Complottheorieën

Erskinees
Berichten: 2749
Lid geworden op: 14 jun 2018, 21:15

Re: Complottheorieën

Bericht door Erskinees »

Baphomet heeft een bokkenhoofd = geit
In het torentje hangt een schedel van een Moeflon = schaap
merel
Berichten: 9768
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Complottheorieën

Bericht door merel »

Kinderoffers, satanisten, geheime bijeenkomsten waar 'hooggeplaatste' mensen aanwezig zijn met slechte bedoelingen. De complottheorieën heersen behoorlijk onder christenen

https://www.trouw.nl/binnenland/een-op- ... ~bd98ce41/

Satan heeft geen geheime aanhangers nodig om mensen te trekken. Iedereen die niet vanuit het geloof in Christus leeft, behoort hem toch al toe? Denk aan de tijden van Noach, ze aten, dronken en huwden, zonder op God te letten. Meer heeft Satan niet nodig.
HersteldHervormd
Berichten: 6063
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Complottheorieën

Bericht door HersteldHervormd »

Isala schreef:
Bezorgd schreef:
Posthoorn schreef:
Erskinees schreef:Uiteraard!
Maar deze man verspreidt theorieën over kinderoffers door allerlei wereldleiders.
Het schijnt inderdaad zo te zijn dat het satanisme een wereldwijd netwerk kent, waarin allerlei hooggeplaatste personen zich bevinden. Ik heb alleen zelf niet zo de behoefte om dat helemaal na te pluizen, want je kunt er toch niet veel mee als onbetekenende burger. Maar vergeet niet dat de satan wel degelijk een rol speelt op het wereldtoneel.
Ik denk inderdaad ook dat er meer satanisme en allerlei zaken voorkomen in de hoogste kringen dan dat wij voor mogelijk houden.
Probleem is alleen , als iemand er wat over publiceert, of het nu gaat over een schilderij in de kamer van de Clintons, of een satanische hanger bij een vrouwelijke Rothschild, de tempel op het Epstein Island of de elite, tot presidenten aan toe, die de Bohemian Grove bezoekt, die wordt standaard weggezet als een complotdenker.
Een tijdje geleden kreeg ik een filmpje doorgestuurd waar Premier Rutte vol trots de kop van Baphomet liet zien, die hij in zijn kamer in het torentje had gehangen. Hij had deze van Balkenende gekregen.
Je kunt het verschil van smaak noemen, maar beide heren zijn kerkelijk opgevoed, en weten dat deze kop een symbool van satan is.
Om dat dan vol trots op een NOS filmpje te laten zien vind ik best een beetje vreemd.
Kan je elkaar nu niet iets anders kado doen vraag ik me af.
Heb jij daar een linkje van Isala?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Hendrien
Berichten: 1338
Lid geworden op: 01 mar 2012, 17:44

Re: Complottheorieën

Bericht door Hendrien »

merel schreef:Kinderoffers, satanisten, geheime bijeenkomsten waar 'hooggeplaatste' mensen aanwezig zijn met slechte bedoelingen. De complottheorieën heersen behoorlijk onder christenen

https://www.trouw.nl/binnenland/een-op- ... ~bd98ce41/

Satan heeft geen geheime aanhangers nodig om mensen te trekken. Iedereen die niet vanuit het geloof in Christus leeft, behoort hem toch al toe? Denk aan de tijden van Noach, ze aten, dronken en huwden, zonder op God te letten. Meer heeft Satan niet nodig.
Ik weet ook niet of het waar is. Maar ik weet wel, dat we in de Bijbel lezen dat het volk Israël regelmatig de Moloch diende. Dus eigenlijk zou het me ook niet verbazen...
artistiek
Berichten: 942
Lid geworden op: 15 dec 2008, 22:02

Re: Complottheorieën

Bericht door artistiek »

Ambtenaar schreef:
artistiek schreef: Ga maar na hoe banken te werk gaan, hoe het rechtssysteem in elkaar zit.
Hoe werken banken dan? En hoe zit het rechtssysteem in elkaar?
Banken zijn in feite corrupte organisaties die op zogenaamd 'legale' wijze gigantische winsten maken. Daarbij proberen ze cliënten levenslang aan zich te binden (door o.a. wurghypotheken).

