Wist je dat...

Gebruikersavatar
Arja
Berichten: 2057
Lid geworden op: 30 mei 2019, 15:57
Locatie: Provincie Utrecht
Contacteer:

Re: Wist je dat...

Bericht door Arja »

helma schreef:Morgen hoopt onze dochter te trouwen
18.30 uur kerkdienst voor de liefhebbers


https://www.hervormdbruchem.nl/kerkdiensten
Fijne dag! Ik heb de vlag uitgehangen hoor :super
Mistig
Berichten: 2390
Lid geworden op: 03 jul 2017, 13:04
Locatie: Rotterdam eo

Re: Wist je dat...

Bericht door Mistig »

helma schreef:Morgen hoopt onze dochter te trouwen
Fijne dag!
'Zie, God is groot, en wij begrijpen Hem niet' - Job 36:26 (HSV)
Christen
Berichten: 767
Lid geworden op: 23 okt 2019, 21:32

Re: Wist je dat...

Bericht door Christen »

O ja, daarom moest je een nieuwe hoed.. nou, dat je mag stralen.. :)
"Hoed u voor het "kan niet"." - Maarten Luther
DDD
Berichten: 28479
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wist je dat...

Bericht door DDD »

Jammer dat de kerk geen orgel meer heeft. Maar verder ziet de liturgie er mooi uit en zal ik de dienst nog nakijken. De hoed is in ieder geval netjes uitgevallen. :)
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wist je dat...

Bericht door helma »

Dank allemaal.
Leuk @Arja, ik zag je vlag! Leuk gebaar van de buurt.

En de hoed was mijn eigen vertrouwde hoed van 2 zomers. April '19 gekocht toen het Matelootje zou stoppen.
Staat nog steeds goed. Kreeg zelfs een complimentje van de fotograaf.


Het was een goede dag. Mooie dienst. Gemeentehuis was ook waardevol. Het is een heel lief stel.

Het was wel errug koud. Vanwege corona waren we buitenshuis in (doorwaai) tenten.
Gelukkig had ik nog een mooi blauw vestje liggen, alleen een jurk was niet genoeg geweest.
Ik voel de kou nog in mijn botten.

Vanwege corona een kleinschalige alternatieve bruiloft, maar veel fijner wat mij betreft!
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 11945
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Wist je dat...

Bericht door Herman »

helma schreef:Vanwege corona een kleinschalige alternatieve bruiloft, maar veel fijner wat mij betreft!
Mooi en gefeliciteerd.

Ik bezocht een bruiloft afgelopen vrijdag en stond 1 uur 55 in de rij bij de drive in. Dat is aardig 'alternatief'. ja :)
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: RE: Re: Wist je dat...

Bericht door helma »

Herman schreef:
helma schreef:Vanwege corona een kleinschalige alternatieve bruiloft, maar veel fijner wat mij betreft!
Mooi en gefeliciteerd.

Ik bezocht een bruiloft afgelopen vrijdag en stond 1 uur 55 in de rij bij de drive in. Dat is aardig 'alternatief'. ja :)
Ja, dat is wel een nadeel. Gister waren er ook die een uur moesten wachten.
Christen
Berichten: 767
Lid geworden op: 23 okt 2019, 21:32

Re: Wist je dat...

Bericht door Christen »

Van harte gefeliciteerd!

Ja, tijdje geleden ook zo'n receptie. Was wel belevenis.. was bij ons nog niet druk. Wij hadden de auto versierd etc. Was leuk om te doen. Neef trouwde.
"Hoed u voor het "kan niet"." - Maarten Luther
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wist je dat...

Bericht door -DIA- »

Wat ik nooit heb geweten... Misschien mooi om te delen met andere onwetenden, die er wellicht ook nog zijn!

