De krant van nú, vól verontrustende berichten!

Gebruikersavatar
Bonny
Berichten: 2472
Lid geworden op: 03 aug 2007, 16:29
Locatie: In partibus infidelium
Contacteer:

Re: De krant van nú, vól verontrustende berichten!

Bericht door Bonny »

Waarom is FDF een criminele organisatie?
The Groom's still waiting at the altar
DDD
Berichten: 28483
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: De krant van nú, vól verontrustende berichten!

Bericht door DDD »

Omdat ze zeggen dat ze niet oproepen tot illegale acties maar die wel voorspellen. Zo lust ik er nog wel een paar.

Ik 'voorspel' dat de burgemeester vast wel een lekke band heeft. Een relboer prikt de banden lek. Ik 'voorspel' dat er misschien wel een snelweg vol rommel ligt volgende week. Een relboer stort asfalt op de snelweg. En dan zeggen dat het niet mag, maar dat je er wel alle begrip voor hebt.

Als het boerenradicalisme zo nog even doorgaat, krijgen we nog voorspellingen dat het huis van de minister president ontploft en dat soort burgeroorlog meer. Wat mij betreft, moeten er korte metten worden gemaakt met deze mensen. Oppakken en ter beschikking stellen aan de overheid voor een analyse van hun geestelijke gezondheid lijkt mij een goede eerste stap.
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 11945
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: De krant van nú, vól verontrustende berichten!

Bericht door Herman »

Inderdaad. Hopelijk neemt het OM ook een standpunt hierover in.
merel
Berichten: 9678
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: De krant van nú, vól verontrustende berichten!

Bericht door merel »

Ik was gisteren in een dorp op de Veluwe en ik stoorde mij eraan dat op elke openbare rotonde en op de openbare wegen omgekeerde vlaggen stonden. Het lijkt mij dat dit terrein van de wegbeheerder/ overheid die steaks ook het beleid moet uitvoeren, niet toegestaan is. Ik denk dat anders gereageerd was als andere demonstratie vlaggen waren opgehangen.
CvD
Berichten: 157
Lid geworden op: 26 jul 2022, 11:02

Re: De krant van nú, vól verontrustende berichten!

Bericht door CvD »

merel schreef:Ik was gisteren in een dorp op de Veluwe en ik stoorde mij eraan dat op elke openbare rotonde en op de openbare wegen omgekeerde vlaggen stonden. Het lijkt mij dat dit terrein van de wegbeheerder/ overheid die steaks ook het beleid moet uitvoeren, niet toegestaan is. Ik denk dat anders gereageerd was als andere demonstratie vlaggen waren opgehangen.
Weet ook wat deze omgekeerde vlag betekent? Zo ja leef je dan eens in de situatie waar veel van deze gezinnen in verkeren. En niet alleen de boeren ook de akkerbouwers, vissers en vele burgers. Neem de energie lasten absurd hoog zijn, van gas elektra benzine supermarkten. Een al deze bedrijven maken miljarden winst. Ook wij zijn in nood om het zo maar te zeggen en ik begrijp de boeren Volkomen. Vooral zoals ik met beide zeide te maken hebt boeren en vissers.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: RE: Re: De krant van nú, vól verontrustende berichten!

Bericht door helma »

merel schreef:Ik was gisteren in een dorp op de Veluwe en ik stoorde mij eraan dat op elke openbare rotonde en op de openbare wegen omgekeerde vlaggen stonden. Het lijkt mij dat dit terrein van de wegbeheerder/ overheid die steaks ook het beleid moet uitvoeren, niet toegestaan is. Ik denk dat anders gereageerd was als andere demonstratie vlaggen waren opgehangen.
We kunnen het eens proberen met ProLife vlaggen...

Het viel mij inderdaad ook op hoe ontzettend veel omgekeerde vlaggen er bijvoorbeeld in Putten hangen...
Mannetje
Berichten: 7693
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: De krant van nú, vól verontrustende berichten!

Bericht door Mannetje »

Wij waren in de omgeving van Ommen op vakantie, daar hangen ook ontzettend veel neggalv.
-
Philip
Berichten: 303
Lid geworden op: 27 apr 2021, 09:51

Re: RE: Re: De krant van nú, vól verontrustende berichten!

Bericht door Philip »

helma schreef:
merel schreef:Ik was gisteren in een dorp op de Veluwe en ik stoorde mij eraan dat op elke openbare rotonde en op de openbare wegen omgekeerde vlaggen stonden. Het lijkt mij dat dit terrein van de wegbeheerder/ overheid die steaks ook het beleid moet uitvoeren, niet toegestaan is. Ik denk dat anders gereageerd was als andere demonstratie vlaggen waren opgehangen.
We kunnen het eens proberen met ProLife vlaggen...

