Refobeurzen

Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10456
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Refobeurzen

Bericht door Zita »

Tiberius schreef:
Zita schreef:
Tiberius schreef:
Orchidee schreef:Ik ben op alle "refobeurzen", nog nooit V&D, H&M, C&A, M&S enz prijzen voor kleding tegengekomen, en dat de kwaliteit beter zou zijn is meestal lariekoek, want je moet vaak al heel veel betalen voor een bepaald merk,en de kwaliteit is ook bij die merken vaak ver te zoeken.
Op welke refobeurzen ben je de afgelopen anderhalf jaar allemaal geweest?
Uit de advertenties in een zekere krant wordt al wel duidelijk welke kledingzaken aanwezig zullen zijn, en met welke spectaculaire beursaanbiedingen ze komen.
Precies. Daar wordt al duidelijk in, dat men zelden het hoge V&D prijsniveau haalt. :)
::salut (ik bedoelde overigens Vroom en Dreesmann)
Jongere
Berichten: 7754
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Re: Refobeurzen

Bericht door Jongere »

Op zondag vroom en door de week dreesman.

Die uitdrukking zei ooit een verontwaardigde Barnevelder voor de camera. ;)
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18726
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Refobeurzen

Bericht door helma »

Orchidee schreef:Ik had me eigenlijk voorgenomen om niet te reageren, maar kan het toch niet laten :blush
Ik ben op alle "refobeurzen", nog nooit V&D, H&M, C&A, M&S enz prijzen voor kleding tegengekomen, en dat de kwaliteit beter zou zijn is meestal lariekoek, want je moet vaak al heel veel betalen voor een bepaald merk,en de kwaliteit is ook bij die merken vaak ver te zoeken.

Het is nú het eind van de opruiming; dus nu heb je ook kans in de Refoketens (niet te verwarren met refoketen :OO3 ) voor een habbekrats iets leuks te vinden(als je maat er nog bijzit)
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33313
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Refobeurzen

Bericht door Tiberius »

Denken jullie er wel om, dat ook koopjes geld kosten? :OO3
Gebruikersavatar
Desiree
Berichten: 2099
Lid geworden op: 09 dec 2006, 19:10

Re: Refobeurzen

Bericht door Desiree »

De vraag is: heb je het nodig? :jongle
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.

Matthew Henry


Gebruikersavatar
Luther
Berichten: 15857
Lid geworden op: 25 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Re: Refobeurzen

Bericht door Luther »

Jongere schreef:Op zondag vroom en door de week dreesman.
;)
:mdr :mdr
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18726
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Refobeurzen

Bericht door helma »

Tiberius schreef:Denken jullie er wel om, dat ook koopjes geld kosten? :OO3
je meent het! :?
(dat is de andere kant; je koopt soms iets wat je anders nooit gekocht zou hebben....)
-DIA-
Berichten: 32746
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Refobeurzen

Bericht door -DIA- »

Een beetje actie, een beetje plezier, een beetje verandering... best geoorloofd toch? Er zijn ook best goede gezangen die we eventueel voor het uitspreken van de zegen in de kerk kunnen zingen.... Of niet dan? Verandering van spijs doet eten zeggen ze toch? Kom, jij daar! ga je vanavond ook mee? Jaaaa, gezellig!
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3982
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Refobeurzen

Bericht door Terri »

-DIA- schreef:Een beetje actie, een beetje plezier, een beetje verandering... best geoorloofd toch? Er zijn ook best goede gezangen die we eventueel voor het uitspreken van de zegen in de kerk kunnen zingen.... Of niet dan? Verandering van spijs doet eten zeggen ze toch? Kom, jij daar! ga je vanavond ook mee? Jaaaa, gezellig!



:quoi
Hansie
Berichten: 223
Lid geworden op: 28 jun 2011, 19:31

Re: Refobeurzen

Bericht door Hansie »

Terri schreef:
-DIA- schreef:Een beetje actie, een beetje plezier, een beetje verandering... best geoorloofd toch? Er zijn ook best goede gezangen die we eventueel voor het uitspreken van de zegen in de kerk kunnen zingen.... Of niet dan? Verandering van spijs doet eten zeggen ze toch? Kom, jij daar! ga je vanavond ook mee? Jaaaa, gezellig!



:quoi
---knip--- Niet op de persoon, aub
Gebruikersavatar
Desiree
Berichten: 2099
Lid geworden op: 09 dec 2006, 19:10

Re: Refobeurzen

Bericht door Desiree »

Hi,hi, Dia, heb je je geërgerd? Huh, schrijf je dat zo. Als je het niks vindt, ga je toch niet, simpel zat.

Beetje flauw hoor... eerst een keertje heengaan, dan oordelen. Ik ging toch ook naar een refo-beurs.
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.

Matthew Henry


dennis
Berichten: 1667
Lid geworden op: 01 mar 2011, 14:09

Re: Refobeurzen

Bericht door dennis »

Niet te negatief doen over zulke beurzen vind ik. Als ze er nu elke week waren. Maar als je een keer in het jaar naar de wegwijs of iets dergelijks gaat, is daar volgens mij niets mis mee.
(PS. ik ben niet geheel objectief. Op de vorige wegwijs heb ik voor weinig geld een aantal prachtige boeken kunnen kopen).
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Refobeurzen

Bericht door henriët »

dennis schreef:Niet te negatief doen over zulke beurzen vind ik. Als ze er nu elke week waren. Maar als je een keer in het jaar naar de wegwijs of iets dergelijks gaat, is daar volgens mij niets mis mee.
(PS. ik ben niet geheel objectief. Op de vorige wegwijs heb ik voor weinig geld een aantal prachtige boeken kunnen kopen).
:humhihi
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23855
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Refobeurzen

Bericht door refo »

Het grappige van die beurzen is dat ze laten zien dat de gereformeerde gezindte net mensen zijn: ze kopen dingen van hun geld. Meer is er niet aan de hand.

Het enige verschil met anders is dat ze op de Wegwijs (ik noem maar wat) allemaal bij elkaar zijn.
Normaal doet de éen in Gouda inkopen, de ander in Barneveld, weer een ander in Goes, Kampen, Veenendaal, noem maar op. Ook allemaal tegelijk, maar ver verwijderd van elkaar.

En het is ook makkelijk. Al die winkels die je anders in de krant ziet staan en 100 of 200 km verderop zitten staat nu naast elkaar.

En als je die klerenzaken te duur vindt, dan koop je er niets.
Gebruikersavatar
vlinder
Berichten: 5474
Lid geworden op: 22 nov 2004, 18:19

Re: Refobeurzen

Bericht door vlinder »

Het nadeel als ik op zo'n beurs loop is dat je niet kunt doorlopen als je een vage bekende ziet die je jaren niet hebt gezien. Vaak zeg je tegelijk: Hé, jij hier, gaat het goed?
Daarnaast vind ik het erg op het gezin gericht en wordt je bijkans door kinderwagens op je hielen gereden.
Dit laatste zegt waarschijnlijk iets over mezelf.... :huhu
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Plaats reactie