Bevestiging en intrede ds Geuze in Chilliwack
Bevestiging en intrede ds Geuze in Chilliwack
Weet iemand of er een link is om mee te luisteren?
Re: Bevestiging en intrede ds Geuze in Chilliwack
Dit is het kerkgebouw van de gemeente (RCNA Chilliwack), en ook locatie van bevestiging en intrede:

bron: http://www.kerkhoff.ca/projects.php?cat=6&p=13

Kan niemand mij verder helpen?
Kennelijk niet.2011 schreef:Kan niemand mij verder helpen?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ik weet dat bij de bevestiging van ds Treur er in de kerk van Veenendaal de dienst werd uitgezonden en dat er mensen in de kerk zaten te luisteren.2011 schreef:Kan niemand mij verder helpen?
Misschien gebeurd dat weer. Mailtje/telefoontje naar kerkenraad van Veenendaal?
Ik vermoed dat het wel wordt uitgezonden, want ik denk dat zijn moeder niet overvliegt.Auto schreef:Ik weet dat bij de bevestiging van ds Treur er in de kerk van Veenendaal de dienst werd uitgezonden en dat er mensen in de kerk zaten te luisteren.2011 schreef:Kan niemand mij verder helpen?
Misschien gebeurd dat weer. Mailtje/telefoontje naar kerkenraad van Veenendaal?
Ik wil het wel voor je navragen als de kerkenraad van Veenendaal je niet verder helpen kan.
Wellicht dat ze in Gouda ook meeluisteren.
Er zijn allicht mensen die meeluisteren met de kerktelefoon en dan leggen ze de telefoon er wel eens voor zodat je als je de tel. op speaker zet, ook mee kunt luisteren.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
klopt ja, zaten 's nachts in de kerk.... (vanwege het tijdverschil...)Auto schreef:Ik weet dat bij de bevestiging van ds Treur er in de kerk van Veenendaal de dienst werd uitgezonden en dat er mensen in de kerk zaten te luisteren.2011 schreef:Kan niemand mij verder helpen?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Jongens toch, wat een gedoe...MarthaMartha schreef:klopt ja, zaten 's nachts in de kerk.... (vanwege het tijdverschil...)Auto schreef:Ik weet dat bij de bevestiging van ds Treur er in de kerk van Veenendaal de dienst werd uitgezonden en dat er mensen in de kerk zaten te luisteren.2011 schreef:Kan niemand mij verder helpen?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ik kan je niet PB'en, maar ik heb een link voor je.2011 schreef:Weet iemand of er een link is om mee te luisteren?
Als meer mensen belangstelling hebben: PB dan even.
Het is de kerk waar mijn moeders hartsvriendin kerkt...Theodorus schreef:Dit is het kerkgebouw van de gemeente (RCNA Chilliwack), en ook locatie van bevestiging en intrede:
Zou graag eens een keerje meeluisteren daar.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Hij staat aan bij mij.
't Is wel leuk dat Engels, al kan ik het slecht volgen. Sommige zinnen gaan best.
't Is wel leuk dat Engels, al kan ik het slecht volgen. Sommige zinnen gaan best.
huh, hoor ik daar ritmische zang? En hoor ik daar ook de psalters?
Ik hoor nu keurige niet ritmische zang, wel engels op de wijs van 134.Auto schreef:huh, hoor ik daar ritmische zang? En hoor ik daar ook de psalters?

de meeste psalters zijn ritmisch.Auto schreef:huh, hoor ik daar ritmische zang? En hoor ik daar ook de psalters?
Dat kan zijn, maar dat had ik neit helemaal verwacht in een zusterkerk van de nederlandse GGinNedgallio schreef:de meeste psalters zijn ritmisch.Auto schreef:huh, hoor ik daar ritmische zang? En hoor ik daar ook de psalters?