De Euro

Memory

De Euro

Bericht door Memory »

Doemdenker! :smash:
Adje

Bericht door Adje »

Geen doemdenker, maar een realist! :nederland:
Jedidja

Bericht door Jedidja »

Hoi mem, lang geleden joh ! Hoe is/t ermee? Gaat het nog een beetje goed op je stage?
En Zeckie heeft wel gelijk!!! :wink2:
zekharyahu

Bericht door zekharyahu »

Hahahaha :love: :cool: :biggrinparty: :( :cheeburga: :confused: :crying: :embarass: :grazy: :warning: :bvraag: :iconmisc: :music: :nixweiss: :pukey: :redface: :shakehead: :) :tasty: :thumbup: :o :wavey: :wink2: :xyxwave: :yelclap: :bounce:

Stem daarom maar in iedergeval op de SGP!
Memory

Bericht door Memory »

Wat een vlekkeloze E-day hebben we toch gehad!!! 1-0 voor de Eurogezinden (?)

:yelclap:
Adje

Bericht door Adje »

Wacht jij maar, Memory. Over enkele jaren spreek ik je nog wel! Als je verplicht Duits moet praten. Als je jezelf niet meer Nederlander mag noemen. Als de hoofdstad van ons 'land' Brussel is. Als we links moeten rijden. Als de helft van Nederland op Haider stemt. Als we een inflatie van 30 % hebben. Als al ons belastinggeld richting voormalig oostblok gaat. Als de dijken niet meer opgehoogd mogen worden, in het kader van natuurterugwinnning, en ze in Zeeland voortaan altijd in het water lopen. Als we stierengevechten krijgen in De Kuip. Als het RD de naam veranderd in Le Monde.

Leve de Europianisering!

(als alles fout gaat, bedenk dan: we hebben iig een vlekkeloze E-day gehad. We hebben met 1-0 voorgestaan. Dat het inmiddels 978-1 staat, doet er niet toe, we hebben voorgestaan).
Memory

Bericht door Memory »

Ik zie dit als een persoonlijke aanval. :sg:
Je moet persoon en zaak zien te scheiden. Dat moet jij toch wel weten...

Memory & C
:bounce:
Adje

Bericht door Adje »

Vandaar dat die :sg: er ook achter stond! Ik meende het ook niet. Dat had jij kunnen weten...
Memory

Bericht door Memory »

Ik kon m'n ogen dan ook bijna niet geloven toen ik het las!!
Adje

Bericht door Adje »

Okee.
zekharyahu

Bericht door zekharyahu »

Wat vinden jullie van de euro's?
Ik vind ze er geweldig uit zien, moet ik zeggen, behalve de wat kleinere munten dan.
Volgens mij is het niet zo heel moeilijk om er mee te gaan rekenen. Het is alleen maar handig!
Adje

Bericht door Adje »

In een woord: oerlelijk!
zekharyahu

Bericht door zekharyahu »

Pffff, nou dat dacht ik niet hoor, ik vind het alleen maar beter dat de euro komt!
Het heeft alleen maar voordelen. En als het nadelen heeft dan vallen die toch weg tegen de voordelen. :tongue:
Memory

Bericht door Memory »

Inderdaad Zeckie, er zijn meer voordelen te noemen dan nadelen. Nostalgie hoeft niet per definitie verkeerd te zijn, maar we hoeven nu ook weer niet zo sentimenteel te zijn.
De euro draagt ook bij tot een hoger welvaartsniveau, doorzichtiger markt qua prijsniveau en concurrentie. Over 10 jaar weten we ons nog heel vaag die gulden te herinneren!
:bounce:
ariadne

Bericht door ariadne »

Tjongejongejonge en dat noemt zich nou vaderlandslievend.
Stelletje cultuurbarbaren!!!!!!!!!!!!!
Plaats reactie