niet boos worden om wat ik nu ga neerpoten, maar misschien is het goed om wat minder bovenop te zitten, zeker op die lft vragen ze ook energie, maar vaak is het ook zo, als je ze iets losser houdt, vragen ze ook wat minder energie...albion schreef:zeg dat.. maar ik moet deze week wel productief bezig zijn en er alles uithalen wat er uit te halen is, zodat ikhenriët schreef:dan zal t wel stil zijn zonder je zoonlief,albion schreef:vandaag: eerst manlief wegbrengen (moet gaan werken vandaag)
daarna: zorgen dat zoonlief alles in de koffer doet wat hij nodig heeft voor een weekje Denemarken
vanavond: zoonlief + neef wegbrengen. 'Jan' naar de opstapplaats, neef naar de trein richting Kampen.
of misschien vind je t wel lekker rustig?!
mijn schoolwerk afgerond heb voordat ie weer thuis is. Hij vraagt zoveel energie...
Wat doen we vandaag? [5]
Re: Wat doen we vandaag? [5]
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
We spreken elkaar nader als jou 'prinsje' 16 is. (Misschien heeft ie geen dominant karakter?)henriët schreef:niet boos worden om wat ik nu ga neerpoten, maar misschien is het goed om wat minder bovenop te zitten, zeker op die lft vragen ze ook energie, maar vaak is het ook zo, als je ze iets losser houdt, vragen ze ook wat minder energie...albion schreef:zeg dat.. maar ik moet deze week wel productief bezig zijn en er alles uithalen wat er uit te halen is, zodat ikhenriët schreef:dan zal t wel stil zijn zonder je zoonlief,albion schreef:vandaag: eerst manlief wegbrengen (moet gaan werken vandaag)
daarna: zorgen dat zoonlief alles in de koffer doet wat hij nodig heeft voor een weekje Denemarken
vanavond: zoonlief + neef wegbrengen. 'Jan' naar de opstapplaats, neef naar de trein richting Kampen.
mijn schoolwerk afgerond heb voordat ie weer thuis is. Hij vraagt zoveel energie...
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
albion schreef:
We spreken elkaar nader als jou 'prinsje' 16 is. (Misschien heeft ie geen dominant karakter?)
ik heb t namelijk van dichtbij meegemaakt...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ja, als docent zou ik dat ook met klem willen onderstrepen.henriët schreef:niet boos worden om wat ik nu ga neerpoten, maar misschien is het goed om wat minder bovenop te zitten, zeker op die lft vragen ze ook energie, maar vaak is het ook zo, als je ze iets losser houdt, vragen ze ook wat minder energie...albion schreef:zeg dat.. maar ik moet deze week wel productief bezig zijn en er alles uithalen wat er uit te halen is, zodat ikhenriët schreef:dan zal t wel stil zijn zonder je zoonlief,albion schreef:vandaag: eerst manlief wegbrengen (moet gaan werken vandaag)
Als vader vraag ik me af, of ik dat in de praktijk zou kunnen brengen.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Neem maar van mij aan Luther, dat je als docent heel anders tegenover de kinderen staat dan dat je dat doet als moeder/vader over je eigen kinderen.Luther schreef:Ja, als docent zou ik dat ook met klem willen onderstrepen.henriët schreef:
niet boos worden om wat ik nu ga neerpoten, maar misschien is het goed om wat minder bovenop te zitten, zeker op die lft vragen ze ook energie, maar vaak is het ook zo, als je ze iets losser houdt, vragen ze ook wat minder energie...
@Henriëtte: Ik denk niet dat dat het probleem is waarom iik me zorgen maak, hád ik maar wat meer op mijn strepen gestaan, maw hád ik maar vaker nee gezegd, dan toe maar en erbij gedacht het zal wel over gaan. Nee, het wordt alleen maar moeilijker.
Laatst gewijzigd door albion op 22 aug 2009, 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Vandaag gewerkt. Vanavond een verjaardag.
En nu ga ik offline, want ik begin mensen hier te irriteren...

En nu ga ik offline, want ik begin mensen hier te irriteren...

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Hoi Albion,albion schreef:Neem maar van mij aan Luther, dat je als docent heel anders tegenover de kinderen staat dan dat je dat doet als moeder/vader over je eigen kinderen.Luther schreef:Ja, als docent zou ik dat ook met klem willen onderstrepen.henriët schreef:
niet boos worden om wat ik nu ga neerpoten, maar misschien is het goed om wat minder bovenop te zitten, zeker op die lft vragen ze ook energie, maar vaak is het ook zo, als je ze iets losser houdt, vragen ze ook wat minder energie...
@Henriëtte: Ik denk niet dat dat het probleem is waarom iik me zorgen maak, hád ik maar wat meer op mijn strepen gestaan, maw hád ik maar vaker nee gezegd, dan toe maar en erbij gedacht het zal wel over gaan. Nee, het wordt alleen maar moeilijker.
.
Omdat het best wel persoonlijk is, reageer ik maar even per PB.
Laatst gewijzigd door Luther op 22 aug 2009, 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Prima Luther, want je hebt natuurlijk wel gelijk.Luther schreef:
Hoi Albion,
Omdat het best wel persoonlijk is, reageer ik maar even per PB.
- JolandaOudshoorn
Op dit moment zit ik met een huis vol visite. Waaronder ook een enkele verdwaalde forumster 

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Vandaag eerst lekker uitgeslapen tot 10 uur.. Toen werd ik ruw gewekt door de telefoon.. Vanmiddag lekker met een vriendin weze shoppen rond half 9 was ik weer thuis.. En kwam ik op het dol dwaze idee om nog ff ergens lekker ijs te gaan eten met paps en mams...
En nu net weer thuis.. Zo ff een begin maken in mn nieuwe boek en dan nog maar eens proberen te slapen

En nu net weer thuis.. Zo ff een begin maken in mn nieuwe boek en dan nog maar eens proberen te slapen

Vanmorgenvroeg dochter naar station gebracht. Toen weer even bed in (was vannacht heel laat geworden).
Vanmiddag met mijn vrouw naar dierenpark Amersfoort geweest en hierna mooi ritje gemaakt Wijk bij Duurstede - dijk naar Amerongen - Overberg - Scherpenzeel - Woudenberg
Vanavond rust op de bank.
Vanmiddag met mijn vrouw naar dierenpark Amersfoort geweest en hierna mooi ritje gemaakt Wijk bij Duurstede - dijk naar Amerongen - Overberg - Scherpenzeel - Woudenberg
Vanavond rust op de bank.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Net ff bij mn vriendin geweest.
Vanmorgen naar Ede geweest.
En... nu nog even tekenen... en daarna slapen.

Vanmorgen naar Ede geweest.
En... nu nog even tekenen... en daarna slapen.

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- JolandaOudshoorn
De vakantie is voorbij. Even wennen hoor, die stilte.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Vandaag lekker thuis.
Wat administratie doen. De afvoerpijpen van de beide wastafels even schoonmaken.
Verder beginnen met koffer pakken.
O ja, zoekactie naar de ID van mijn dochter. blond!!
Wat administratie doen. De afvoerpijpen van de beide wastafels even schoonmaken.
Verder beginnen met koffer pakken.
O ja, zoekactie naar de ID van mijn dochter. blond!!

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!