Kaartje voor Dia

Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5643
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Kaartje voor Dia

Bericht door Dodo »

Ik zou het leuk vinden als veel forummers een fysiek kaartje aan Dia zouden willen sturen. Gewoon om hem een hart onder de riem te steken na deze akelige valpartij.
Ik zoek nog naar een manier om dat handig te doen. Zijn adres op het forum zetten gaat niet. Ik zou het geen probleem vinden om mijn adres via pb te geven, en dan de post aan hem door te sturen. Of heeft iemand een andere manier?
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10424
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Kaartje voor Dia

Bericht door Orchidee »

Goed idee!
Ik hoor het verder wel...
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Kaartje voor Dia

Bericht door Mara »

Goed initiatief, Dodo :super
Ik heb zijn adres al. Had hem vaker een kaartje gestuurd.
Al hoop ik dan wel dat iemand de post voor hem uit de bus haalt, als hij tijdelijk elders verblijft.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Forummer
Berichten: 1718
Lid geworden op: 23 sep 2020, 19:51

Re: Kaartje voor Dia

Bericht door Forummer »

Dat vind ik een heel goed idee. Misschien kan iemand vragen of hij er problemen mee heeft als zijn adres gedeeld wordt?
De wereld staat in brand, maar wij gooien olie op het vuur door ons toekijken aan de kant
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5643
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Kaartje voor Dia

Bericht door Dodo »

Forummer schreef:Dat vind ik een heel goed idee. Misschien kan iemand vragen of hij er problemen mee heeft als zijn adres gedeeld wordt?
Ik heb zijn adres (heeft hij een keer per ongeluk verteld), en ik zou het niet delen maar de post ontvangen en doorsturen.
GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: Kaartje voor Dia

Bericht door GerefGemeente-lid »

Misschien is het een idee om even af te wachten of hij tijdelijk in Huize Maranatha wordt opgenomen. Als dat het geval is, kunnen we de post ook t.a.v. hem daar naar toesturen.
Het kromme kan niet recht gemaakt worden, en hetgeen dat ontbreekt, kan niet geteld worden. (Prediker 1: 14 en 15)
Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. (...) een tijd om te zwijgen (...). (Prediker 3: 1 en 7m)
Adje
Berichten: 621
Lid geworden op: 11 jan 2019, 10:09

Re: Kaartje voor Dia

Bericht door Adje »

Dodo schreef:Ik zou het leuk vinden als veel forummers een fysiek kaartje aan Dia zouden willen sturen. Gewoon om hem een hart onder de riem te steken na deze akelige valpartij.
Ik zoek nog naar een manier om dat handig te doen. Zijn adres op het forum zetten gaat niet. Ik zou het geen probleem vinden om mijn adres via pb te geven, en dan de post aan hem door te sturen. Of heeft iemand een andere manier?
Goed idee! Pb werkt toch niet meer of heb ik iets gemist?
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Kaartje voor Dia

Bericht door Mara »

GerefGemeente-lid schreef:Misschien is het een idee om even af te wachten of hij tijdelijk in Huize Maranatha wordt opgenomen. Als dat het geval is, kunnen we de post ook t.a.v. hem daar naar toesturen.
Nee, dat is geen goed idee.
Adje schreef:Pb werkt toch niet meer of heb ik iets gemist?
Klopt, maar je goed kijkt kun je zien dat je Dodo en mij gewoon per mail kan bereiken. ;)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Kaartje voor Dia

Bericht door refo »

Dodo schreef:
Forummer schreef:Dat vind ik een heel goed idee. Misschien kan iemand vragen of hij er problemen mee heeft als zijn adres gedeeld wordt?
Ik heb zijn adres (heeft hij een keer per ongeluk verteld), en ik zou het niet delen maar de post ontvangen en doorsturen.
Ja, hij had ongewild een soort cryptogram opgesteld, waarmee je zijn adres kon uitrekenen.
GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: Kaartje voor Dia

Bericht door GerefGemeente-lid »

Mara schreef:
GerefGemeente-lid schreef:Misschien is het een idee om even af te wachten of hij tijdelijk in Huize Maranatha wordt opgenomen. Als dat het geval is, kunnen we de post ook t.a.v. hem daar naar toesturen.
Nee, dat is geen goed idee.
Waarom niet?
Het kromme kan niet recht gemaakt worden, en hetgeen dat ontbreekt, kan niet geteld worden. (Prediker 1: 14 en 15)
Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. (...) een tijd om te zwijgen (...). (Prediker 3: 1 en 7m)
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Kaartje voor Dia

Bericht door -DIA- »

Update:
Ik las dit net even. Een heel lief gebaar! Ik krijg nu zorg van RST en ik hoorde tevens dat Maranatha geen 'tijdelijke opvang' meer doet. Dan zou ik misschien naar Enter of een anders verzorgingshuis kunnen. Het is nog in bespreking.
Verder wil vanzelf iedereen hartelijk bedanken voor alle goede woorden. Typen valt me moeilijk, dus ik denk niet dat ik de komende tijd veel aanwezig ben. Verder is het ook de vraag of je in een verzorgingshuis je pc hebt. Ik denk dat telefoontjes wel kunnen, maar daar doe ik weinig mee.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Van Ewijk
Berichten: 1753
Lid geworden op: 01 apr 2015, 18:05

Re: Kaartje voor Dia

Bericht door Van Ewijk »

Forummer schreef:Dat vind ik een heel goed idee. Misschien kan iemand vragen of hij er problemen mee heeft als zijn adres gedeeld wordt?
Ik zou er wel van uitgaan.
''Niemand is armer dan hij die in tijden van nood zijn geloof verliest.''
Online
DDD
Berichten: 28481
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Kaartje voor Dia

Bericht door DDD »

Als het nog steeds eng maar hoog is, dan weet ik het nog.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Kaartje voor Dia

Bericht door -DIA- »

DDD schreef:Als het nog steeds eng maar hoog is, dan weet ik het nog.
Cryptisch... maar het inderdaad doorgaans nog eng en hoog.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10571
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Kaartje voor Dia

Bericht door Ad Anker »

-DIA- schreef:
DDD schreef:Als het nog steeds eng maar hoog is, dan weet ik het nog.
Cryptisch... maar het inderdaad doorgaans nog eng en hoog.
Dan splijt je 30 stronken.
Plaats reactie