Irak

Gebruikersavatar
Gian
Berichten: 6325
Lid geworden op: 27 nov 2004, 21:24

Re:

Bericht door Gian »

Adorote schreef:
In het witte huis wordt er een hamburger gegeten en een glaasje huppelwater gedronken.
Soms mis ik de humor van Adorate

:)
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangwekkend deel het elimineren van traditioneel-theologische en hermeneutische contradicties.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Re:

Bericht door refo »

Gian schreef:
Adorote schreef:
In het witte huis wordt er een hamburger gegeten en een glaasje huppelwater gedronken.
Soms mis ik de humor van Adorate

:)
Ja, ik moet ook wennen aan dat nieuwe gemodereer. Het zou een goed antwoord zijn aan KlaasJan.

Amerika zit nu boven op de olie. Het is nog even zoeken hoe die het snelst in Amerika gaat komen de komende jaren. Een pijpleiding via Israel? (Moet Syrië eerst gepacificeerd worden) Meteen via de havens van Irak? Of een pijpleiding naar het oosten? (Afghanistan is al min of meer onderworpen, tegen Iran wordt ook al lelijk gedaan.)

De nieuwe president mag kiezen: troepen weg en alle olie weg. Of troepen in Irak laten en de zekerheid van een hoop olie.
Makkelijke keus: er gaat niets veranderen. Omdat de president een marionet is van de één of andere club, die uit is op de wereldheerschappij. Het maakt niet uit wie het wordt.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Re:

Bericht door Tiberius »

refo schreef:
Gian schreef:
Adorote schreef:
In het witte huis wordt er een hamburger gegeten en een glaasje huppelwater gedronken.
Soms mis ik de humor van Adorate

:)
Ja, ik moet ook wennen aan dat nieuwe gemodereer.
Geeft niet hoor. Je maakt al goede vorderingen. ;)
Plaats reactie