Complottheorieën

Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 12008
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Complottheorieën

Bericht door Herman »

Bezorgd schreef:Al zou er maar de helft van waar zijn.. , dan nog is het zo verschrikkelijk en beangstigend.
Het is dan wel opvallend dat de juridische vervolging zich blijkbaar beperkt tot Marc Dutroux.

Ook weten we aan het andere kant van het spectrum dat rond Eppstein ook lichtvaardig is omgesprongen met het zevende gebod, en daar zijn dus (mogelijk) wel hoogwaardigheidsbekleders bij betrokken, maar dat staat dan weer geheel los van satanisme, kindermisbruik en dergelijke.
Gebruikersavatar
Posthoorn
Berichten: 6498
Lid geworden op: 04 dec 2008, 11:22

Re: Complottheorieën

Bericht door Posthoorn »

merel schreef:Satan heeft geen geheime aanhangers nodig om mensen te trekken. Iedereen die niet vanuit het geloof in Christus leeft, behoort hem toch al toe? Denk aan de tijden van Noach, ze aten, dronken en huwden, zonder op God te letten. Meer heeft Satan niet nodig.
Satan had het dan ook niet nodig om mensen bezeten te maken, zoals in de tijd van de Heere Jezus. Maar het gebeurde wel!
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33250
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Complottheorieën

Bericht door Tiberius »

Erskinees schreef:Nu gaan er wat dingen door elkaar lopen. Dat satanische rituelen plaatsvinden is een feit, dat stelt hier niemand ter discussie?
Het ging erom of dit structureel gebeurt door veel van onze wereldleiders.
Dat durf ik niet te zeggen, althans niet uit eigen waarneming.
HersteldHervormd
Berichten: 6065
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Complottheorieën

Bericht door HersteldHervormd »

Herman schreef:
Bezorgd schreef:Al zou er maar de helft van waar zijn.. , dan nog is het zo verschrikkelijk en beangstigend.
Het is dan wel opvallend dat de juridische vervolging zich blijkbaar beperkt tot Marc Dutroux.

Ook weten we aan het andere kant van het spectrum dat rond Eppstein ook lichtvaardig is omgesprongen met het zevende gebod, en daar zijn dus (mogelijk) wel hoogwaardigheidsbekleders bij betrokken, maar dat staat dan weer geheel los van satanisme, kindermisbruik en dergelijke.
Als jij op een eiland zo een groot pedo netwerk kan opzetten, waar de medewerkers met de dood bedreigd werden als ze iets uit de school zouden klappen, dan denk ik dat iemand inderdaad satanische neigingen heeft. En dan denk ik dat er veel meer gebeurd is als misbruik.

Hoezo zou daar geen verband tussen zijn?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Gebruikersavatar
Posthoorn
Berichten: 6498
Lid geworden op: 04 dec 2008, 11:22

Re: Complottheorieën

Bericht door Posthoorn »

DDD schreef:De overheid is onafhankelijk. Dat is althans het uitgangspunt, en anders moet daar iets aan gebeuren.
Zodra bewindslieden ook deel uit gaan maken van het netwerk, wordt de onafhankelijke positie van de overheid wel twijfelachtig.
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Complottheorieën

Bericht door Bezorgd »

Herman schreef:
Bezorgd schreef:Al zou er maar de helft van waar zijn.. , dan nog is het zo verschrikkelijk en beangstigend.
Het is dan wel opvallend dat de juridische vervolging zich blijkbaar beperkt tot Marc Dutroux.

Ook weten we aan het andere kant van het spectrum dat rond Eppstein ook lichtvaardig is omgesprongen met het zevende gebod, en daar zijn dus (mogelijk) wel hoogwaardigheidsbekleders bij betrokken, maar dat staat dan weer geheel los van satanisme, kindermisbruik en dergelijke.
1. Ja dat is mijn vraag ook altijd. Waarom worden er geen hoogwaardigheidsbekleders opgepakt. Ik vind dat ook vreemd. Of het wordt groter gemaakt dan het is, of ze worden beschermd.

2. De tempel op Epstein Island heeft ook linken met het satanisme.
Laatst gewijzigd door Bezorgd op 26 aug 2020, 10:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Complottheorieën

Bericht door samanthi »

Ik heb een collega gehad, was echt een hele sociale vrouw, ze zei: ik vind jou wel een type voor een antroposofisch kinderdagverblijf, daar doen ze veel met natuur en kleuren, ik zei, nee hoor niets voor mij, veel te zweverig, een andere keer hadden zij het over wicca, ik zei, dat vind ik maar niets die wicca geef mij maar een heks op een bezem met een grote pukkel op haar neus, die bewuste collega was een beetje beledigd, ik dacht toen, volgens mij ben jij er een.

