Ad Anker schreef:Ditbenik schreef:J.C. Philpot schreef:Ditbenik schreef:Ik vind het mondkapje zo'n beetje de minst lastige maatregel. Ik heb een mondkapje met nano-technologie uit Israël gecombineerd met een 3D-geprint neusbeugeltje uit Frankrijk. Heb mondkapje kostte ruim € 40,--, het beugeltje € 2,50. Met dat beugeltje beslaat de bril ook niet.
Wow. Dan zou ik me het voor kunnen stellen als je het jammer vind dat de plicht eraf gaat, met zo'n exclusieve mondkamp.
Ik draag er gemiddeld 1 a 2 keer per week 1, 5 minuten per keer, dus gemiddeld 10 minuten per week, en heb er geen last van. Ik heb een simpel stemmig-zwart mondkapje.
Ach ja, het blijft moeilijk voor je om je sarcasme achterwege te laten. Is kwetsen een hobby van je?
Ik vind het echt knettergek om zo'n dure mondkap te kopen. Ik ben het dan ook met Philpot eens. Wat is daar kwetsend aan?
Het punt is natuurlijk, dat je zonder enig inzicht in de achtergronden -misschien is Ditbenik wel een van de weinige conducteurs die zijn werk behoorlijk doet, en de hele dag door de trein loopt met zo'n ding- een kortzichtig standpunt inneemt.
Ik heb het bericht gemeld. Ik vind dat het op de persoon is gericht. Maar toen had ik je latere bericht nog niet gezien. Nou goed, het staat er nog steeds en dat is reden genoeg.