De rechtsstaat is al even zo corrupt. Start maar eens een rechtszaak tegen de staat of overheidsinstelling. Geen kans van slagen. Kijk bijv. maar naar de zaak 'Demmink', nooit helderheid over gekomen maar dat dat zaakje stinkt is mij wel duidelijk!
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Complottheorieën

Bericht door Bezorgd »

merel schreef:Kinderoffers, satanisten, geheime bijeenkomsten waar 'hooggeplaatste' mensen aanwezig zijn met slechte bedoelingen. De complottheorieën heersen behoorlijk onder christenen

https://www.trouw.nl/binnenland/een-op- ... ~bd98ce41/

Satan heeft geen geheime aanhangers nodig om mensen te trekken. Iedereen die niet vanuit het geloof in Christus leeft, behoort hem toch al toe? Denk aan de tijden van Noach, ze aten, dronken en huwden, zonder op God te letten. Meer heeft Satan niet nodig.
Voor jou is het allemaal onzin?
Gebruikersavatar
Posthoorn
Berichten: 6497
Lid geworden op: 04 dec 2008, 11:22

Re: Complottheorieën

Bericht door Posthoorn »

merel schreef:Kinderoffers, satanisten, geheime bijeenkomsten waar 'hooggeplaatste' mensen aanwezig zijn met slechte bedoelingen. De complottheorieën heersen behoorlijk onder christenen

https://www.trouw.nl/binnenland/een-op- ... ~bd98ce41/

Satan heeft geen geheime aanhangers nodig om mensen te trekken. Iedereen die niet vanuit het geloof in Christus leeft, behoort hem toch al toe? Denk aan de tijden van Noach, ze aten, dronken en huwden, zonder op God te letten. Meer heeft Satan niet nodig.
Als je dít complottheorieën noemt, dan ben ik ook een complotdenker. Want dit soort dingen gebeuren gewoon. Weet dat toevallig van redelijk nabij. Zie ook het door mij geplaatste linkje naar de uitzending van Argos.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33246
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Complottheorieën

Bericht door Tiberius »

Posthoorn schreef:
merel schreef:Kinderoffers, satanisten, geheime bijeenkomsten waar 'hooggeplaatste' mensen aanwezig zijn met slechte bedoelingen. De complottheorieën heersen behoorlijk onder christenen

https://www.trouw.nl/binnenland/een-op- ... ~bd98ce41/

Satan heeft geen geheime aanhangers nodig om mensen te trekken. Iedereen die niet vanuit het geloof in Christus leeft, behoort hem toch al toe? Denk aan de tijden van Noach, ze aten, dronken en huwden, zonder op God te letten. Meer heeft Satan niet nodig.
Als je dít complottheorieën noemt, dan ben ik ook een complotdenker. Want dit soort dingen gebeuren gewoon. Weet dat toevallig van redelijk nabij. Zie ook het door mij geplaatste linkje naar de uitzending van Argos.
Klopt. Ik heb contact met een voormalige satanist, maar het is heel moeilijk voor hem om hieruit los te komen.
Nog niet eens zozeer vanwege de druk die zijn ex-vrienden op hem uitoefenen (dat ook wel), maar vooral vanwege zijn eigen gedachten die helemaal gestempeld zijn door die rituelen.
De lockdown was voor hem een extra moeilijke periode: kerken moesten dicht, ontmoetingen werden ontmoedigd, maar het (inmiddels onvrijwillige) contact met satanisten bleef maar doorgaan. En hem angst aanjagen.
Erskinees
Berichten: 2749
Lid geworden op: 14 jun 2018, 21:15

Re: Complottheorieën

Bericht door Erskinees »

Nu gaan er wat dingen door elkaar lopen. Dat satanische rituelen plaatsvinden is een feit, dat stelt hier niemand ter discussie?
Het ging erom of dit structureel gebeurt door veel van onze wereldleiders.
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Complottheorieën

