Truckers protest in Canada

Gebruikersavatar
Marck
Berichten: 1424
Lid geworden op: 02 mar 2019, 10:26

Re: Truckers protest in Canada

Bericht door Marck »

Wat een chaos en overlast voor de burgers daar. Kan er uit zo'n protest wat goeds komen? Zou graag reactie zien vanuit betrokkenen.
KDD
Berichten: 1503
Lid geworden op: 17 okt 2020, 21:40

Re: Truckers protest in Canada

Bericht door KDD »

Marck schreef:Wat een chaos en overlast voor de burgers daar. Kan er uit zo'n protest wat goeds komen? Zou graag reactie zien vanuit betrokkenen.
Wat de media hierover zegt en wat realiteit is zijn twee compleet verschillende dingen. Dit is zoo ver gekomen omdat we een kind hebben als leider.
Gebruikersavatar
Marck
Berichten: 1424
Lid geworden op: 02 mar 2019, 10:26

Re: Truckers protest in Canada

Bericht door Marck »

Hy KDD,

Met we bedoel je dat je daar ook woont?
Mijn reactie is voortgekomen uit de info van familie daar en niet uit de media.

Nachtelijke groeten, Marck
KDD
Berichten: 1503
Lid geworden op: 17 okt 2020, 21:40

Re: Truckers protest in Canada

Bericht door KDD »

Marck schreef:Hy KDD,

Met we bedoel je dat je daar ook woont?
Mijn reactie is voortgekomen uit de info van familie daar en niet uit de media.

Nachtelijke groeten, Marck
Ja ik woon er voor canadese begrippen niet zo ver vandaan. Ik ken verschillende mensen die er naar toe gegaan zijn en die zeggen dat het heel anders is dan dat de media ons voorhoudt. En ons premier is nergens te vinden…
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2864
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Truckers protest in Canada

Bericht door FlyingEagle »

Wat is er dan zo anders?
KDD
Berichten: 1503
Lid geworden op: 17 okt 2020, 21:40

Re: Truckers protest in Canada

Bericht door KDD »

FlyingEagle schreef:Wat is er dan zo anders?
De media maken ervan dat de chauffeurs zo gevaarlijk zijn en zo lastig zijn voor de mensen terwijl ze bezig zijn om sneeuw te scheppen voor de mensen die daar winkels hebben en de pad schoon schuiven voor de mensen die er omheen wonen. Deze weekend hadden ze een opblaas kasteel opgezet voor de kinderen. Dat lees je niet in de media. Een jaar geleden waren ze helden.
KDD
Berichten: 1503
Lid geworden op: 17 okt 2020, 21:40

Re: Truckers protest in Canada

Bericht door KDD »

KDD schreef:
FlyingEagle schreef:Wat is er dan zo anders?
De media maken ervan dat de chauffeurs zo gevaarlijk zijn en zo lastig zijn voor de mensen terwijl ze bezig zijn om sneeuw te scheppen voor de mensen die daar winkels hebben en de pad schoon schuiven voor de mensen die er omheen wonen. Deze weekend hadden ze een opblaas kasteel opgezet voor de kinderen. Dat lees je niet in de media. Een jaar geleden waren ze helden.
Justin Trudeau Maart 2020:

While many of us are working from home, there are others who aren’t able to do that - like the truck drivers who are working day and night to make sure our shelves are stocked. So when you can, please #ThankATrucker for everything they’re doing and help them however you can.
Plaats reactie