Gewetensbezwaard zijn mbt het dragen van mondkapjes

Habitat
Berichten: 771
Lid geworden op: 27 mei 2016, 21:08

Re: Gewetensbezwaard zijn mbt het dragen van mondkapjes

Bericht door Habitat »

Ik zie trouwens nog maar weinig mondkapjes met tekst er op. Ik had verwacht dat meer mensen met hun mondkapje iets zouden gaan communiceren. Een tekst als: "geen toegevoegde waarde" en dan de datum van die uitspraak met de naam van Van Dissel of Rutte erbij. Dan verwijs je naar de mondkapjes discussie en de draai die Van Dissel en Rutte daarin gemaakt hebben.
ejvl
Berichten: 5726
Lid geworden op: 06 jun 2011, 11:15

Re: RE: Re: Gewetensbezwaard zijn mbt het dragen van mondkapjes

Bericht door ejvl »

Habitat schreef:Ik zie trouwens nog maar weinig mondkapjes met tekst er op. Ik had verwacht dat meer mensen met hun mondkapje iets zouden gaan communiceren. Een tekst als: "geen toegevoegde waarde" en dan de datum van die uitspraak met de naam van Van Dissel of Rutte erbij. Dan verwijs je naar de mondkapjes discussie en de draai die Van Dissel en Rutte daarin gemaakt hebben.
Ik heb er een met de afbeelding van een orgel erop, via vd Heuvel orgelbouw.
Laatst ook een besteld met een Bijbeltekst erop om een goed doel te steunen.
Charles
Berichten: 1552
Lid geworden op: 06 jan 2014, 08:44

Re: Gewetensbezwaard zijn mbt het dragen van mondkapjes

Bericht door Charles »

Habitat schreef:
Charles schreef:Ik heb een mondkapje besteld (en draag deze ook) met daarop heel groot de tekst: 1984

De kenners snappen wel dat dat mijn geboortejaar niet is.
Dat kan ik wel waarderen. U houdt zich aan de regels maar tegelijkertijd plaatst u met een paar cijfers een kritische noot. Krijgt u er ook goede reacties op?
Nee, eigenlijk niet. Maar ik mijd zoveel mogelijk plekken waar het verplicht is. Dus draag t nauwelijks. Koop, behalve eten, nu alles online.
Plaats reactie