COVID-19

DDD
Berichten: 28492
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: COVID-19

Bericht door DDD »

Nou en? Die zeggen toch niets? Je kunt wel een heel ander wattenstaafje gebruiken. Het minste zou wel zijn een live videoverbinding.
HersteldHervormd
Berichten: 5990
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: COVID-19

Bericht door HersteldHervormd »

DDD schreef:Nou en? Die zeggen toch niets? Je kunt wel een heel ander wattenstaafje gebruiken. Het minste zou wel zijn een live videoverbinding.
Klopt, maar het is dus wel heel makkelijk.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10420
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: COVID-19

Bericht door Zita »

HersteldHervormd schreef:
DDD schreef:
HersteldHervormd schreef:https://www.toegangsbewijs.nu/

Handige website als je een testbewijs ergens voor nodig hebt. Kan gewoon vanuit de huiskamer.
Ik vind dit toch echt vreemd. Wie controleert of je dat goed doet? Wat mij betreft, wordt dit verboden.
Je moet foto’s sturen.
Dan kun je toch alsnog die test niet juist uitvoeren? Ik dacht altijd dat ik met dat wattenstaafje al zo ongeveer mijn hersenen doorboorde, totdat de dame in de teststraat eens goed met zo'n ding door mijn neusgewelven ramde. Blijkbaar moest nog nog veel dieper. Dat is dan nog per ongeluk niet helemaal goed uitgevoerd.
Maar je kunt ook hoestend en proestend en zo positief als het maar zijn kan de test van je vriendje op de foto zetten. Er is toch nergens een garantie dat je je eigen test in beeld brengt?
HersteldHervormd
Berichten: 5990
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: COVID-19

Bericht door HersteldHervormd »

Zita schreef:
HersteldHervormd schreef:
DDD schreef:
HersteldHervormd schreef:https://www.toegangsbewijs.nu/

Handige website als je een testbewijs ergens voor nodig hebt. Kan gewoon vanuit de huiskamer.
Ik vind dit toch echt vreemd. Wie controleert of je dat goed doet? Wat mij betreft, wordt dit verboden.
Je moet foto’s sturen.
Dan kun je toch alsnog die test niet juist uitvoeren? Ik dacht altijd dat ik met dat wattenstaafje al zo ongeveer mijn hersenen doorboorde, totdat de dame in de teststraat eens goed met zo'n ding door mijn neusgewelven ramde. Blijkbaar moest nog nog veel dieper. Dat is dan nog per ongeluk niet helemaal goed uitgevoerd.
Maar je kunt ook hoestend en proestend en zo positief als het maar zijn kan de test van je vriendje op de foto zetten. Er is toch nergens een garantie dat je je eigen test in beeld brengt?
Eens, maar ik heb dit nog nooit gedaan, ik heb geen idee hoe dit exact werkt.

Anderzijds is de zelftest exact hetzelfde als de sneltesten van de officiële aanbieders.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
HersteldHervormd
Berichten: 5990
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: COVID-19

Bericht door HersteldHervormd »

Ook hier weer twee streepjes.

Daar word je toch gek van?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 11946
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: RE: Re: COVID-19

Bericht door Herman »

HersteldHervormd schreef:Ook hier weer twee streepjes.

Daar word je toch gek van?
Van twee streepjes niet. Ga maar eens een half uurtje streepjescodes zitten bestuderen, daar wordt je pas tureluurs van.
HersteldHervormd
Berichten: 5990
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: RE: Re: COVID-19

Bericht door HersteldHervormd »

Herman schreef:
HersteldHervormd schreef:Ook hier weer twee streepjes.

Daar word je toch gek van?
Van twee streepjes niet. Ga maar eens een half uurtje streepjescodes zitten bestuderen, daar wordt je pas tureluurs van.
Klopt, maar ik vind het erg vervelend voor mijn werkgever. Het is al zo druk. Ik denk dat ik misschien in de avond nog even naar kantoor rijd dan.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Mannetje
Berichten: 7694
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: COVID-19

Bericht door Mannetje »

Of naar dit papier
Afbeelding
-
Gebruikersavatar
Ararat
Berichten: 1712
Lid geworden op: 30 apr 2018, 17:35
Locatie: ZLD

Re: COVID-19

Bericht door Ararat »

Mannetje schreef:Of naar dit papier
Afbeelding
Ik wil een trui met zo'n print!
Wees op je hoede voor het zuurdeeg
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 11946
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: RE: Re: COVID-19

Bericht door Herman »

HersteldHervormd schreef:Klopt, maar ik vind het erg vervelend voor mijn werkgever. Het is al zo druk. Ik denk dat ik misschien in de avond nog even naar kantoor rijd dan.
Kantoorbanen kunnen tegenwoordig toch ook grotendeels vanuit huis gedaan worden?
HersteldHervormd
Berichten: 5990
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: COVID-19

Bericht door HersteldHervormd »

Mannetje schreef:Of naar dit papier
Afbeelding
Haha
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
HersteldHervormd
Berichten: 5990
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: RE: Re: COVID-19

Bericht door HersteldHervormd »

Herman schreef:
HersteldHervormd schreef:Klopt, maar ik vind het erg vervelend voor mijn werkgever. Het is al zo druk. Ik denk dat ik misschien in de avond nog even naar kantoor rijd dan.
Kantoorbanen kunnen tegenwoordig toch ook grotendeels vanuit huis gedaan worden?
Mijn vrouw gaat ook daarom nu de spulletjes halen.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: RE: Re: COVID-19

Bericht door GerefGemeente-lid »

Herman schreef:
HersteldHervormd schreef:Klopt, maar ik vind het erg vervelend voor mijn werkgever. Het is al zo druk. Ik denk dat ik misschien in de avond nog even naar kantoor rijd dan.
Kantoorbanen kunnen tegenwoordig toch ook grotendeels vanuit huis gedaan worden?
Niet alle kantoorbanen hoor, daarin vergis je je lelijk.
Het kromme kan niet recht gemaakt worden, en hetgeen dat ontbreekt, kan niet geteld worden. (Prediker 1: 14 en 15)
Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. (...) een tijd om te zwijgen (...). (Prediker 3: 1 en 7m)
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 11946
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: RE: Re: COVID-19

Bericht door Herman »

GerefGemeente-lid schreef:Niet alle kantoorbanen hoor, daarin vergis je je lelijk.
Wat voor soort kantoorbanen dan niet?
Erik1960
Verbannen
Berichten: 1633
Lid geworden op: 06 jan 2022, 17:03

Re: COVID-19

Bericht door Erik1960 »

HersteldHervormd schreef:Ook hier weer twee streepjes.

Daar word je toch gek van?
Beterschap gewenst!
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
Plaats reactie