Agressie neemt toe

Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Agressie neemt toe

Bericht door samanthi »

Herman schreef:
Tiberius schreef:Ook op dit forum neemt de agressie toe, constateer ik.
Had je wat?
:D
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Agressie neemt toe

Bericht door Tiberius »

Herman schreef:
Tiberius schreef:Ook op dit forum neemt de agressie toe, constateer ik.
Had je wat?
Doe die mondkap op. :fouet
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Agressie neemt toe

Bericht door samanthi »

Tiberius schreef:
Herman schreef:
Tiberius schreef:Ook op dit forum neemt de agressie toe, constateer ik.
Had je wat?
Doe die mondkap op. :fouet
:haha
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Gebruikersavatar
John Galt
Berichten: 1222
Lid geworden op: 24 jun 2017, 22:09

Re: Agressie neemt toe

Bericht door John Galt »

Is het een probleem dat vooral in Nederland speelt, of hebben onze buurlanden er ook last van? Dat maakt nogal verschil voor het duiden.
Ik zie wel veel politieke agressie in de hele wereld, maar ik weet niet in hoeverre zich dat uit in de supermarkt en bij de dokter.
Vorig jaar luisterde ik een oude Bijbelstudie van Derek Prince. Hij had het erover dat volkeren in de eindtijd tegen elkaar op zouden staan en sprak ook van burgeroorlogen. Ja, zei hij (het was in de jaren 80), óók in de westerse wereld. U kunt het zich niet voorstellen, maar ook bij ons zullen er burgeroorlogen komen.
En als ik dan nu zie hoe met name de VS en in het VK tot op het bot gepolariseerd zijn, als ik oorlogszuchtige tweets lees vanuit ultrarechtse hoek, waarin letterlijk het woord "burgeroorlog" wordt gebruikt, denk ik: deze oude pinksterbroeder kon wel eens héél erg gelijk gaan krijgen.
Who is John Galt? :quoi
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Agressie neemt toe

Bericht door -DIA- »

Mara schreef: Als je dit allemaal zo leest, denk je onwillekeurig aan hetgeen geschreven staat in Openbaring.
Maken jullie je zorgen over deze ontwikkelingen?
Dat vind ik inderdaad een opvallende ontwikkeling. Ik ondervindt het ook zelf. In plaats van verootmoediging lijken we steeds harder te worden. Dat geeft ook wel wat te denken.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Plaats reactie