Mazelen

Sheba
Inactief
Berichten: 1997
Lid geworden op: 23 okt 2013, 21:48

Re: Mazelen

Bericht door Sheba »

helma schreef:oh...ik wilde eigenlijk niet opnieuw de discussie aanzwengelen.
Sorry daarvoor.

Het ging me er alleen even om hoe kritiekloos we tegenover sommige dingen staan terwijl als het om religieuze motieven gaat (?) de hele wereld op zijn achterste benen staat en er zelfs politieke vragen over gesteld worden.
Terwijl het aantal slachtoffers bij het ene veel meer is/kan zijn dan bij het andere.
Ja, je hebt gelijk. En ondanks dat ik niet tegen inenten ben, zie ik ook het buiten proporties reageren van de seculiere media. En dat bewijst maar nog eens hoe nauw een christelijke levenswandel ligt, omdat het afwijken daarvan voer is voor de seculiere wereld....En hoe inconsequent allemaal... Hoeveel doden vallen er niet door ander gebruik van de sexualiteit dan waar God het voor bedoeld heeft. Wanneer iedereen de christelijke voorzorgsmaatregelen ( leven zoals God in Zijn Woord voorhoud) zou nemen, zouden er heel wat minder slachtoffers zijn. Maar daar hoor je niet over.... Denk aan gevolgen wisselend sequeel contact en de daaruit volgende besmettingen en dodelijke ziektes zoal HIV of de ongewenste zwangerschappen met abortus als gevolg etc....
KB_
Berichten: 258
Lid geworden op: 29 nov 2013, 15:42
Locatie: Canada

Re: Mazelen

Bericht door KB_ »

inmiddels is de epidemie vanuit NL op de gergeminned-school in Chilliwack overgebracht en de school is zelfs een poosje dicht geweest. nu is alleen de ziekte ook gaan verspreiden op de public schools. dus het neemt nu serieuze en ernstige vormen aan. het is nu wel grappig om te zien dat allerlei dominees hun zegje doen in de media.
zo zegt ds geuze “We leave it in (God’s) hands. If it is in his will that somehow we get a contagious disease, like in this case the measles, there are other ways, of course, to avoid this. If (we get sick), he can also heal us from it,”
en ds van ruitenburg zegt “I’d say 80 per cent of the congregation is vaccinated; the others don’t believe in it,” he said. While some parishioners are concerned about the origin of the vaccine, others “use the Bible and take it out of context,” he said.

in alberta waren er een paar maanden terug ook al gevallen van mazelen overgebracht door niet-ingeënte refos die in Nederland waren geweest. toch apart dat wanneer je met (huis)dieren gaat reizen, zij ingeënt moeten zijn en helemaal gecontroleerd zodat ze geen ziektes kunnen meenemen, terwijl niet-ingeënte mensen zonder enige voorwaarden kunnen reizen en hele gemeenschappen in gevaar brengen!!!
"* For God so loved the world, that he gave his only begotten Son, that whosoever believeth in him should not perish, but have everlasting life. *""
alexv
Berichten: 486
Lid geworden op: 02 apr 2013, 01:18

Re: Mazelen

Bericht door alexv »

Dat is allemaal niet zo mooi. Want dit kan dus de reaktie zijn:

http://www.naturalnews.com/044413_child ... rents.html
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18664
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Mazelen

Bericht door helma »

Ik begreep van mijn zus uit Norwich dat kinderen van gezinnen die in Nederland waren geweest tijdens de mazelenepidemie,na terugkomst, 2 weken thuis moesten blijven van school. Een drastische maatregel.
Ik heb van haar nog niets gehoord over mazelen. Of is het daar nu ook?
DDD
Berichten: 28489
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Mazelen

Bericht door DDD »

Ik vind dat helemaal geen drastische maatregel. Het lijkt me volstrekt vanzelfsprekend. Ik vind het sowieso al onbegrijpelijk dat je in zo'n toestand een dergelijke reis onderneemt.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18664
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Mazelen

Bericht door helma »

Met drastisch bedoel ik doortastend.
Plaats reactie