Een actueel polletje

Plaats reactie
-DIA-
Berichten: 32738
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Een actueel polletje

Bericht door -DIA- »

PAAS-POLLETJE

Je loopt bij AH door de winkel en je ziet overal weer de AH FEESTFESTIVAL Paasproducten.
Er staat een vrolijk haasje op, en het is uitnodigend om te kopen.
Wat denk je bij het zien van dit alles?

Kies uit A, B, C of D:
A. Heerlijk, ik ga een en ander inslaan!
B. Je wordt bedroefd en bedenkt hoe ver we naar het heidendom zijn teruggevallen
C. Het raakt me niet, vind het goed noch kwaad
D. Anders, namelijk:
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Een actueel polletje

Bericht door Mara »

-DIA- schreef:PAAS-POLLETJE

Je loopt bij AH door de winkel en je ziet overal weer de AH FEESTFESTIVAL Paasproducten.
Er staat een vrolijk haasje op, en het is uitnodigend om te kopen.
Wat denk je bij het zien van dit alles?

Kies uit A, B, C of D:
A. Heerlijk, ik ga een en ander inslaan!
B. Je wordt bedroefd en bedenkt hoe ver we naar het heidendom zijn teruggevallen
C. Het raakt me niet, vind het goed noch kwaad
D. Anders, namelijk:
Die vind ik lastig DIA. Ik verbind zelf geen betekenis aan chocolade paaseitjes, maar vind ze wel lekker dus koop ik altijd wel een paar ons bij de chocolatier, niet in de supermarkt.
Gevuld met advocaat, bosbessenyoghurt, caramel, room, aardbeimousse....

Ach, de kerstspullen zijn amper verwijderd en toen kwamen de eerste paasartikelen al.

Ik zou dus kiezen voor optie D, de rest van de paasrommel laat ik liggen. Eitjes lust ik ook in september, als ze nog lekker zijn.
D. anders, het hoort er nu eenmaal bij.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23841
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Een actueel polletje

Bericht door refo »

Je kiest duidelijk A, niet D.
Gebruikersavatar
modesto
Inactief
Berichten: 498
Lid geworden op: 01 okt 2014, 15:05

Re: Een actueel polletje

Bericht door modesto »

Ik kies ook A -- heerlijk, ik ga een en ander inslaan! -- met de volgende kwalificatie: alleen de liefde bouwt op. Paaseieren en paashazen zullen mij niet bij God brengen: laat ik ze liggen, dan zal mij dat niet tot nadeel strekken; koop ik ze wel, dan zal mij dat niet tot voordeel strekken. Maar ik let erop dat de vrijheid die ik heb geen struikelblok wordt voor anderen. Als ik dus door paaseieren en paashazen te eten mijn broeder of zuster in gewetensnood breng, dan zal ik het niet doen.
Logisch-reformatorisch meubelconsulent -- bij 500 berichten houd ik het hier echt helemaal voor gezien, en dan kom ik de dag daarop weer terug op het forum
Plaats reactie