Kaartje voor Dia

-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Kaartje voor Dia

Bericht door -DIA- »

Hierbij wil ik de mensen die mij een mooie kaart hebben gestuurd hartelijk bedanken.
Ieder weet voor zich wel wie ik bedoel, en allen wil dan ook hierbij bedanken!
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Refogast
Berichten: 1138
Lid geworden op: 19 feb 2013, 09:42

Re: Kaartje voor Dia

Bericht door Refogast »

Dia,
Veel sterkte gewenst!
Hopelijk mag u spoedig herstellen.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Kaartje voor Dia

Bericht door -DIA- »

Refogast schreef:Dia,
Veel sterkte gewenst!
Hopelijk mag u spoedig herstellen.
Ook voor deze nagekomen wens hartelijk dank
En vandaag nog een heel mooie kaart ontvangen,
met een heel mooie tekst. ook betreffende zender heel hartelijk dank.

Als ik zo zit 'als gebonden', merk je hoe lang een dag kan duren,
die normaal snel voorbijvliegt.
Tenminste in de waarneming... Maar ik zal niet klagen.
Ik wordt goed verzorgd door kundige zusterhanden.

Je komt toch wel wat aan de weet dat het niet
altijd gemakkelijk is om de regie uit handen te geven,
en je afhankelijk wordt van (hoe lief ze ook zijn) anderen.

Ik moest de laatste dagen soms denken aan de woorden
die tot Petrus werden gesproken,
en niet dat het helemaal vergelijkbaar is,
om door anderen geleidt te worden.

We zijn er gelukkig tot hiertoe niet opstandig onder,
maar ik moet wel liegen als ik zou zeggen
dat het dit graag zou verkiezen.
Ik denk wel de het herkenbaar kan zijn:
we willen de regie van ons leven
het liefst zelf in handen houden.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Simon0612
Berichten: 2139
Lid geworden op: 21 mar 2018, 19:58

Re: Kaartje voor Dia

Bericht door Simon0612 »

Hoi DIA, lees dit nu pas. Wat vervelend allemaal!
Hopelijk ben je snel weer op de been. Veel sterkte!
Simon - Laatst actief: 4 januari 2024 16:00
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Kaartje voor Dia

Bericht door -DIA- »

Vandaag weer enkele mooie kaarten ontvangen, allen hartelijk dank, en ieder weet voor zichzelf wil wie ik bedoel.
En ook voor bovenstaande nagekomen wens hartelijk dank.
Het is nu wat moeilijk typen, dan weet iedereen meteen waarom ik zo rustig ben.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3952
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Kaartje voor Dia

Bericht door Terri »

-DIA- schreef:Vandaag weer enkele mooie kaarten ontvangen, allen hartelijk dank, en ieder weet voor zichzelf wil wie ik bedoel.
En ook voor bovenstaande nagekomen wens hartelijk dank.
Het is nu wat moeilijk typen, dan weet iedereen meteen waarom ik zo rustig :D ben.
Beterschap Dia, ik heb niet helemaal meegekregen wat er is gebeurd, maar sterkte iig.
alepha
Berichten: 121
Lid geworden op: 02 sep 2020, 23:02

Re: Kaartje voor Dia

Bericht door alepha »

Sterkte en beterschap!
Gebruikersavatar
Forummer
Berichten: 1718
Lid geworden op: 23 sep 2020, 19:51

Re: Kaartje voor Dia

Bericht door Forummer »

Hou kunnen we praktisch gezien nu een kaartje aan DIA sturen dan? Het is al verschillende mensen gelukt zo te lezen. Heb ik iets gemist?
De wereld staat in brand, maar wij gooien olie op het vuur door ons toekijken aan de kant
Online
Hoopvol
Berichten: 1296
Lid geworden op: 20 mar 2020, 07:36

Re: Kaartje voor Dia

Bericht door Hoopvol »

Forummer schreef:Hou kunnen we praktisch gezien nu een kaartje aan DIA sturen dan? Het is al verschillende mensen gelukt zo te lezen. Heb ik iets gemist?
Ooit heeft DIA d.m.v. een cryptische omschrijving zijn adres bekendgemaakt. Als je die cryptische omschrijving kan vinden kan je hem een kaartje sturen.
Ik heb ooit de omschrijving wel gelezen maar ik weet niet meer waar hij staat.
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Kaartje voor Dia

Bericht door Mara »

Forummer schreef:Hou kunnen we praktisch gezien nu een kaartje aan DIA sturen dan? Het is al verschillende mensen gelukt zo te lezen. Heb ik iets gemist?
Kennelijk wel. ;)
Zowel Dodo als ik zijn benaderd door verschillende forummers voor het adres van Dia. Kan gewoon via de mail.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Arja
Berichten: 2057
Lid geworden op: 30 mei 2019, 15:57
Locatie: Provincie Utrecht
Contacteer:

Re: Kaartje voor Dia

Bericht door Arja »

