Deze is echt leuk...

Orchidee

Re: Deze is echt leuk...

Bericht door Orchidee »

Marnix

Bericht door Marnix »

Grappig. Mooi gemaakt.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Tom A Hawk

Bericht door Tom A Hawk »

Dit vind ik nou weer humor. Links bovenin de hompage van Refoforum staat een banner van Refomarkt. En wat wordt daar met grote letters aangeboden? Deze advertentie:
http://www.refomarkt.nl/?pagina=adverte ... ieid=20979
Marnix

Bericht door Marnix »

:D

Oei oei oei!

Het is voor haar te hopen dat er geen ouderlingen van haar kerk op Refomarkt surfen :D
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Marnix schreef::D

Oei oei oei!

Het is voor haar te hopen dat er geen ouderlingen van haar kerk op Refomarkt surfen :D
:haha
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

~~Soli Deo Gloria~~
albion

Bericht door albion »

gertje schreef:
Marnix schreef:Das lang niet overal puur uit armoede hoor... vaak is het ook gewoon een combinatie van cultuur en praktische zaken (vooral in warme landen zie je het :) )

Hoe we het verkopen? We moeten ons iets minder druk maken om dit soort zaken. Als pubers meelezen en zien dat er niet zo'n punt van wordt gemaakt geef je daarmee juist aan dat het niet zoiets spannends is... beter dan ze voorhouden dat dit soort dingen heel intiem, spannend enzovoorts zijn.... dan trigger je ze juist.... Dat bewijst de verwijzing naar die ontwikkelingslanden juist. Daar lopen de vrouwen er met ontbloot bovenlijf bij... en raakt men volgens mij ook niet opgewonden van een paar vrouwenborsten. En in landen waar alles bedekt moet zijn wordt een blote enkel en pols opeens al interessant. Het geeft wel aan waar het probleem zit, niet zozeer bij de kleding maar bij de mens. Verschuif je het een, dan verschuift het ander gewoon mee.

Weet het, ken de cultuur een beetje, maar is niet onze cultuur he :)

ooooo maar had het er nog niet eens over dat hier iemand opgewonden van kan raken :)
Een klein deel van de opvoeding is onze kinderen vertellen hoe ze zich horen te kleden, en neeee ik heb het dan niet over rok of broek, maar wel dat we ons kleden omdat we naakt zijn( zondeval), en daar horen halve blote borsten toch echt niet bij.
Net zoals een andere forummer al zei: ik wil het niet gewoon gaan vinden

Darnaaast is dit filmpje een "lachertje" en gaat er weinig waarschuwing van uit, maar goed...

Als ik het artikel lees in de nieuwe Terdege 'Alles moet kunnen' dan vraag ik me af waar ik de opleving onder jongeren kan zien. Ik lees in een ander topic dat ze met geestelijke zaken bezig zijn. In dit artikel lees ik hele andere dingen en dat het nog maar een topje van een ijsberg is dat geloof ik ook.

P.S. : Het is wel 'off-topic'
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Lassie

Bericht door Lassie »

snip en snap?
Lassie

Bericht door Lassie »

vlinder

Bericht door vlinder »

Lassie schreef:deze is ook zo maf: http://www.youtube.com/watch?v=-pJtQKnwEhw
Die vind ik altijd erg leuk ja!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
jakobmarin

Bericht door jakobmarin »

Gehoord:
Op een zinkend schip zitten nog 6 mensen die er niet af willen springen: een fransman, een engelsman, een Duitser, een Italiaan, een Hollander en  de kapitein zelf. "Hoe krijg ik die lui eraf, voor in de reddingssloepen", denkt de kapitein, om dan als laatste over te blijven.

Hij gaat naar de fransman toe en zegt: "ik heb onze toestand eens filosofisch overdacht, maar ik kan maar één conclusie trekken: we moeten eraf." De fransman hoort dit aan en zegt dat als het filosofisch is overdracht, hij er wel af moet springen, en doet dit vervolgens.
Dan gaat de kapitein naar de Engelsman en zegt: "Kijk, een echte gentleman zou hier niet op deze boot moeten blijven zitten, omdat het veel beter is om eraf te springen", waarop de engelsman overboord springt.
Tegen de Duitser zegt de kapitein: "Van boord springen! Dit is een bevel!", en hup daar gaat de Duitser overboord.
De italiaan krijgt te horen van de kapitein: "Het is ten strengste verboden om overboord te springen", waarop de Italiaan geen moment wacht en springt.
De kapitein fluistert daarna de Hollander in: "Als je van boord springt, krijg je korting", en zit daarna, zoals een goed kapitein betaamd als enige en laatste op zijn zinkende schip.....
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Geweldig! :super
~~Soli Deo Gloria~~
Gabrielle

Bericht door Gabrielle »

Hendrikus schreef:

helemaal niet leuk, Gods Naam wordt erin misbruikt, niet naar kijken dus. +1:((
Rens

Bericht door Rens »

http://www.wadlopen-moddergat.nl/

hier kun je ook informatie vinden over de dorpen en de omgeving...........leuk om eens rond te neuzen in mijn leef- en woonomgeving............
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Lassie

Bericht door Lassie »

Gabrielle schreef:
Hendrikus schreef:

helemaal niet leuk, Gods Naam wordt erin misbruikt, niet naar kijken dus. +1:((
helemaal niet.