Mara schreef:MarthaMartha schreef:Ik weet het nog niet goed...
Kleine demo gaat een paar uurtjes bij een vriendje spelen, dus ik heb de morgen voor mezelf.
Er draait een was, ik wil sowieso boodschappen doen....
En verder, ik kan een tafeltje met twee stoeltjes gaan schuren/verven, maar dat is een heel gedoe natuurlijk...
Ik kan in bed kruipen met een boek... of uitgebreid in bad gaan liggen... of de badkamer soppen... of een kast uitmesten...
Pfff... wat een mogelijkheden... ik weet het gewoon niet...
Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk geworden is, geen van alle mogelijkheden zeker?

Whahahaha.... nou, ik heb drie wassen gedraaid, verder het kamertje van kleine demo opgeruimd (daar stapelen de verhuisdozen zich gestaag op, het ziet er nu weer redelijk uit, alles wat we niet meer nodig hebben achteraan, allerlei dingen die we nog wel nodig hebben vooraan... Verder pieste de kat op de mat, dus die ligt nu buiten vol sop en een emmer water erover... in het zonnetje, hoop dat ie een beetje droogt... Ik heb eventjes in bad gelegen, ook lekker en nu zit ik gewoon op de bank en heb ik net -kadootje voor mezelf- een paar ariadne-at-home-kinderen besteld.... gewoon om leuke ideeën op te doen voor het nieuwe huis... (Zó leuk, want we hebben hier nog nooit een kinderkamertje klaargemaakt, hadden we geen ruimte voor, straks dus wel... ik geniet er nu al van).
En nu zit ik tegen die boodschappen aan te hikken, moet het vandaag nog wel doen, maar ben het eigenlijk ook helemaal zat nu, dus ik blijf effies lekker zitten, over een halfuurtje komt kleine demo weer denk ik, dus dan eten en samen even lekker slapen, daarna zien we wel weer verder, moet ook nog even naar fysio, maar gelukkig komt de dochter van Helma vanmiddag ook even helpen/oppassen.
oh ja, bij nader inzien is dat tafeltje met die stoeltjes te gammel en te brak om er veel werk te steken... wordt niet echt mooi meer schat ik in...