Zomaar in een zorgsetting.

Bij de beatles was er een bij die opzettelijk de duivel, drugs of oosterse religie in zijn teksten verwerkte, hij zei bij een interview dat hij bijvoorbeeld in het begin van het liedje halleluja liet zingen en het halverwege in hare krishna veranderde, dit stuk interview heb ik gezien bij een poplezing van Koos de Jong, het was niet een uit de lucht gegrepen complottheorie, nee het interview was te zien, hij vertelde het zelf.

Toch voel ik dat de duivel het meest verslaat, in onze kringen, met hindernissen om naar de Heere Jezus te gaan. Heb ik wel genoeg dit, heb ik dat wel meegemaakt, ben ik wel genoeg onttroond en ontkroond... zo jaren blijven tobben en nooit aan de voeten van de Heere Jezus terecht komen, altijd bang je te vergissen.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Ambtenaar
Berichten: 9190
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Complottheorieën

Bericht door Ambtenaar »

Herman schreef: Ook weten we aan het andere kant van het spectrum dat rond Eppstein ook lichtvaardig is omgesprongen met het zevende gebod, en daar zijn dus (mogelijk) wel hoogwaardigheidsbekleders bij betrokken, maar dat staat dan weer geheel los van satanisme, kindermisbruik en dergelijke.
Precies. Berlusconi is ook bekend van zijn bunga bunga-feestjes, maar dat betekent niet dat dit onderdeel uitmaakt van een groot netwerk van hooggeplaatste personen die zich bezig houden met satanisme, etc. Er heerst een vrije seksuele moraal, en daar zijn hoogwaardigheidsbekleders niet uniek in. Dat is gewoon mens eigen.
Isala
Berichten: 1267
Lid geworden op: 27 sep 2013, 22:14

Re: Complottheorieën

Bericht door Isala »

HersteldHervormd schreef: Heb jij daar een linkje van Isala?
https://www.youtube.com/watch?v=QxvNy1k2Z3o
Herman schreef:Ook weten we aan het andere kant van het spectrum dat rond Eppstein ook lichtvaardig is omgesprongen met het zevende gebod, en daar zijn dus (mogelijk) wel hoogwaardigheidsbekleders bij betrokken, maar dat staat dan weer geheel los van satanisme, kindermisbruik en dergelijke.
Epsteins eiland wordt toch het 'pedo-eiland' genoemd? Ik mag aannemen dat het dan niet losstaat van kindermisbruik.

Vorige week zat ik nog op een terrasje waar een totaal in het zwart, en overal getatoeëerde jongeman een shirt droeg,
met op de achterkant de tekst: "je moet het vlees van je eigen zonen en dochters eten".
Ik vind dat heel heftig, en zeker niet onschuldig.
Hora est!
Ambtenaar
Berichten: 9190
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Complottheorieën

Bericht door Ambtenaar »

artistiek schreef: Banken zijn in feite corrupte organisaties die op zogenaamd 'legale' wijze gigantische winsten maken. Daarbij proberen ze cliënten levenslang aan zich te binden (door o.a. wurghypotheken).
Ieder bedrijf probeert in principe klanten zo lang mogelijk aan zicht te binden, dus dat is totaal geen probleem. En over onverantwoorde leningen, enerzijds heb je de zorgplicht van banken die ervoor moet zorgen dat mensen geen onverantwoorde financiële verplichtingen aangaan, maar anderzijds heb je de hypotheeknemers die eigenlijk meer lenen dan dat ze kunnen financieren. Dat banken niet altijd de zorgplicht nakomen, is een feit. Maar dat ze corrupt zijn, is een ongefundeerde uitspraak. Laster wat mij betreft.
De rechtsstaat is al even zo corrupt. Start maar eens een rechtszaak tegen de staat of overheidsinstelling. Geen kans van slagen. Kijk bijv. maar naar de zaak 'Demmink', nooit helderheid over gekomen maar dat dat zaakje stinkt is mij wel duidelijk!
De zaak tegen Demmink is een zaak tegen de persoon, niet tegen de overheid. En als beschuldigingen tegen de man niet bewezen kunnen worden, dan moet de rechter hem vrij spreken. Lijkt me niet meer dan normaal.