Het viel mij inderdaad ook op hoe ontzettend veel omgekeerde vlaggen er bijvoorbeeld in Putten hangen...
Ik woon daar... Het lijkt meer op een gecoördineerde actie dan dat daar nu zoveel extremisten wonen. Over het algemeen gaat het er vriendelijk aan toe, anders dan in bijvoorbeeld Oldebroek of Staphorst. Puttenaren zijn geen scherpslijpers. Staphorst zou ik graag op een zondagnacht eens volhangen met homovlaggen.
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5643
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: De krant van nú, vól verontrustende berichten!

Bericht door Dodo »

Ik zag in Driebruggen veel vlaggen in de vorm van een boerenzakdoek. Ik denk dat er iets afgesproken was, want een heleboel mensen hadden dezelfde vlag. Het was dus ook echt een vlag, net zo groot als de normale driekleur. Ik vind dat een veel beter symbool dan de NL-vlag ondersteboven. Dat moet je echt niet doen.
merel
Berichten: 9678
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: De krant van nú, vól verontrustende berichten!

Bericht door merel »

CvD schreef:
merel schreef:Ik was gisteren in een dorp op de Veluwe en ik stoorde mij eraan dat op elke openbare rotonde en op de openbare wegen omgekeerde vlaggen stonden. Het lijkt mij dat dit terrein van de wegbeheerder/ overheid die steaks ook het beleid moet uitvoeren, niet toegestaan is. Ik denk dat anders gereageerd was als andere demonstratie vlaggen waren opgehangen.
Weet ook wat deze omgekeerde vlag betekent? Zo ja leef je dan eens in de situatie waar veel van deze gezinnen in verkeren. En niet alleen de boeren ook de akkerbouwers, vissers en vele burgers. Neem de energie lasten absurd hoog zijn, van gas elektra benzine supermarkten. Een al deze bedrijven maken miljarden winst. Ook wij zijn in nood om het zo maar te zeggen en ik begrijp de boeren Volkomen. Vooral zoals ik met beide zeide te maken hebt boeren en vissers.
Jij gaat niet in op mijn punt. Deze vlaggen horen niet thuis op openbaar terrein. De rotondes, wegen, snelwegen zijn niet van de boeren. Op eigen terrein allemaal prima. Niet op openbaar terrein. Denk eens in wat de reactie zou zijn geweest als daar pro LIFE vlaggen hadden gehangen of fascistische vlaggen.

Ik las zojuist dat het nog onzeker is of de
spookrijdende boeren van vannacht beboet worden. Absurd!
Geen sector wordt zo de hand boven het hoofd gehouden als de protesterende boeren.
CvD
Berichten: 157
Lid geworden op: 26 jul 2022, 11:02

Re: De krant van nú, vól verontrustende berichten!

Bericht door CvD »

merel schreef:
CvD schreef:
merel schreef:Ik was gisteren in een dorp op de Veluwe en ik stoorde mij eraan dat op elke openbare rotonde en op de openbare wegen omgekeerde vlaggen stonden. Het lijkt mij dat dit terrein van de wegbeheerder/ overheid die steaks ook het beleid moet uitvoeren, niet toegestaan is. Ik denk dat anders gereageerd was als andere demonstratie vlaggen waren opgehangen.
Weet ook wat deze omgekeerde vlag betekent? Zo ja leef je dan eens in de situatie waar veel van deze gezinnen in verkeren. En niet alleen de boeren ook de akkerbouwers, vissers en vele burgers. Neem de energie lasten absurd hoog zijn, van gas elektra benzine supermarkten. Een al deze bedrijven maken miljarden winst. Ook wij zijn in nood om het zo maar te zeggen en ik begrijp de boeren Volkomen. Vooral zoals ik met beide zeide te maken hebt boeren en vissers.
Jij gaat niet in op mijn punt. Deze vlaggen horen niet thuis op openbaar terrein. De rotondes, wegen, snelwegen zijn niet van de boeren. Op eigen terrein allemaal prima. Niet op openbaar terrein. Denk eens in wat de reactie zou zijn geweest als daar pro LIFE vlaggen hadden gehangen of fascistische vlaggen.

