COVID-19

Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17331
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: COVID-19

Bericht door huisman »

Bruna schreef:Waarom is herstelbewijs in Nederland een jaar geldig en in de EU niet?
We zijn in deze crisis in alles langzaam zelfs in het verlies van immuniteit . :huhu
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Wim Anker
Berichten: 3894
Lid geworden op: 05 dec 2014, 18:34

Re: COVID-19

Bericht door Wim Anker »

Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9190
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: COVID-19

Bericht door parsifal »

Ernstig. Dat is bijna 10 per miljoen inwoners per dag. In Zweden was de top over laatste anderhalf jaar niet veel hoger dan dat.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
TSD
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 aug 2011, 11:34

Re: COVID-19

Bericht door TSD »

huisman schreef:
Bruna schreef:Waarom is herstelbewijs in Nederland een jaar geldig en in de EU niet?
We zijn in deze crisis in alles langzaam zelfs in het verlies van immuniteit . :huhu
:D
merel
Berichten: 9768
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: COVID-19

Bericht door merel »

huisman schreef:
Bruna schreef:Waarom is herstelbewijs in Nederland een jaar geldig en in de EU niet?
We zijn in deze crisis in alles langzaam zelfs in het verlies van immuniteit . :huhu
:haha :haha
HersteldHervormd
Berichten: 6065
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: COVID-19

Bericht door HersteldHervormd »

Is er een verklaring voor?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: COVID-19

Bericht door Mara »

"Komende maandag moeten er door heel Nederland 100 extra intensivecarebedden zijn vrijgemaakt, schrijft Trouw. Daarmee gaat de totale ic-capaciteit van 1150 naar 1250 bedden."

"Volgens de ziekenhuizen gaat de uitbreiding van de ic-capaciteit ten koste van steeds meer acute reguliere zorg, met mogelijke gezondheidsschade als gevolg. Bovendien is de druk op het zorgpersoneel hoog. Het ziekteverzuim onder ziekenhuispersoneel ligt nu al op 10 procent. Dat is één van de redenen waarom het zo lastig is om de ic-capaciteit te vergroten."
bron: RTLnieuws
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Johannes S
Berichten: 581
Lid geworden op: 22 dec 2017, 16:55
Locatie: Dordrecht

Re: COVID-19

Bericht door Johannes S »

Waar heeft het ons, dit alles, gebracht?
Dicht bij God of moet gezegd worden: dit volk genaakt Mij met hun mond, en eert Mij met de lippen, maar hun hart houdt zich verre van Mij;
Vernedert u dan onder de krachtige hand Gods, opdat Hij u verhoge te Zijner tijd.
Filippenzen 3:20 Maar onze wandel is in de hemelen, waaruit wij ook den Zaligmaker verwachten, namelijk den Heere Jezus Christus;
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3977
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: COVID-19

Bericht door Terri »

Johannes S schreef:Waar heeft het ons, dit alles, gebracht?
Dicht bij God of moet gezegd worden: dit volk genaakt Mij met hun mond, en eert Mij met de lippen, maar hun hart houdt zich verre van Mij;
Vernedert u dan onder de krachtige hand Gods, opdat Hij u verhoge te Zijner tijd.
:tilt

Ik moet ook steeds hieraan denken:
„Ga heen, Mijn volk, ga in uw binnenste kamers, en sluit uw deuren na u toe; verberg u als een
klein ogenblik, totdat de gramschap overga.” (Jesaja 26 : 20)

Dan past ons hand op de mond, onderwerping en ootmoed.
Gebruikersavatar
Johannes S
Berichten: 581
Lid geworden op: 22 dec 2017, 16:55
Locatie: Dordrecht

Re: COVID-19

Bericht door Johannes S »

:tilt
Maar niet de hand op de mond als het over/ om het Woord gaat.
Jesaja 26
8 Wij hebben ook in den weg Uwer gerichten, U, o HEERE! verwacht; tot Uw Naam en tot Uw gedachtenis is de begeerte onzer ziel.
Filippenzen 3:20 Maar onze wandel is in de hemelen, waaruit wij ook den Zaligmaker verwachten, namelijk den Heere Jezus Christus;
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23841
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: COVID-19

Bericht door refo »

Terri schreef:
Johannes S schreef:Waar heeft het ons, dit alles, gebracht?
Dicht bij God of moet gezegd worden: dit volk genaakt Mij met hun mond, en eert Mij met de lippen, maar hun hart houdt zich verre van Mij;
Vernedert u dan onder de krachtige hand Gods, opdat Hij u verhoge te Zijner tijd.
:tilt

Ik moet ook steeds hieraan denken:
„Ga heen, Mijn volk, ga in uw binnenste kamers, en sluit uw deuren na u toe; verberg u als een
klein ogenblik, totdat de gramschap overga.” (Jesaja 26 : 20)

Dan past ons hand op de mond, onderwerping en ootmoed.
Het klinkt als een quarantaine.
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9190
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: COVID-19

Bericht door parsifal »

"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17331
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: COVID-19

Bericht door huisman »

Bedankt! Erg interessant.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
merel
Berichten: 9768
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: COVID-19

Bericht door merel »

https://nos.nl/l/2408138

Nieuwsuur heeft een rapportage gemaakt over de gemelde bijwerkingen en wat waar en niet waar is. Met een link naar de uitzending.
DDD
Berichten: 28657
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: COVID-19

Bericht door DDD »

Waarom zou zo iemand zo'n betoog niet in één artikel schrijven?
Plaats reactie