En dat de overheid niet kan verliezen in rechtszaken, is gewoon een leugen. Denk maar aan het de vrij recente uitspraak in de Urgenda-zaak. En zo zijn er nog tal van andere zaken, waarin de overheid aan het kortste eind trok.
Erskinees
Berichten: 2749
Lid geworden op: 14 jun 2018, 21:15

Re: Complottheorieën

Bericht door Erskinees »

Isala schreef:
HersteldHervormd schreef: Heb jij daar een linkje van Isala?
https://www.youtube.com/watch?v=QxvNy1k2Z3o
Geloof toch niet alles. Zoals ik al aangaf:
Erskinees schreef:Baphomet heeft een bokkenhoofd = geit
In het torentje hangt een schedel van een Moeflon = schaap
Hier is dus niets occults aan. Lelijk is het wel, zo'n schedel.
HersteldHervormd
Berichten: 6065
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Complottheorieën

Bericht door HersteldHervormd »

Ik denk dat de toekomst er zo uit komt te zien:

De aarde bestaat ongeveer 6000 jaar, de Joden denken echter dat we in het jaar 5780 leven. In 6 dagen schiep God de wereld, de 7e dag rustte Hij. 1 dag is als 1000 jaar. Aangezien we niet exact weten hoelang de aarde nu daadwerkelijk bestaat blijft het lastig. Ik denk dat als de 6000 jaren voorbij zijn de Heere en Zijn kinderen zullen rusten, een eeuwige rust.

Voor die tijd zal er het volgende gebeuren: De tekenen van de eindtijd zullen van zich laten zien. Toch zal het nog een tijd vrede zijn, in die tijd zal de Heere over de hele wereld veel kinderen binnen halen. Ik denk dat de hele wereld zal zien wie de onruststokers, satanisten en alle andere elites. Deze mensen zullen uitgeschakeld worden, en er zal vrede op de wereld zijn.

Totdat de Anti-Christ zal opstaan. Bezeten door de satan.

Dit is ook waarom ik geloof dat de Corona-crisis ook op touw gezet is. Maar als dit ontdekt word door de hele wereld? Mijn gevoel zegt dat er heel veel dingen niet kloppen. En dat de mensheid op punt staat om steeds meer oneerlijke, gruwelijke, satanische etc zaken te ontdekken.

Naar mijn mening staan we dus vlak voor het 1000-jarige vrederijk. Maar voordat die zal aanbreken zal de wereld wel even schudden en hevig schrikken...

ps: Prima als je er anders over denkt, maar dit zijn wel serieus mijn gedachten. Aangezien niemand deze toekomst kan voorspellen is het slechts afwachten, maar bent u/jij en ik bereid? Daar zal het op aankomen. Zonder onderscheid, wat wij wel maken.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Isala
Berichten: 1267
Lid geworden op: 27 sep 2013, 22:14

Re: Complottheorieën

Bericht door Isala »

Erskinees schreef:Geloof toch niet alles.
Alles is veel hoor. En ik geloof echt niet alles.
Schedels hebben altijd een binding met de dood. Zonder dood geen schedel.
Hora est!
HersteldHervormd
Berichten: 6065
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Complottheorieën

Bericht door HersteldHervormd »

Erskinees schreef:
Isala schreef:
HersteldHervormd schreef: Heb jij daar een linkje van Isala?
https://www.youtube.com/watch?v=QxvNy1k2Z3o
Geloof toch niet alles. Zoals ik al aangaf:
Erskinees schreef:Baphomet heeft een bokkenhoofd = geit
In het torentje hangt een schedel van een Moeflon = schaap
Hier is dus niets occults aan. Lelijk is het wel, zo'n schedel.
@Isala en Ambtenaar:

Het is inderdaad ''alleen'' een schedel. Dus opzich begrijp ik de terughoudendheid van Ambtenaar. Echter, het zou een stap te ver zijn om een gehele baphomet te geven. Het zou dus een verbloemde actie kunnen zijn. Wel zou ik graag willen weten waarom Rutte zo'n specifiek cadeau zou krijgen? Het lijkt me niet iets wat past bij de politiek.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Ambtenaar
Berichten: 9190
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Complottheorieën

Bericht door Ambtenaar »

Isala schreef: Alles is veel hoor. En ik geloof echt niet alles.
Schedels hebben altijd een binding met de dood. Zonder dood geen schedel.
Jaren geleden ging er ook zo'n verhaal rond over voormalig president Bush. Maakt een gebaar mijn zijn hand, door zijn wijsvinger en zijn pink op te houden. Er gingen toen ook verhalen rond binnen mijn familie dat dit een satanisch teken was. Enig onderzoek leerde mij al binnen twee minuten dat dit een Texaans teken was, dat de Texas longhorn symboliseerde. Een teken dat o.a. wordt gebruikt bij een Texaanse sportclub, waar de voormalige president eigenaar van is geweest.
Plaats reactie