Moederdag

Gebruikersavatar
dré
Berichten: 383
Lid geworden op: 06 apr 2004, 13:31

Bericht door dré »

Hummel schreef:Ik heb wat voor m'n moeder gekocht in Rome!
waarom heb je ze niet meegenomen voor een midweekje Rome :?:
dré
--------

Credo in unum Deo
Petrus

Bericht door Petrus »

Moederdag is bij ons op zaterdag "gevierd". Ik had twee hele grote boeketten gekocht waarvan ik wist dat Maria daar van hield, plus een fles Noa en een fles andere parfum...............

het lijkt nu wel of de Boldootfabrieken zijn geëxplodeerd............. :mrgreen:
Gebruikersavatar
joepie
Berichten: 229
Lid geworden op: 08 sep 2004, 22:24

Bericht door joepie »

Ik heb een mooie bos bloemen gekregen en een pot om buiten te zetten met een mooie plant erin, en een adressenboekje met een boekje wat heet: de wet van murphy voor moeders!
Leuk!
En wat nu met het kado wat ik niet mooi vond?
Ps. 55: 23 Werp uw bekommernis op de HERE,
Hij zal voor u zorgen;
Hij zal nimmermeer toelaten, dat de rechtvaardige wankelt.
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

joepie schreef: En wat nu met het kado wat ik niet mooi vond?
http://www.marktplaats.nl
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Gebruikersavatar
joepie
Berichten: 229
Lid geworden op: 08 sep 2004, 22:24

Bericht door joepie »

Ik ga het gewoon ruilen.
Maar ik vraag me af: zeggen jullie het dan ook als jullie iets niet mooi vinden?
Ps. 55: 23 Werp uw bekommernis op de HERE,
Hij zal voor u zorgen;
Hij zal nimmermeer toelaten, dat de rechtvaardige wankelt.
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

Dan zeg ik: "Wat lief dat je dat voor me gekocht hebt!"

Pas kreeg ik een cd en dat vond ik zooooo lief van mijn zus!
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Gebruikersavatar
joepie
Berichten: 229
Lid geworden op: 08 sep 2004, 22:24

Bericht door joepie »

Of je zegt: wat lief dat je aan mij gedacht hebt maar ik vind het eerlijk gezegd niet mooi... :mrgreen:
Tenminste dat zei ik dus. En nu kan ik het gelukkig ruilen.
Want het was best een duur kado.
Ps. 55: 23 Werp uw bekommernis op de HERE,
Hij zal voor u zorgen;
Hij zal nimmermeer toelaten, dat de rechtvaardige wankelt.
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

Het is toch elke dag moederdag? :roll:

Mijn moeder zei dit jaar een week voor moederdag waar we meestal wel wat aan deden: Ik vind moederdag eigenlijk maar commerciele onzin... :) Nou mooi, hoefde ik me daar ook niet meer druk om te maken :P

Doet me denken aan een tekenfilmserie... in een van die delen zit ene Johny (hoofdpersoon) zonder geld en het is bijna moederdag... Hij gaat een baantje zoeken om geld te verdienen en wat moois voor izjn moeder te kopen. Hij wordt echter overal ontslagen. Uiteindelijk zit hij op de stoep voor het huis en zegt tegen zichzelf: Oh, hoe moet ik nou mijn moeder laten merken wat een fantastische moeder ze is, ze kookt altijd voor me, wast en strijkt mijn kleren.... en ik kan haar er niet eens voor bedanken. Zijn moeder hoort hem dit zeggen en roept: Oh Johny, het geeft niet, het eige wat een moeder wil weten is hoeveel haar kind van haar houdt. Waarop Johny reageert met: Hm mooi, dat worden dan goedkope kerstinkopen dit jaar :D
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
Hummel
Berichten: 319
Lid geworden op: 05 jul 2005, 02:00
Locatie: Utrecht/Gouda

Bericht door Hummel »

dré schreef:
Hummel schreef:Ik heb wat voor m'n moeder gekocht in Rome!
waarom heb je ze niet meegenomen voor een midweekje Rome :?:
Haha, twas met school, dus dat ging een beetje moeilijk. :P
Gebruikersavatar
Eva
Berichten: 110
Lid geworden op: 01 okt 2005, 22:25

Bericht door Eva »

Petrus schreef:Moederdag is bij ons op zaterdag "gevierd". Ik had twee hele grote boeketten gekocht waarvan ik wist dat Maria daar van hield, plus een fles Noa en een fles andere parfum...............

het lijkt nu wel of de Boldootfabrieken zijn geëxplodeerd............. :mrgreen:
Zo, die is goed af met jou! Twee luchtjes ;) en twee boeketten. :roll: :wink:
Gabrielle
Berichten: 1055
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:12

Bericht door Gabrielle »

Het zit 'm niet in grote kado's.
die zelfgemaakte dingetjes van school zijn minstens net zo leuk vind ik. Moet je die verwachtingsvolle snoetjes zien als je aan het uitpakken bent........

leuker nog : deze dag nemen pa en de kinderen de taken van moeder waar.
Dan hebben ze pas in de gaten waarom het moederdag is. :wink: :D ( gaat bij ons niet helemaal op, anders hadden we gisteren geen eten gehad :lol: )
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Die spanning er omheen vind ik altijd leuk. De kids die de kadootjes verstoppen onder het bed. Voor iedereen zichtbaar, maar goed.
Gebruikersavatar
Eva
Berichten: 110
Lid geworden op: 01 okt 2005, 22:25

Bericht door Eva »

Gabrielle schreef:Het zit 'm niet in grote kado's.
die zelfgemaakte dingetjes van school zijn minstens net zo leuk vind ik. Moet je die verwachtingsvolle snoetjes zien als je aan het uitpakken bent........

leuker nog : deze dag nemen pa en de kinderen de taken van moeder waar.
Dan hebben ze pas in de gaten waarom het moederdag is. :wink: :D ( gaat bij ons niet helemaal op, anders hadden we gisteren geen eten gehad :lol: )
Haha, nou bij ons riep de oudste (3,5) de hele dag: blijft u maar zitten hoor, papa en ik doen het wel...

En reken maar dat het gebeurde. Zelfs bij opa en oma zei hij: oma, u hoeft de koffie niet in te schenken, dat moet opa doen, want het is ook oma-dag vandaag,..
Adorote

Bericht door Adorote »

Wie nog een Moeder bezit ,moet gewoon heel het jaar lief voor haar zijn.

En Moederdag ;ach dat is toch gewoon het feestje voor de winkels en snuisterijenzaakjes.
Gebruikersavatar
Eva
Berichten: 110
Lid geworden op: 01 okt 2005, 22:25

Bericht door Eva »

Adorote schreef:Wie nog een Moeder bezit ,moet gewoon heel het jaar lief voor haar zijn.

En Moederdag ;ach dat is toch gewoon het feestje voor de winkels en snuisterijenzaakjes.
Lief zijn moet natuurlijk het hele jaar, maar een keertje extra verwend worden is toch wel erg leuk ;). En niet alleen voor de winkeliers, maar ook voor de (vooral kleine) kinderen. Die voelen zich meteen geweldig verantwoordelijk voor hun moeder.
Plaats reactie