Nee, ik ben al wel over de helft.huisman schreef: ↑Gisteren, 22:15Nog (lang) niet uit. Ligt op de vakantiestapel.Johann Gottfried Walther schreef: ↑Gisteren, 20:13 Huisman heeft: Het Evangelie in Genesis,
van Henry Law (1797-1884)
al gelezen?
Wat vindt u van dit boek?
Heb jij hem wel uitgelezen?
Maar ook nog bezig in 67 Artikelen van Zwingli
en nog andere boeken.