Re: Kleding
Geplaatst: 18 jun 2020, 07:31
Alleen lezen wij hetgeen jij schrijft en niet hetgeen jij spreekt
Het is mijn jongste zoon, hij heeft net een huisje, dus... ja die lessen worden nu een stuk minder...pierre27 schreef:Nou dan zou ik daar op bijles gaan Samanthi:)samanthi schreef:Verschrikkelijk ik heb ook zo'n figuur lopen hier....Ambtenaar schreef:Dat is een contaminatie. Het is lekker of het smaakt goed.Jantje schreef: Maar ook witte hagelslag smaakt erg lekker.
Oh ja help, ik heb een kleindochter die mij nog wel eens moet corrigeren.samanthi schreef: Het is mijn jongste zoon, hij heeft net een huisje, dus... ja die lessen worden nu een stuk minder...
minder... ALS hahahahaha
Ja echt irritant, maar toch lief...Terri schreef:Oh ja help, ik heb een kleindochter die mij nog wel eens moet corrigeren.samanthi schreef: Het is mijn jongste zoon, hij heeft net een huisje, dus... ja die lessen worden nu een stuk minder...
minder... ALS hahahahaha
Als en dan.....het gaat nog wel eens fout
Dat hebben mijn broers ook. Voor schoenen in maat 48/49 betaal je ook de hoofdprijs.Mannetje schreef:Jammer is alleen dat de goedkopere merken vaak geen geschikte mannetjemaat hebben.
Xxxl met extra lengte levert niet iedereen.
Ik betaal nooit vooruit.Mara schreef:Sommige webshops zijn heel erg traag in het terugstorten na een retour.
Jij moet als klant vooruit betalen, retour blijkt nu vaak 14 dagen onderweg te zijn, dan krijg je een e mail dat het ontvangen is en vervolgens moet je 14 dagen op je geld wachten. Hoezo? Ideal is zo gefixt.
Ik snap dus niet dat mensen iets bestellen in 3 verschillende maten.
Je bent dan net de bank van lening.
De bekende Z, was voorheen ook zeer traag. Nu zijn ze sneller.merel schreef:Klopt, ik moest pas ook enorm lang op mijn geld wachten nadat ik wat retour had gezonden naar Marco Polo. Pas na een klacht kreeg ik het retour. Voor mij een reden om daar niet meer te bestellen. Dan zoek ik het wel via andere leveranciers zoals de Bijenkorf
Bij veel webshops moet dat. Ik kijk wel of ze een keurmerk hebben.Zeeuw schreef:Ik betaal nooit vooruit.
De websites waar ik koop altijd optie achteraf betalen. Ik ben geen bank ;-)Mara schreef:De bekende Z, was voorheen ook zeer traag. Nu zijn ze sneller.merel schreef:Klopt, ik moest pas ook enorm lang op mijn geld wachten nadat ik wat retour had gezonden naar Marco Polo. Pas na een klacht kreeg ik het retour. Voor mij een reden om daar niet meer te bestellen. Dan zoek ik het wel via andere leveranciers zoals de BijenkorfBij veel webshops moet dat. Ik kijk wel of ze een keurmerk hebben.Zeeuw schreef:Ik betaal nooit vooruit.
Wat ik niet meer doe is, pakje afgeven zonder bewijs. Volgens jongen achter de balie zou ik bevestiging per mail krijgen en die kreeg ik vervolgens niet.
Gelukkig is dat uiteindelijk wel goedgekomen, maar ik kneep m wel.
Bij veel winkels betalen ze ook per PIN terug. En tot nu toe is dat altijd goed gegaan. Je krijgt ook een kassabon als bewijs.
Den Hertog, Houten BVOrchidee schreef:Wehkamp, Bonprix, Bol, BCC, Kruidvat, Appie, Blokker, HEMA, Miss Etam, Promiss, Ikea enz.
Creditcard heb ik ook niet