Ontlezing

Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Re: Ontlezing

Bericht door JolandaOudshoorn »

Posthoorn schreef:
JolandaOudshoorn schreef:Ik koop ook veel tweede-hands of wissel uit. Heb nu een big shopper vol VCL boeken staan, heerlijk met dit weer. Even lekker in de tuin zo'n boek lezen. En als ze uit zijn, geef ik ze door, vaak aan mijn schoonzusje voor hun mini-bieb. Overigens een geweldig systeem. Mensen stellen gratis boeken beschikbaar om te lenen of te ruilen. Google maar eens op mini-bieb. Ik wil zoiets eigenlijk ook wel opzetten.
Was jij toevallig ook niet een ander boek aan het lezen? :hum
Die heb ik al uit. En mijn buurvrouw inmiddels ook. Die ligt dus nu te wachten op iemand die het ook wil lezen.
Geheel gratis :-)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Ontlezing

Bericht door Mara »

JolandaOudshoorn schreef:Ik koop ook veel tweede-hands of wissel uit. Heb nu een big shopper vol VCL boeken staan, heerlijk met dit weer. Even lekker in de tuin zo'n boek lezen. En als ze uit zijn, geef ik ze door, vaak aan mijn schoonzusje voor hun mini-bieb. Overigens een geweldig systeem. Mensen stellen gratis boeken beschikbaar om te lenen of te ruilen. Google maar eens op mini-bieb. Ik wil zoiets eigenlijk ook wel opzetten.
Wat een leuk idee zeg.
Wij hebben een keer gegeten in het berencafé in Delft en als je een boek in de kast neerzet, mag je gratis een boek meenemen.
Ik ben in het verleden wel behoorlijk wat boeken kwijtgeraakt. Je denkt dat je kunt onthouden welk boek je aan wie hebt uitgeleend, maar dat is niet zo, zeker als mensen het gaan ontkennen. :fi
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Plaats reactie