Alarmroep onder 'christenen'.

Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10419
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Alarmroep onder 'christenen'.

Bericht door Zita »

-DIA- schreef:
Vervolgde schreef:Dia

Gegeven de lijn die is uitgezet kan ik je helaas niet verder informeren. Want het PB aan jou is helaas uitgeschakeld.

Met vriendelijke groet,
Vervolgde
Die is niet uitgeschakeld. Maar die wel vol. Ik archiveer namelijk de berichtjes, want dan weet je altijd wat en hoe het was. Ik zal er enkele verwijderen. Dan moet het volgens mij wel lukken.
Kun je er even een heleboel weggooien? Want je hebt inmiddels al meerdere PB's naar het modteam gestuurd waarin je snel reactie verlangt, maar we kunnen niet reageren via PB. Dat is vrij ergerlijk.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Alarmroep onder 'christenen'.

Bericht door -DIA- »

Zita schreef:
-DIA- schreef:
Vervolgde schreef:Dia

Gegeven de lijn die is uitgezet kan ik je helaas niet verder informeren. Want het PB aan jou is helaas uitgeschakeld.

Met vriendelijke groet,
Vervolgde
Die is niet uitgeschakeld. Maar die wel vol. Ik archiveer namelijk de berichtjes, want dan weet je altijd wat en hoe het was. Ik zal er enkele verwijderen. Dan moet het volgens mij wel lukken.
Kun je er even een heleboel weggooien? Want je hebt inmiddels al meerdere PB's naar het modteam gestuurd waarin je snel reactie verlangt, maar we kunnen niet reageren via PB. Dat is vrij ergerlijk.
Begrijpt u dat ik graag zou willen weten wat er is? Ik heb intussen wel een vermoeden, en dat heb ik ook aan Tiberius gevraagd. Verder heb ik echt geen haast hoor. Het is alleen het graag willen weten waar aan toe. Verder heb ik al honderden berichtjes verwijderd, maar er blijven er altijd nog zoveel over die nuttig kunnen zijn om te bewaren. Mooie, lieve, begrijpende, hart onder de riem, maar ook nare mail, mensen die me lijken te willen bekeren en zo. In ieder geval geen mail zoals je zou verwachten, Hoe liefelijk is het dat zonen van het zalfde huis als broeders samenwonen. Dat is ook niet fijn, want wat ik in feite alleen maar doe, is proberen eerlijk te zijn en om voor mijn belijdenis (die toch ook uw belijdenis is) uit te komen, in alle gebrek.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10419
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Alarmroep onder 'christenen'.

Bericht door Zita »

-DIA- schreef:
Zita schreef:
-DIA- schreef:
Vervolgde schreef:Dia

Gegeven de lijn die is uitgezet kan ik je helaas niet verder informeren. Want het PB aan jou is helaas uitgeschakeld.

Met vriendelijke groet,
Vervolgde
Die is niet uitgeschakeld. Maar die wel vol. Ik archiveer namelijk de berichtjes, want dan weet je altijd wat en hoe het was. Ik zal er enkele verwijderen. Dan moet het volgens mij wel lukken.
Kun je er even een heleboel weggooien? Want je hebt inmiddels al meerdere PB's naar het modteam gestuurd waarin je snel reactie verlangt, maar we kunnen niet reageren via PB. Dat is vrij ergerlijk.
Begrijpt u dat ik graag zou willen weten wat er is? Ik heb intussen wel een vermoeden, en dat heb ik ook aan Tiberius gevraagd. Verder heb ik echt geen haast hoor. Het is alleen het graag willen weten waar aan toe. Verder heb ik al honderden berichtjes verwijderd, maar er blijven er altijd nog zoveel over die nuttig kunnen zijn om te bewaren. Mooie, lieve, begrijpende, hart onder de riem, maar ook nare mail, mensen die me lijken te willen bekeren en zo. In ieder geval geen mail zoals je zou verwachten, Hoe liefelijk is het dat zonen van het zalfde huis als broeders samenwonen. Dat is ook niet fijn, want wat ik in feite alleen maar doe, is proberen eerlijk te zijn en om voor mijn belijdenis (die toch ook uw belijdenis is) uit te komen, in alle gebrek.
Dat zal allemaal best wel. Maar ik kan je nog steeds geen PB sturen. Leeg die PB-box aub, als je inderdaad reactie wilt op je PB's.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Alarmroep onder 'christenen'.