Bericht door Bezorgd »

Posthoorn schreef:
merel schreef:Kinderoffers, satanisten, geheime bijeenkomsten waar 'hooggeplaatste' mensen aanwezig zijn met slechte bedoelingen. De complottheorieën heersen behoorlijk onder christenen

https://www.trouw.nl/binnenland/een-op- ... ~bd98ce41/

Satan heeft geen geheime aanhangers nodig om mensen te trekken. Iedereen die niet vanuit het geloof in Christus leeft, behoort hem toch al toe? Denk aan de tijden van Noach, ze aten, dronken en huwden, zonder op God te letten. Meer heeft Satan niet nodig.
Als je dít complottheorieën noemt, dan ben ik ook een complotdenker. Want dit soort dingen gebeuren gewoon. Weet dat toevallig van redelijk nabij. Zie ook het door mij geplaatste linkje naar de uitzending van Argos.

In het verlengde van de Argos uitzending zijn deze Zembla uitzendingen ook heel interessant.

https://youtu.be/paXmQLKxklE

In de Zembla-afleveringen van 11 en 18 maart 2004 ('De X-Dossiers') staat het verhaal centraal van de zogenoemde getuige X-1. Deze getuige, een jonge vrouw uit Gent, bracht met haar verklaring over netwerken die kinderen zouden hebben misbruikt en vermoord, in 1997 België in rep en roer.

Al zou er maar de helft van waar zijn.. , dan nog is het zo verschrikkelijk en beangstigend.
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Complottheorieën

Bericht door Bezorgd »

Erskinees schreef:Nu gaan er wat dingen door elkaar lopen. Dat satanische rituelen plaatsvinden is een feit, dat stelt hier niemand ter discussie?
Het ging erom of dit structureel gebeurt door veel van onze wereldleiders.

In de genoemde uitzendingen komt naar voren dat ook 'de elite' er een rol in speelt, dus in die zin zijn er wel verbanden.
HersteldHervormd
Berichten: 6063
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Complottheorieën

Bericht door HersteldHervormd »

Erskinees schreef:Nu gaan er wat dingen door elkaar lopen. Dat satanische rituelen plaatsvinden is een feit, dat stelt hier niemand ter discussie?
Het ging erom of dit structureel gebeurt door veel van onze wereldleiders.
Zoek even naar pizzagate NY...

John Podesta's email was gehackt en de emails zijn gelekt via WikiLeaks.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
DDD
Berichten: 28646
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Complottheorieën

Bericht door DDD »

Pizzagate is nooit door heel betrouwbare media erkend. Maar verder:

Zo nieuw is dat ook niet. Denk aan de pedofilie-netwerken in de Amsterdamse elite van rond 1970, tot in het hoogste stadsbestuur toe. Daar is in betrouwbare media over gepubliceerd. En ook de al dan niet aan zelfmoord gestorven Avicii wees er geregeld op dat in hogere kringen veel misbruik plaatsvindt.
Laatst gewijzigd door DDD op 26 aug 2020, 10:06, 1 keer totaal gewijzigd.
artistiek
Berichten: 942
Lid geworden op: 15 dec 2008, 22:02

Re: Complottheorieën

Bericht door artistiek »

Bezorgd schreef:
Erskinees schreef:Nu gaan er wat dingen door elkaar lopen. Dat satanische rituelen plaatsvinden is een feit, dat stelt hier niemand ter discussie?
Het ging erom of dit structureel gebeurt door veel van onze wereldleiders.

In de genoemde uitzendingen komt naar voren dat ook 'de elite' er een rol in speelt, dus in die zin zijn er wel verbanden.
Daarom moet ook een onafhankelijke partij een onderzoek doen en geen door de overheid aangestuurde organisatie...
DDD
Berichten: 28646
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Complottheorieën

Bericht door DDD »

De overheid is onafhankelijk. Dat is althans het uitgangspunt, en anders moet daar iets aan gebeuren.
Plaats reactie