Het blijft leuk.

Niet voor echie toch?helma schreef:Ik heb weer een uitgebreide medische screening gehad vanmorgen
Het blijft leuk.
gelukkig nietMara schreef:Niet voor echie toch?helma schreef:Ik heb weer een uitgebreide medische screening gehad vanmorgen
Het blijft leuk.
Ja, dan is het "leuk". Als het moet, niet.helma schreef:gelukkig nietMara schreef:Niet voor echie toch?helma schreef:Ik heb weer een uitgebreide medische screening gehad vanmorgen
Het blijft leuk.![]()
Maar toch handig dat ik nu wel weer (ongeveer.....) weet wat mijn bloeddruk is enzo....
Het ziet er vooralsnog niet verontrustend uit
Dat middagdutje zit bij mij ook in het programma. Vanmorgen mijn moeder opgehaald, want vanavond moet ik weer op tijd weg en manlief kon niet op tijd thuis zijn. Gelukkig vinden kids en oma het een prima oplossing!MarthaMartha schreef:beetje rommel opruimen, marsepeinen tweetjes uitgesneden voor de verjaardag van kleine demo volgende week DV, raam gezeemd, maar dat is dagelijkse kost want kleine demo zit de halve dag in de vensterbank naar auto's, vrachtauto's, bussen en vooral Broems (brommers) te kijken, en vooral de tuta's (politie / ambu en alles wat dezelfde herrie maakt) die langskomen zijn favoriet natuurlijk. Straks samen een broodje eten en dan heerlijk even een middagdutje.
Ik denk het ookhelma schreef:
Vanavond denk ik naar de kerk (ds Visser uit Barendrecht)
Vorige week ook bij 'onze AH' voor 500 euro gestolen aan Sensodyne en Paradontax!helma schreef:Vanmorgen keuken gesopt terwijl mijn zus mijn strijk heeft gedaan.
Alletwee met een breiwerkje op de bank gezeten.
Samen een preek geluisterd van kand. Binsbergen over de vrouw van Pilatus.
http://www.hhgbarendrecht.nl/preekarchief.html
Samen gepraat en opvoedperikelen uitgewisseld.
Heerlijk om zussen te hebben![]()
Net even naar de Supermarkt gelopen; getuige geweest van een succesvolle achtervolging van een winkeldief.
Vanmiddag ook hier een middagdutje (de kids zijn ergens spelen; anders is dat niet zo des woensdagmiddags)
Vanavond denk ik naar de kerk (ds Visser uit Barendrecht)