Oproep

Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Oproep

Bericht door Unionist »

Een kennis van mij, van Srilankaanse afkomst, stuurde het volgende mailtje, dat ik hier graag weergeef:

Zoals jullie begrepen hebben is mijn geboorteland, met nog een aantal andere landen, ernstig getroffen door een enorme vloedgolf. Dit heeft mij enorm veel gedaan. Vooral het gevoel dat in mijn vaderland complete dorpen door het verwoestende water zijn weggevaagd. Mijn landgenoten die dit overleefden zijn zonder onderdak, voedsel, kleding en medicijnen achtergebleven. Honger en epidemieën bedreigen hen. En ik zit hier machteloos in het droge Nederland!



Ik heb mijn hulp tevergeefs aangeboden bij verschillende organisaties. O.a. Woord en Daad en ZOA zijn bezig met het verschaffen van voedsel, kleding en onderdak.



Zoals jullie misschien wel weten heb ik zelf wat evangelisatiewerk mogen doen, in een aantal kleine, arme dorpjes, samen met een vriend Manuël – Hij is een betrouwbare broeder, die de Heere me, op mijn gebed, had laten ontmoeten. Deze gebieden zijn ook getroffen. Er is nog geen contact mogelijk met mijn geboortestreek waar ook dorpen zijn weggevaagd en enorme waterschade is. Ik weet nog niets over de situatie van mijn familie. (ze zitten hopelijk en waarschijnlijk meer landinwaarts, waar geen schade is, Henry)



Graag wil ik hier doen wat mijn hand vindt om te doen. Juist omdat ik bang ben dat mijn eigen volk – de Tamils - tussen wal en schip terecht komt. Zulke berichten ontvang ik ook. Om daadwerkelijk vanuit Nederland wat te kunnen helpen, heb ik een bankrekening geopend, om geld in te zamelen voor hulp aan mijn landgenoten.

Dit rekeningnummer is 3093.92.179, t.n.v. K. Sinnakili, onder vermelding van hulp aan Sri Lanka.

Ik hoop op jullie steun, zodat ik aan mijn vriend geld over kan maken. Hij kan dan kleinschalig en gericht, heel effectief, mensen in kleine dorpen voorzien van o.a. kleding, voedsel en onderdak. Hij brengt hen dan tevens Gods Woord. Ik hoop dat het mogelijk zal zijn om na verloop van tijd een specificatie te geven van de gegeven hulp. Bovenal hoop ik dat de Heere dit wil gebruiken, opdat Zijn Koninkrijk onder mijn volk verder uitgebreid mag worden.



Alvast hartelijk bedankt voor uw gebed, meeleven en eventueel uw gift!

Hartelijke groet!

Ruben Sinnakili



Eventuele opmerkingen, suggesties of vragen zijn hartelijk welkom, ook verdere verspreiding van deze brief stel ik erg op prijs.



K. R. Sinnakili

Kastanjelaan 9

3901 XG Veenendaal

tel. 0318-541946

k.sinnakili@freeler.nl
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Plaats reactie