Nieuwe dag, alle frustraties en stress gisteren er af gerend, en op tijd naar bed gegaan. O... N heeft vanmiddag gym, even de schoenen checken, ja te klein, nou, even snel nieuwe kopen, gelijk dan maar naar het K , de luiers zijn in de aanbieding, dus even naar S heen en weer met de pont. Weer mooi op tijd thuis, wasmachine aan, vaatwasser legen. Nog even kijken of er meer info te vinden is voor de vergedering van vanavond. En J zou komen om de ovedracht te doen. Kinderen ophalen, kinderen wegbrengen, strijk gehaald, begonnen, daar is J met alle mappen, dozen, informatie. Even doorspreken een goede reis toewensen, en heeeee, N moet morgen trakteren, dat is waar ook. Even wat verzinnen, pats, daar komt de volgende mail voor een evaluatie vergadering. Eerst maar even naar de winkel om karton te kopen voor de traktatie, mal knippen, nog even naar de supermarkt gaan en er aan denken dat ik om 20.00 verwacht wordt. Er moet toch iemand notuleren. Dus snel een pizza de oven in, ondertussen freubelen voor de traktatie en jullie op de hoogte houden van mijn dagelijkse beslommeringen als huismoeder.
alleen, ik ben vergeten de koekjes te bakken