hier weer aan het tekenen, zoals de meeste ochtenden van de week.
fluitje schreef: O ja, zoekactie naar de ID van mijn dochter. blond!!
henriët schreef:fluitje schreef: O ja, zoekactie naar de ID van mijn dochter. blond!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus is het nu vakantie voor jouJolandaOudshoorn schreef:De vakantie is voorbij. Even wennen hoor, die stilte.
wij hebben nog 2 weken!!!!!!!!JolandaOudshoorn schreef:De vakantie is voorbij. Even wennen hoor, die stilte.
JolandaOudshoorn schreef:henriët schreef:fluitje schreef: O ja, zoekactie naar de ID van mijn dochter. blond!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest vorige week vertellen over de kamerling en Filippus. Nadat ik mijzelf had getransformeerd tot minister van financien (door snel een zwart colbertje aan te trekken, wat overigens heel warm was) zei ik tegen de kinderen: Ik ben minister van financien en ik kom uit een heel ver land. Maar dat zien jullie wel aan mijn kleur... Mijn man was achterin aan het luisteren en schoot in de lach.Je moet het toch doen met de middelen die je hebt.
Zo reageren alleen blondjes....henriët schreef:fluitje schreef: O ja, zoekactie naar de ID van mijn dochter. blond!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Luther schreef:Zo reageren alleen blondjes....henriët schreef:fluitje schreef: O ja, zoekactie naar de ID van mijn dochter. blond!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ik je ook maar begrijpen, ook al ben ik blond?fluitje schreef:Luther schreef:Zo reageren alleen blondjes....henriët schreef:fluitje schreef: O ja, zoekactie naar de ID van mijn dochter. blond!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()