Erdee

Evangelist
Berichten: 493
Lid geworden op: 06 feb 2010, 11:41

Re: Erdee

Bericht door Evangelist »

GerefGemeente-lid schreef:
Tiberius schreef:De snelheid valt hier nog wel mee.
Wat ik 2 grote ergernissen vind:
1. Als je ingezoomd hebt, kan je niet naar de volgende pagina gaan. Je moet dus eerst uitzoomen, dan naar de volgende pagina en vervolgens weer inzoomen.
2. Als je de iPad dichtklapt en de app weer opent, begint hij weer bij pagina 1, in plaats van waar je gebleven bent.
Inderdaad.

De website http://www.kerktijden.nl is ook zeer ergelijk en onhandig.

En verder is de epaper inderdaad erg traag bij het downloaden van een nieuwe krant. Ik ben er ook absoluut niet tevreden mee. En ik mis de zoekfunctie waarmee je krantenartikelen in de epaper tot 5 jaar geleden terug kon vinden ook.

Als je het zegt tegen het RD doen ze net of hun neus bloedt. Ergerlijk!
De website kerktijden.nl werkt echt zeer beroerd, is onoverzichtelijk, en echt een achteruitgang t.o.v. de oude versie.
Hartelijke groet,
Evangelist
GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: Erdee

Bericht door GerefGemeente-lid »

Evangelist schreef:De website kerktijden.nl werkt echt zeer beroerd, is onoverzichtelijk, en echt een achteruitgang t.o.v. de oude versie.
Inderdaad. Ik heb dat wel eens aangegeven via de mail. Maar toen werden ze boos.

Ze wilden het niet aannemen.
Het kromme kan niet recht gemaakt worden, en hetgeen dat ontbreekt, kan niet geteld worden. (Prediker 1: 14 en 15)
Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. (...) een tijd om te zwijgen (...). (Prediker 3: 1 en 7m)
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33199
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Erdee

Bericht door Tiberius »

En bovendien regelmatig foutieve informatie in de krant, ondanks dat het op de site goed staat.
Maar ik heb begrepen dat ze dat vanaf de grond af aan opnieuw willen bouwen; nu is het een (inderdaad beroerde) schil om de oude bestanden heen.
Gebruikersavatar
Ararat
Berichten: 1712
Lid geworden op: 30 apr 2018, 17:35
Locatie: ZLD

Re: Erdee

Bericht door Ararat »

Tiberius schreef:De snelheid valt hier nog wel mee.
Wat ik 2 grote ergernissen vind:
1. Als je ingezoomd hebt, kan je niet naar de volgende pagina gaan. Je moet dus eerst uitzoomen, dan naar de volgende pagina en vervolgens weer inzoomen.
2. Als je de iPad dichtklapt en de app weer opent, begint hij weer bij pagina 1, in plaats van waar je gebleven bent.
Ik vind het jammer dat je niet de eerste pagina's al kunt lezen tijdens het downloaden. Nu moet je wachten tot de hele krant gedownload is. Dat was voorheen wel zo.

Je beide punten herken ik niet in de Android app.
1. Als ik ingezoomd ben kan ik opzij vegen en ik ga naar de vorige of volgende pagina. Handig! Onhandig is dan weer wel dat je soms onbedoeld van pagina wisselt als je ingezoomd en wel iets te ver veegt
2. Hij opende gewoon waar ik was

Ik er eigenlijk wel blij mee dat er überhaupt een e-paper is :) maar er is zeker ruimte voor verbetering.
Wees op je hoede voor het zuurdeeg
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33199
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Erdee

Bericht door Tiberius »

Er was al een e-paper app. Die was beter, maar doet het helaas niet meer.
GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: Erdee

Bericht door GerefGemeente-lid »

Tiberius schreef:En bovendien regelmatig foutieve informatie in de krant, ondanks dat het op de site goed staat.
Maar ik heb begrepen dat ze dat vanaf de grond af aan opnieuw willen bouwen; nu is het een (inderdaad beroerde) schil om de oude bestanden heen.
Dus de website www.kerktijden.nl wordt verbeterd?
Het kromme kan niet recht gemaakt worden, en hetgeen dat ontbreekt, kan niet geteld worden. (Prediker 1: 14 en 15)
Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. (...) een tijd om te zwijgen (...). (Prediker 3: 1 en 7m)
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33199
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Erdee

Bericht door Tiberius »

In ieder geval de onderliggende databases.
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11398
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Re: Erdee

Bericht door Mister »

GerefGemeente-lid schreef:
Evangelist schreef:De website kerktijden.nl werkt echt zeer beroerd, is onoverzichtelijk, en echt een achteruitgang t.o.v. de oude versie.
Inderdaad. Ik heb dat wel eens aangegeven via de mail. Maar toen werden ze boos.

Ze wilden het niet aannemen.
Het ligt er ook aan hoe je het formuleert... :D
GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: Erdee

Bericht door GerefGemeente-lid »

Mister schreef:
GerefGemeente-lid schreef:
Evangelist schreef:De website kerktijden.nl werkt echt zeer beroerd, is onoverzichtelijk, en echt een achteruitgang t.o.v. de oude versie.
Inderdaad. Ik heb dat wel eens aangegeven via de mail. Maar toen werden ze boos.