Ik las zojuist dat het nog onzeker is of de
spookrijdende boeren van vannacht beboet worden. Absurd!
Geen sector wordt zo de hand boven het hoofd gehouden als de protesterende boeren.
Wie zegt van de hand boven het hoofd houden. Dat zij de regels overtreden keur ik niet goed. Maar dat de politie geen bon uitdeelt daar kan ik niets aan doen. Heb je het al met de pro vlaggen geprobeerd. Als nu niet begrijpt dat deze mensen van hun boerderij af moeten om huizen te bouwen voor de vele asielzoekers die hier komen. Dit eerste half jaar 120000 volgens het CBS. En je een beroeps verbod krijgt dus je mag ook nergens anders boeren vissers idemdito. Wat generatie op generatie is op gebouwd wordt gewoon van je afgenomen. Lees een de geschiedenis van koning Achab en de wijngaard van Nabot. Maar ook alle lasten niet meer te betalen dus ja hang die vlaggen openbaar maar op want ons land is in nood een we worden uit geleverd aan de dwazen in Brussel.
Mannetje
Berichten: 7693
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: De krant van nú, vól verontrustende berichten!

Bericht door Mannetje »

Waar is het bewijs voor de stelling dat het land opgekocht wordt zodat er huizen op gebouwd kunnen worden?
-
CvD
Berichten: 157
Lid geworden op: 26 jul 2022, 11:02

Re: De krant van nú, vól verontrustende berichten!

Bericht door CvD »

Mannetje schreef:Waar is het bewijs voor de stelling dat het land opgekocht wordt zodat er huizen op gebouwd kunnen worden?
Die is er genoeg G Brouwer uit Stroe deze man is boer . Ze wilden mijn bedrijf kopen. Ik zeg dat is goed maar de grond hou. Dan ga ik daar tarwe aardappelen en zo opverbouwe zij. Nee dat was de bedoeling niet het ging om de grond. Provincie Gelderland komt en dag na het protest met de kaart city Stroe. Is excuus voor aangeboden. Voor de rest zoek maar op Google zat genoeg uitspraken te vinden. Neem even de nieuwe omgevings wet onder de loep. Het moet makkelijk worden de bestemmings plan te wijzigen. Al die asielzoekers die hier zijn en nog in stromen binnen komen moeten allemaal woonruimte die er niet is. Nederland van zich zelf en de onnatuurlijk aanwas door geboorte is al jaren in daalden lijn.
Zeeuw
Berichten: 11550
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: De krant van nú, vól verontrustende berichten!

Bericht door Zeeuw »

CvD schreef:
Mannetje schreef:Waar is het bewijs voor de stelling dat het land opgekocht wordt zodat er huizen op gebouwd kunnen worden?
Die is er genoeg G Brouwer uit Stroe deze man is boer . Ze wilden mijn bedrijf kopen. Ik zeg dat is goed maar de grond hou. Dan ga ik daar tarwe aardappelen en zo opverbouwe zij. Nee dat was de bedoeling niet het ging om de grond. Provincie Gelderland komt en dag na het protest met de kaart city Stroe. Is excuus voor aangeboden. Voor de rest zoek maar op Google zat genoeg uitspraken te vinden. Neem even de nieuwe omgevings wet onder de loep. Het moet makkelijk worden de bestemmings plan te wijzigen. Al die asielzoekers die hier zijn en nog in stromen binnen komen moeten allemaal woonruimte die er niet is. Nederland van zich zelf en de onnatuurlijk aanwas door geboorte is al jaren in daalden lijn.
Onder de omgevingswet bestaan geen bestemmingsplannen meer.
Interessant je rascistische noot te lezen. Was een paar jaar terug ook heel sterk in een dorp hier dicht bij Goes.
CvD
Berichten: 157
Lid geworden op: 26 jul 2022, 11:02

Re: De krant van nú, vól verontrustende berichten!

Bericht door CvD »

Zeeuw schreef:
CvD schreef:
Mannetje schreef:Waar is het bewijs voor de stelling dat het land opgekocht wordt zodat er huizen op gebouwd kunnen worden?
Die is er genoeg G Brouwer uit Stroe deze man is boer . Ze wilden mijn bedrijf kopen. Ik zeg dat is goed maar de grond hou. Dan ga ik daar tarwe aardappelen en zo opverbouwe zij. Nee dat was de bedoeling niet het ging om de grond. Provincie Gelderland komt en dag na het protest met de kaart city Stroe. Is excuus voor aangeboden. Voor de rest zoek maar op Google zat genoeg uitspraken te vinden. Neem even de nieuwe omgevings wet onder de loep. Het moet makkelijk worden de bestemmings plan te wijzigen. Al die asielzoekers die hier zijn en nog in stromen binnen komen moeten allemaal woonruimte die er niet is. Nederland van zich zelf en de onnatuurlijk aanwas door geboorte is al jaren in daalden lijn.
Onder de omgevingswet bestaan geen bestemmingsplannen meer.
Oké maar wat ik begrepen heb is dat Hugo de Jonge de wet zo aangepast heeft dat men achteraf mag toetsen of de vergunningen goed waren.
Plaats reactie