meerdere bladen in één mapje. Deze keer dus geen Saambinder… Meer mensen die De Saambinder niet ontvangen hebben?
Je bent niet de enige. Ik mis hem ook.
Wij krijgen hem heel vaak pas op vrijdag...
-
windorgel
Berichten: 1385
Lid geworden op: 18 jan 2013, 23:40

Re: RE: Re: RE: Re: Saambinder digitaal

Bericht door windorgel »

Mannetje schreef:
windorgel schreef:
-DIA- schreef:Ik heb vandaag De Saambinder gemist. Die wordt via Erdee Distributie bezorgd, en meerdere bladen in één mapje. Deze keer dus geen Saambinder… Meer mensen die De Saambinder niet ontvangen hebben?
Je bent niet de enige. Ik mis hem ook.
Wij krijgen hem heel vaak pas op vrijdag...
Het setje krijg ik ook weleens op vrijdag, maar nu heb ik wel het setje ontvangen maar zonder de Saambinder. Er zal wel iets misgegaan zijn, maar dat wordt vast opgelost.
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10568
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Saambinder digitaal

Bericht door Ad Anker »

Hij komt morgen. Nav de laatste vergadering is er bepaald nieuws wat in deze editie moest. Daarom liep het drukken vertraging op.
Jongere
Berichten: 7753
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Re: Saambinder digitaal

Bericht door Jongere »

Distributieproblemen, lees ik hier: https://www.jbgg.nl/nieuws/koers-magazine-vertraagd/
Bertiel
Berichten: 4537
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Saambinder digitaal

Bericht door Bertiel »

Ad Anker schreef:Hij komt morgen. Nav de laatste vergadering is er bepaald nieuws wat in deze editie moest. Daarom liep het drukken vertraging op.
Je snapt toch wel dat dit soort aankondigingen heel slecht voor de nachtrust van bepaalde forumleden is Ad :D
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23794
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Saambinder digitaal

Bericht door refo »

Er is een speciaal telefoonnummer geopend waar ongeruste mensen naar kunnen bellen. 0900-WAARBLIJFTSB

Het vreemde is dat vandaag de Banier wel is bezorgd.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Saambinder digitaal

Bericht door Jantje »

Ook hier is geen Saambinder bezorgd. Vorige week was het ook al zo dat hij pas op vrijdag kwam.

Vermoedelijk heeft het te maken (gehad) met Sinterklaas en Kerst.

De Saambinder van vanavond is voor de abonnees digitaal te lezen via: http://www.saambinder.nl/epaper. :yahoo :nananere
Laatst gewijzigd door Jantje op 12 dec 2019, 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Plaats reactie