Wist je dat...

ejvl

Re: Wist je dat...

Berichtdoor ejvl » 20 Mei 2020, 11:24

Ambtenaar schreef:
ejvl schreef:Nu een Hyundai Kona, daar kun je zien hoe vol de accu's nog zitten en wat het geschatte bereik is. Waar de aansluiting voor de stekker zit moet je maar onthouden. :)

Ik heb regelmatig in een Renault Zoe gereden. Daar wordt keurig op de display aangegeven waar de aansluiting zit. Als dat in een goedkope elektrische auto zit, dan zal het in de duurdere varianten toch ook wel worden aangegeven? Overigens is de kabel meestal langer dan een vulslang van een tankstation.

Ik heb het nog nooit gezien maar misschien is het wel naar voren te halen dmv wat knoppen ofzo, wellicht als de accu echt bijna leeg is maar dat heb ik nog nooit gehad.
Laadkabel is 3 meter geloof ik.

-DIA-

Berichtdoor -DIA- » 28 Mei 2020, 09:01

Albert gaat digitaal...

Nog tot eind dit jaar kan de klant van Albert zegeltjes plakken

Dan gaar Albert ook wat zegeltjes betreft digitaal

Is getekend,
een oud-werknemer van Albert
Een mens kan beter onrecht lijden dan onrecht doen. (citaat van: Mijn, lieve onvergetelijke moeder)

Hollander

Berichtdoor Hollander » 28 Mei 2020, 09:08

Nu al, Bert?

-DIA-

Berichtdoor -DIA- » 28 Mei 2020, 09:10

Mensen kunnen nog tot eind dit jaar plakken...
Een mens kan beter onrecht lijden dan onrecht doen. (citaat van: Mijn, lieve onvergetelijke moeder)

Hendrien

Berichtdoor Hendrien » 28 Mei 2020, 10:59

Ad Anker schreef:
Ambtenaar schreef:
HersteldHervormd schreef:Ik bijna iedere keer als ik bij de tankstation sta vergeet aan welke kant mijn tankdop zit ::please :haha

Moet je naar het pijltje kijken bij je benzinemeter. Het pijltje wijst naar de kant waar de vulopening zit.

Echt? Nooit geweten. Ik tob daar ook altijd mee.

Weer wat geleerd! Refoforum is soms best nuttig.

helma

Berichtdoor helma » 30 Mei 2020, 10:12

Ik moest donderdag met mijn schoonmoeder naar de spoedeisende hulp en naar de poli. Wat een extra werk voor het ziekenhuis door het Coronavirus!

-DIA-

Berichtdoor -DIA- » 30 Mei 2020, 19:32

helma schreef:Ik moest donderdag met mijn schoonmoeder naar de spoedeisende hulp en naar de poli. Wat een extra werk voor het ziekenhuis door het Coronavirus!

Zelfde ervaring toen ik op een zaterdagavond een teek moest laten verwijderen. Er staat een speciale corona-tent voor de ingang, en er mag niemand mee. In de tent wordt je ondervraagd omtrent je gezondheid. Pas als alles in orde wordt bevonden mag je het ziekenhuis in.

Terug naar “Actuele zaken”