Bericht door -DIA- »

Zita schreef:
-DIA- schreef: Dat zal allemaal best wel. Maar ik kan je nog steeds geen PB sturen. Leeg die PB-box aub, als je inderdaad reactie wilt op je PB's.
Hoe kan dat? Ik heb vandaag nog mail ontvangen. Moet dan alles weg? Alle drie mappen? Of mag ik er eest nog wat uit selecteren? Ik zal er in ieder geval nu meteen een stuk of 10 verwijderen, en daarnet heb ik er ook al een stuk of`10 verwijderd.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Mannetje
Berichten: 7692
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Alarmroep onder 'christenen'.

Bericht door Mannetje »

Ik kan je ook geen PB sturen, misschien is er iets mis in je profiel?

Of is de ban van onlangs niet helemaal goed opgeheven?
-
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Alarmroep onder 'christenen'.

Bericht door -DIA- »

Mannetje schreef:Ik kan je ook geen PB sturen, misschien is er iets mis in je profiel?

Of is de ban van onlangs niet helemaal goed opgeheven?
Dat begrijp ik niet. Volgens de cijfers is er nu na verwijdering van 20 mails weer plek voor 20 nieuwe.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10419
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Alarmroep onder 'christenen'.

Bericht door Zita »

Zita schreef:
-DIA- schreef:
Zita schreef:
-DIA- schreef: Die is niet uitgeschakeld. Maar die wel vol. Ik archiveer namelijk de berichtjes, want dan weet je altijd wat en hoe het was. Ik zal er enkele verwijderen. Dan moet het volgens mij wel lukken.
Kun je er even een heleboel weggooien? Want je hebt inmiddels al meerdere PB's naar het modteam gestuurd waarin je snel reactie verlangt, maar we kunnen niet reageren via PB. Dat is vrij ergerlijk.
Begrijpt u dat ik graag zou willen weten wat er is? Ik heb intussen wel een vermoeden, en dat heb ik ook aan Tiberius gevraagd. Verder heb ik echt geen haast hoor. Het is alleen het graag willen weten waar aan toe. Verder heb ik al honderden berichtjes verwijderd, maar er blijven er altijd nog zoveel over die nuttig kunnen zijn om te bewaren. Mooie, lieve, begrijpende, hart onder de riem, maar ook nare mail, mensen die me lijken te willen bekeren en zo. In ieder geval geen mail zoals je zou verwachten, Hoe liefelijk is het dat zonen van het zalfde huis als broeders samenwonen. Dat is ook niet fijn, want wat ik in feite alleen maar doe, is proberen eerlijk te zijn en om voor mijn belijdenis (die toch ook uw belijdenis is) uit te komen, in alle gebrek.
Dat zal allemaal best wel. Maar ik kan je nog steeds geen PB sturen. Leeg die PB-box aub, als je inderdaad reactie wilt op je PB's.
Sorry voor de topicvervuiling, maar Dia, je bent per PB nog steeds onbereikbaar. Heb je je prullenbak al geleegd? Anders heeft weggooien voor de volle PB-box niet heel veel effect.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Alarmroep onder 'christenen'.