Ze wilden het niet aannemen.
Het ligt er ook aan hoe je het formuleert... :D
Zeker. Maar ik kan heus wel een mailtje sturen hoor. Al zal het vast zakelijk zijn overgekomen. Maar goed, dat is niet mijn pakkie an. Ze hadden beter eerst een bètaversie kunnen maken en die wat kunnen laten rondgaan onder het volk.
Het kromme kan niet recht gemaakt worden, en hetgeen dat ontbreekt, kan niet geteld worden. (Prediker 1: 14 en 15)
Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. (...) een tijd om te zwijgen (...). (Prediker 3: 1 en 7m)
-DIA-
Berichten: 32705
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Erdee

Bericht door -DIA- »

Tiberius schreef:Er was al een e-paper app. Die was beter, maar doet het helaas niet meer.
Inderdaad, dat merkte ik ook. En wat ik boven al merkte: ik kan de nieuwe app niet downloaden, omdat naar het bericht dat ik ontvang, wachtwoord eb email niet overeenkomen. Ik heb een berichtje naar het RD gestuurd. Ik kreeg als antwoord: Inloggen kan met dezelfde gegevens als op de desktop.
Nee dat lukt dus niet, er blijft een bericht komen dat wachtwoord en email niet corresponderen.
En verder krijg ik geen bericht meer terug.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Ararat
Berichten: 1712
Lid geworden op: 30 apr 2018, 17:35
Locatie: ZLD

Re: Erdee

Bericht door Ararat »

-DIA- schreef:
Tiberius schreef:Er was al een e-paper app. Die was beter, maar doet het helaas niet meer.
Inderdaad, dat merkte ik ook. En wat ik boven al merkte: ik kan de nieuwe app niet downloaden, omdat naar het bericht dat ik ontvang, wachtwoord eb email niet overeenkomen. Ik heb een berichtje naar het RD gestuurd. Ik kreeg als antwoord: Inloggen kan met dezelfde gegevens als op de desktop.
Nee dat lukt dus niet, er blijft een bericht komen dat wachtwoord en email niet corresponderen.
En verder krijg ik geen bericht meer terug.
Soms zet het toetsenbord van je telefoon of tablet automatisch een spatie achter je mailadres of wachtwoord. Misschien is dat het probleem.
Wees op je hoede voor het zuurdeeg
-DIA-
Berichten: 32705
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Erdee

Bericht door -DIA- »

Ararat schreef:
-DIA- schreef:
Tiberius schreef:Er was al een e-paper app. Die was beter, maar doet het helaas niet meer.
Inderdaad, dat merkte ik ook. En wat ik boven al merkte: ik kan de nieuwe app niet downloaden, omdat naar het bericht dat ik ontvang, wachtwoord eb email niet overeenkomen. Ik heb een berichtje naar het RD gestuurd. Ik kreeg als antwoord: Inloggen kan met dezelfde gegevens als op de desktop.
Nee dat lukt dus niet, er blijft een bericht komen dat wachtwoord en email niet corresponderen.
En verder krijg ik geen bericht meer terug.
Soms zet het toetsenbord van je telefoon of tablet automatisch een spatie achter je mailadres of wachtwoord. Misschien is dat het probleem.
Ik denk het niet, want ik heb gisteren het ww gewijzigd voor de desktop, daarna kreeg ik bericht dat ik met dezelfde gegevens de app kon downloaden. Nu blijkt dat mijn oude wachtwoord nog steeds werkt op mijn pc. Terwijl ik, zover ik weet, het nieuwe ww heb opgeslagen... dus ja, vragen die ik niet kan beantwoorden, en nogal moeilijk voor een "semidigibeet" zijn.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Online
Hoopvol
Berichten: 1296
Lid geworden op: 20 mar 2020, 07:36

Re: Erdee

Bericht door Hoopvol »

GerefGemeente-lid schreef:
Tiberius schreef:De snelheid valt hier nog wel mee.
Wat ik 2 grote ergernissen vind:
1. Als je ingezoomd hebt, kan je niet naar de volgende pagina gaan. Je moet dus eerst uitzoomen, dan naar de volgende pagina en vervolgens weer inzoomen.
2. Als je de iPad dichtklapt en de app weer opent, begint hij weer bij pagina 1, in plaats van waar je gebleven bent.
Inderdaad.

De website http://www.kerktijden.nl is ook zeer ergerlijk en onhandig.

En verder is de e-paper inderdaad erg traag bij het downloaden van een nieuwe krant. Ik ben er ook absoluut niet tevreden mee. En ik mis de zoekfunctie waarmee je krantenartikelen in de e-paper tot 5 jaar geleden terug kon vinden ook.

Als je het zegt tegen het RD doen ze net of hun neus bloedt. Ergerlijk!
Ja, de website http://www.theologienet.nl heeft sinds een tijdje ook een vernieuwde website. Gelukkig kan je nog naar de oude versie.
HersteldHervormd
Berichten: 5990
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Erdee

Bericht door HersteldHervormd »

Tiberius schreef:En bovendien regelmatig foutieve informatie in de krant, ondanks dat het op de site goed staat.
Maar ik heb begrepen dat ze dat vanaf de grond af aan opnieuw willen bouwen; nu is het een (inderdaad beroerde) schil om de oude bestanden heen.
Is het niks voor jou om te helpen/adviseren?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33199
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Erdee

Bericht door Tiberius »

HersteldHervormd schreef:
Tiberius schreef:En bovendien regelmatig foutieve informatie in de krant, ondanks dat het op de site goed staat.
Maar ik heb begrepen dat ze dat vanaf de grond af aan opnieuw willen bouwen; nu is het een (inderdaad beroerde) schil om de oude bestanden heen.
Is het niks voor jou om te helpen/adviseren?
Klopt.
Plaats reactie