Langs de Nederlandse wegen bevinden zich zo’n 3 miljoen verkeersborden. Deze zijn in middels een 360-graden camera en beeldherkenning in kaart gebracht als digital twin. Hieruit blijkt dat het bord B6 "Verleen voorrang aan bestuurders op de kruisende weg" met circa 10% het meest voorkomende bord is. Nog eens 10% geeft (on)verplichte fietspaden aan (G11-G14). De gemeente Sluis heeft de meeste borden per inwoner met één bord per vier inwoners, waar het gemiddelde op één bord per negen inwoners ligt.

Bron: Wikipedia
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Wist je dat...

Bericht door refo »

-DIA- schreef:Wat ik nooit heb geweten... Misschien mooi om te delen met andere onwetenden, die er wellicht ook nog zijn!

Langs de Nederlandse wegen bevinden zich zo’n 3 miljoen verkeersborden. Deze zijn in middels een 360-graden camera en beeldherkenning in kaart gebracht als digital twin. Hieruit blijkt dat het bord B6 "Verleen voorrang aan bestuurders op de kruisende weg" met circa 10% het meest voorkomende bord is. Nog eens 10% geeft (on)verplichte fietspaden aan (G11-G14). De gemeente Sluis heeft de meeste borden per inwoner met één bord per vier inwoners, waar het gemiddelde op één bord per negen inwoners ligt.

Bron: Wikipedia
17 miljoen gedeeld door 3 miljoen is ca 5.7. Niet 9.
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9160
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Wist je dat...

Bericht door parsifal »

refo schreef:
-DIA- schreef:Wat ik nooit heb geweten... Misschien mooi om te delen met andere onwetenden, die er wellicht ook nog zijn!

Langs de Nederlandse wegen bevinden zich zo’n 3 miljoen verkeersborden. Deze zijn in middels een 360-graden camera en beeldherkenning in kaart gebracht als digital twin. Hieruit blijkt dat het bord B6 "Verleen voorrang aan bestuurders op de kruisende weg" met circa 10% het meest voorkomende bord is. Nog eens 10% geeft (on)verplichte fietspaden aan (G11-G14). De gemeente Sluis heeft de meeste borden per inwoner met één bord per vier inwoners, waar het gemiddelde op één bord per negen inwoners ligt.

Bron: Wikipedia
17 miljoen gedeeld door 3 miljoen is ca 5.7. Niet 9.
Dan ga je uit van een gewogen gemiddelde. Het is wel mogelijk dat de som van het aantal verkeersborden per bewoner over de verschillende gemeentes, gedeeld door het aantal gemeentes 9 is.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wist je dat...

Bericht door -DIA- »

Voor degenen die reageerden: Maak mij a.u.b. maar geen verwijten. Het is getrouwelijk gekopieerd uit Wikipedia. Als iemand iets te verwijten valt is het de schrijver of schrijfster van dat artikel over verkeersborden. :love
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
GerGem
Berichten: 202
Lid geworden op: 13 nov 2013, 17:15
Locatie: Den Haag

Re: Wist je dat...

Bericht door GerGem »

.... De Heyzon volgend jaar dv hun deuren sluit...
Mannetje
Berichten: 7692
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Wist je dat...

Bericht door Mannetje »

GerGem schreef:.... De Heyzon volgend jaar dv hun deuren sluit...
... ik me afvraag of je in geval van een voorgenomen sluiting dv moet gebruiken...

Ik bedoel het absoluut niet oneerbiedig, maar zeg je dan niet: als God het niet wil blijven we open?
-
Geytenbeekje
Berichten: 8242
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: Wist je dat...

Bericht door Geytenbeekje »

Mannetje schreef:
GerGem schreef:.... De Heyzon volgend jaar dv hun deuren sluit...
... ik me afvraag of je in geval van een voorgenomen sluiting dv moet gebruiken...

Ik bedoel het absoluut niet oneerbiedig, maar zeg je dan niet: als God het niet wil blijven we open?
Zometeen komt er niets meer van een volgend jaar terecht, omdat dan al de wederkomst gekomen is.
Plaats reactie