Bericht door -DIA- »

Zita schreef:
Zita schreef: Dat zal allemaal best wel. Maar ik kan je nog steeds geen PB sturen. Leeg die PB-box aub, als je inderdaad reactie wilt op je PB's.
Sorry voor de topicvervuiling, maar Dia, je bent per PB nog steeds onbereikbaar. Heb je je prullenbak al geleegd? Anders heeft weggooien voor de volle PB-box niet heel veel effect.
Ik heb er zeker (alleen gisteren al) zo'n stuk of twintig verwijderd. Normaal verwijderde ik er eentje en daarna kon ik het berichtje weer lezen. Als 20 nog niet helpt zou er dan mogelijk iets meer aan de hand zijn? Want met één verwijderen per keer heeft tot van de week altijd ruimte kunnen maken om nieuwe mail te lezen. Misschien kunt u me bereiken via mijn email?
Nu weer ongeveer 20 verwijderd. Twee mappen zijn vol, maar bij "Postvak in" zouden nu zeker zo'n 40 nieuwe mails bij kunnen.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
HersteldHervormd
Berichten: 5989
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Alarmroep onder 'christenen'.

Bericht door HersteldHervormd »

Het valt ook allemaal niet mee :baille
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Alarmroep onder 'christenen'.

Bericht door Bezorgd »

HersteldHervormd schreef:Het valt ook allemaal niet mee :baille
:haha
Nou als je zoveel PB't kun je beter met elkaar gaan mailen. ;)
HersteldHervormd
Berichten: 5989
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Alarmroep onder 'christenen'.

Bericht door HersteldHervormd »

Bezorgd schreef:
HersteldHervormd schreef:Het valt ook allemaal niet mee :baille
:haha
Nou als je zoveel PB't kun je beter met elkaar gaan mailen. ;)
RF groepsapp :yahoo
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Alarmroep onder 'christenen'.

Bericht door -DIA- »

Ja, wat nu te doen dan? In ieder geval geloof ik dat mijn email bij de mods wel bekend is, dus ik denk, dat als het nodig mocht zijn om mijn te mailen dat zou moeten kunnen.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Valcke
Berichten: 7605
Lid geworden op: 31 aug 2018, 17:55

Re: Alarmroep onder 'christenen'.

Bericht door Valcke »

Het probleem lijkt niet te zijn dat de PB van -DIA- vol zit. Het probleem lijkt toch te zitten in de uitschakeling van een bepaalde bevoegdheid. Wanneer ik -DIA- een bericht wil sturen, krijg ik namelijk de volgende melding:

Sommige gebruikers konden niet worden toegevoegd aangezien ze niet de permissies hebben om privéberichten te lezen.

Dus: Moderators, doe hier iets aan. Er is een permissie-probleem!
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10571
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Alarmroep onder 'christenen'.

Bericht door Ad Anker »

Valcke schreef:Het probleem lijkt niet te zijn dat de PB van -DIA- vol zit. Het probleem lijkt toch te zitten in de uitschakeling van een bepaalde bevoegdheid. Wanneer ik -DIA- een bericht wil sturen, krijg ik namelijk de volgende melding:

Sommige gebruikers konden niet worden toegevoegd aangezien ze niet de permissies hebben om privéberichten te lezen.

Dus: Moderators, doe hier iets aan. Er is een permissie-probleem!
Ik geloof het niet. Het is een raadsel. Ik heb in de instellingen gekeken. Daar staat alles op groen. Daar staat ook bij vermeld dat moderators altijd pb's kunnen sturen. En ons lukt het ook niet...
Hoopvol
Berichten: 1296
Lid geworden op: 20 mar 2020, 07:36

Re: Alarmroep onder 'christenen'.

Bericht door Hoopvol »

Ad Anker schreef:
Valcke schreef:Het probleem lijkt niet te zijn dat de PB van -DIA- vol zit. Het probleem lijkt toch te zitten in de uitschakeling van een bepaalde bevoegdheid. Wanneer ik -DIA- een bericht wil sturen, krijg ik namelijk de volgende melding:

Sommige gebruikers konden niet worden toegevoegd aangezien ze niet de permissies hebben om privéberichten te lezen.

Dus: Moderators, doe hier iets aan. Er is een permissie-probleem!
Ik geloof het niet. Het is een raadsel. Ik heb in de instellingen gekeken. Daar staat alles op groen. Daar staat ook bij vermeld dat moderators altijd pb's kunnen sturen. En ons lukt het ook niet...
Dan toch maar de naam van het topic veranderen in -DIA-'s berichtenbox :haha
Plaats reactie