Terri schreef:
-DIA- schreef:Vandaag weer enkele mooie kaarten ontvangen, allen hartelijk dank, en ieder weet voor zichzelf wil wie ik bedoel.
En ook voor bovenstaande nagekomen wens hartelijk dank.
Het is nu wat moeilijk typen, dan weet iedereen meteen waarom ik zo rustig :D ben.
Beterschap Dia, ik heb niet helemaal meegekregen wat er is gebeurd, maar sterkte iig.
Schrikken. Hoe is het nu?
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Kaartje voor Dia

Bericht door -DIA- »

Arja schreef:
Terri schreef:
-DIA- schreef:Vandaag weer enkele mooie kaarten ontvangen, allen hartelijk dank, en ieder weet voor zichzelf wil wie ik bedoel.
En ook voor bovenstaande nagekomen wens hartelijk dank.
Het is nu wat moeilijk typen, dan weet iedereen meteen waarom ik zo rustig ben.
Beterschap Dia, ik heb niet helemaal meegekregen wat er is gebeurd, maar sterkte iig.
Schrikken. Hoe is het nu?
Tja... een lockdown... en niet om wat misschien voor de hand ligt om te denken.
Ik zit nu (zo goed en kwaad het gaat) in een stoel, en kan weinig beginnen. Opstaan en gaan zitten is geen makkelijke zaak, zoals het nu is.
Als ik rustig en stil zit valt de pijn nu mee, maar omdat ik maar één hand heb om me op te hijsen bij overeind komen begint mijn rechterarm nu ook pijn te doen, door overbelasting.
Veder wordt ik goed geholpen, ik krijg zorg aan huis, en huishoudelijke hulp, maar van de laatste kreeg ik vandaag bericht dat ze in verband met de ernst der tijd, u weet wel, niet meer kunnen beloven dat een vaste hulp nog altijd beschikbaar blijft, of het kan voorkomen dat een vaste hulp minder vaak langskomt, en/of dat ze korter dan anders werkt. Dit dus in verband met de ernst van de besmettingen van het virus, waar onze regering nog steeds probeert dit in handen te houden en in feite God als de Almachtige niet willen erkennen.
Mijn linkerarm is ook in het gips, maar als alles naar wens verloopt mag het gips er na twee weken af, de brace voor mijn rechterbeen zou wel zes weken moeten blijven zitten.

----------------------------------------------------------------------
Verder mocht ik nog kaartje ontvangen van een van de forummers, en betreffende persoon, wil ik hierbij ook heel hartelijk bedanken. De betreffende persoon weet zelf wel wie ik dan nu bedank. Een mooie kaart en een mooie tekst!
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Adagio
Berichten: 906
Lid geworden op: 22 feb 2018, 15:06

Re: Kaartje voor Dia

Bericht door Adagio »

Terri schreef:
-DIA- schreef:Vandaag weer enkele mooie kaarten ontvangen, allen hartelijk dank, en ieder weet voor zichzelf wil wie ik bedoel.
En ook voor bovenstaande nagekomen wens hartelijk dank.
Het is nu wat moeilijk typen, dan weet iedereen meteen waarom ik zo rustig ben.
Beterschap Dia, ik heb niet helemaal meegekregen wat er is gebeurd, maar sterkte iig.
Ik ben slecht in cryptogrammen Dia, dat laat ik maar zo. Bij deze nog een keer de groeten en sterkte.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Kaartje voor Dia

Bericht door -DIA- »

Adagio schreef:
Terri schreef:
-DIA- schreef:Vandaag weer enkele mooie kaarten ontvangen, allen hartelijk dank, en ieder weet voor zichzelf wil wie ik bedoel.
En ook voor bovenstaande nagekomen wens hartelijk dank.
Het is nu wat moeilijk typen, dan weet iedereen meteen waarom ik zo rustig ben.
Beterschap Dia, ik heb niet helemaal meegekregen wat er is gebeurd, maar sterkte iig.
Ik ben slecht in cryptogrammen Dia, dat laat ik maar zo. Bij deze nog een keer de groeten en sterkte.
Daarin bent u niet de enige... cryptogrammen zijn voor mij ook nogal cryptisch. Maar dat er zijn die er goed in zij is ook een feit. Dank voor de goede woorden.
Misschien een beetje een update. Ik ben nu wat aan het afbouwen met de zorg. Ik krijg nog één zorgmoment per dag. Dat wil niet zeggen dat alles nu weer goed gaat. Het blijft wel zo dat ik tot op heden nog een pijnlijk lichaam heb. Wat we voorheen zagen als de gewoonste dingen, die worden moeilijk, bv. een trui, of jas aantrekken. Het gaat wel, maar moet dan wel eens wat vreemde bewegingen maken, en dan ontglipt me ook wel een een 'au' over mijn lippen. Maar ik klaag niet hoor. Ik denk niet dat ik weer 'de oude' wordt na de val en daaroverheen corona, en daaroverheen de operatie aan mijn linkerarm. Dan moeten we wel eens verwonderd staan dat we er nog zijn.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Chrisje72
Berichten: 1478
Lid geworden op: 09 apr 2012, 11:50

Re: Kaartje voor Dia

Bericht door Chrisje72 »

Kan je alweer een beetje orgelen Dia?
Plaats reactie