Erdee

Erik1960
Verbannen
Berichten: 1633
Lid geworden op: 06 jan 2022, 17:03

Re: Erdee

Bericht door Erik1960 »

GerefGemeente-lid schreef:Maar je begrijpt duidelijk de grap niet. :yahoo
Of hij is nog scherper dan jij en ik samen :D
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3021
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Erdee

Bericht door Lilian1975 »

J.C. Philpot schreef:
Erik1960 schreef:
Zeeuw schreef:
Erik1960 schreef: Zoals Einstein al zei: je moet nooit alles geloven wat je op internet leest
Wie?
Albert Einstein (1879-1955)
Van Wikipedia:
De oorsprong van het internet is terug te voeren tot ARPANET, een in 1969 in de Verenigde Staten gebouwd netwerk.
Grappig, eigenlijk nog niet eens zo heel lang na Einstein. Misschien zat hij er al over te filosoferen in zijn leunstoel toen hij met "pensioen" was.
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3021
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Erdee

Bericht door Lilian1975 »

Mannetje schreef:Iedere keer dat je ergens de naam van je verzekering op moet geven, geef je nu een statement af, ik ben (verzekerd bij) Pro Life. Maar ik lees in het artikel in de krant dat ook de naam ter discussie staat.
Tja, dan blijft er niets meer over vrees ik.
Ik moet eerlijk zeggen dat dat inderdaad wel een beetje zo werkte. Met een glimlach zei ik altijd met nadruk op pro... pro life als de dame aan de andere kant van balie vroeg waar we verzekerd waren.
Laatst gewijzigd door Lilian1975 op 07 sep 2022, 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Zeeuw
Berichten: 11550
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Erdee

Bericht door Zeeuw »

GerefGemeente-lid schreef: Einstein was zijn tijd natuurlijk ver vooruit. ;)

Maar je begrijpt duidelijk de grap niet. :yahoo
Gelukkig hebben we altijd jou nog om de stating the obvious te doen he:-)
GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: Erdee

Bericht door GerefGemeente-lid »

Zeeuw schreef:
GerefGemeente-lid schreef: Einstein was zijn tijd natuurlijk ver vooruit. ;)

Maar je begrijpt duidelijk de grap niet. :yahoo
Gelukkig hebben we altijd jou nog om de stating the obvious te doen he:-)
:yahoo
Het kromme kan niet recht gemaakt worden, en hetgeen dat ontbreekt, kan niet geteld worden. (Prediker 1: 14 en 15)
Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. (...) een tijd om te zwijgen (...). (Prediker 3: 1 en 7m)
TSD
Berichten: 2091
Lid geworden op: 31 aug 2011, 11:34

Re: Erdee

Bericht door TSD »

helma schreef:Alleen aanvullende verzekering ruimhartig...de meeste grote gezinnen kiezen niet voor aanvullend. Dus zo ruimhartig heb ik het nooit gevonden
Dat klopt wel, maar de basisverzekering staat vast, dus daar kán je gewoon niet zoveel mee, dus het verschil als zorgverzekeraar moet je wel maken in de aanvullende verzekeringen.
DDD
Berichten: 28479
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Erdee

Bericht door DDD »

J.C. Philpot schreef:
Erik1960 schreef:
Zeeuw schreef:
Erik1960 schreef: Zoals Einstein al zei: je moet nooit alles geloven wat je op internet leest
Wie?
Albert Einstein (1879-1955)
Van Wikipedia:
De oorsprong van het internet is terug te voeren tot ARPANET, een in 1969 in de Verenigde Staten gebouwd netwerk.
Je moet het ook niet allemaal geloven wat je op internet leest. :)
merel
Berichten: 9676
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Erdee

Bericht door merel »

Lilian1975 schreef::quoi Ok, dus als ik iedereen goed begrijp : het principe bij Prolife was er niet (meer) en ik leefde kennelijk onder een steen. ;) En omdat we voor een principe (extra) betaalde dat er eigenlijk niet was en nu officieel echt niet meer. Kunnen we op zoek naar een verzekering ook zonder die principe maar waar je dan ook niet voor betaal. En dus onder de streep goedkoper uit bent. En eigenlijk is dat ook principiële beslissing. :) nl niet voor gebakken lucht betalen.
Moeten we alleen nog kijken wat wijs is voor een gezinslid wat medisch best wat kosten maakt en straks niet meer onder onze polis valt. Zonder aanvullende verzekering is niet reëel. Brildragers, fysio etc.
ONVZ ;)

Kost wat meer, maar ik vind deze verzekering erg prettig. Wij krijgen heel veel vergoed.
Gebruikersavatar
Marck
Berichten: 1424
Lid geworden op: 02 mar 2019, 10:26

Re: Erdee

Bericht door Marck »

Wat een mooie LEZEN uitgave van het RD vandaag in de bus. Over boeken, lezers en schrijvers.
Online
Bertiel
Berichten: 4556
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Erdee

Bericht door Bertiel »

Zat niet bij de digitale versie
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: Erdee

Bericht door GerefGemeente-lid »

Marck schreef:Wat een mooie LEZEN uitgave van het RD vandaag in de bus. Over boeken, lezers en schrijvers.
Vreemd. Die heb ik nog helemaal niet gehad.
Het kromme kan niet recht gemaakt worden, en hetgeen dat ontbreekt, kan niet geteld worden. (Prediker 1: 14 en 15)
Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. (...) een tijd om te zwijgen (...). (Prediker 3: 1 en 7m)
Erik1960
Verbannen
Berichten: 1633
Lid geworden op: 06 jan 2022, 17:03

Re: Erdee

Bericht door Erik1960 »

GerefGemeente-lid schreef:
Marck schreef:Wat een mooie LEZEN uitgave van het RD vandaag in de bus. Over boeken, lezers en schrijvers.
Vreemd. Die heb ik nog helemaal niet gehad.
Bertiel is dus de enigste? :D
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: Erdee

Bericht door GerefGemeente-lid »

Erik1960 schreef:
GerefGemeente-lid schreef:
Marck schreef:Wat een mooie LEZEN uitgave van het RD vandaag in de bus. Over boeken, lezers en schrijvers.
Vreemd. Die heb ik nog helemaal niet gehad.
Bertiel is dus de enigste? :D
Je vergeet het woordeke 'niet'. :yahoo
Het kromme kan niet recht gemaakt worden, en hetgeen dat ontbreekt, kan niet geteld worden. (Prediker 1: 14 en 15)
Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. (...) een tijd om te zwijgen (...). (Prediker 3: 1 en 7m)
Gebruikersavatar
johannes
Berichten: 147
Lid geworden op: 12 mar 2010, 11:48
Locatie: holland

Re: Erdee

Bericht door johannes »

en ENIGE ipv Enigste :haha
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Erdee

Bericht door Tiberius »

johannes schreef:en ENIGE ipv Enigste :haha
Kan beide. :OO3
Plaats reactie