Liefdeloos reformeren

Karsten
Berichten: 57
Lid geworden op: 21 mar 2007, 20:55

Bericht door Karsten »

Is hij niet gewoon een beetje geestelijk ziek? Ik heb die mensen meer meegemaakt. Helemaal los van de werkelijkheid en superfanatiek om wat? Misschien hebben ze een vorm van psychose waardoor ze niet inzien dat ze te veel tijd besteden aan het bestrijden van molens? (zoals Don Quichotte)
Gebruikersavatar
geledu
Berichten: 1465
Lid geworden op: 23 feb 2006, 21:41

Bericht door geledu »

Karsten schreef:Is hij niet gewoon een beetje geestelijk ziek? Ik heb die mensen meer meegemaakt. Helemaal los van de werkelijkheid en superfanatiek om wat? Misschien hebben ze een vorm van psychose waardoor ze niet inzien dat ze te veel tijd besteden aan het bestrijden van molens? (zoals Don Quichotte)

Karsten in zijn verantwoording schreef: Alles wat ik heb verkondigd is grotendeels niet mijn mening. Misschien op zijn hoogst raakvlakken
Hoe moet ik het bovenstaande lezen ?

Of ga je soms ook met enige regelmaat als Dennis door het leven ? :wink:
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

geledu schreef:
Karsten schreef:Is hij niet gewoon een beetje geestelijk ziek? Ik heb die mensen meer meegemaakt. Helemaal los van de werkelijkheid en superfanatiek om wat? Misschien hebben ze een vorm van psychose waardoor ze niet inzien dat ze te veel tijd besteden aan het bestrijden van molens? (zoals Don Quichotte)

Karsten in zijn verantwoording schreef: Alles wat ik heb verkondigd is grotendeels niet mijn mening. Misschien op zijn hoogst raakvlakken
Hoe moet ik het bovenstaande lezen ?

Of ga je soms ook met enige regelmaat als Dennis door het leven ? :wink:
Ik denk dat je het bovenstaande niet goed heb gelezen?
Gebruikersavatar
geledu
Berichten: 1465
Lid geworden op: 23 feb 2006, 21:41

Bericht door geledu »

Kaw schreef:
geledu schreef:
Karsten schreef:Is hij niet gewoon een beetje geestelijk ziek? Ik heb die mensen meer meegemaakt. Helemaal los van de werkelijkheid en superfanatiek om wat? Misschien hebben ze een vorm van psychose waardoor ze niet inzien dat ze te veel tijd besteden aan het bestrijden van molens? (zoals Don Quichotte)

Karsten in zijn verantwoording schreef: Alles wat ik heb verkondigd is grotendeels niet mijn mening. Misschien op zijn hoogst raakvlakken
Hoe moet ik het bovenstaande lezen ?

Of ga je soms ook met enige regelmaat als Dennis door het leven ? :wink:
Ik denk dat je het bovenstaande niet goed heb gelezen?

Je schreef :

Alles wat ik heb verkondigd is grotendeels niet mijn mening
Dan vraag ik me in deze af wat jou mening dan wel is. :shock:


Mag ik ook eens grappig zijn
mayflower
Berichten: 1227
Lid geworden op: 23 sep 2004, 08:19

Bericht door mayflower »

memento schreef:
Hij wéét wel ontzettend veel, dat wel.
Hij weet niet alleen heel veel, hij weet vooral heel veel uit zn verband te rukken.
Weet hij ook zo'n zijn eigen hoogmoed en verdorverheid van zijn eigen hart ??????
Plaats reactie