Nachtgezichten van Ds Kerstenhenriët schreef:Echt??!!helma schreef:Ik kwam er net achter dat ik in 2005 een boek aan Jean heb verkocht via marktplaats.
(oude mails sorteren en weggooien)
Grappig.
Welke?
Wist je dat........[4]
Re: Wist je dat........[4]
Van Zacheria zeker?Erasmiaan schreef:Had ds. Kersten nachtgezichten...?helma schreef:Nachtgezichten van Ds Kerstenhenriët schreef:Echt??!!helma schreef:Ik kwam er net achter dat ik in 2005 een boek aan Jean heb verkocht via marktplaats.
(oude mails sorteren en weggooien)
Grappig.
Welke?
Dat weet ik nog wel ja..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik hier een hele tijd niet meer geweest ben.
Ik denk niet dat ik alles ga nalezen.
Ik denk niet dat ik alles ga nalezen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Gezien de inhoud en betekenis van de nachtgezichten in het bijbelboek Zacheria een aantal postings weggehaald, daar passen geen grapjes bij.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Bonny
- Contacteer:
...Het IAEA bevestigd dat Iran op weg is naar een kernwapen?
The Groom's still waiting at the altar
Wat kan dat dan betekenen?Bonny schreef:...Het IAEA bevestigd dat Iran op weg is naar een kernwapen?
Wil Iran de wereld vernietigen daarmee?
Ze beginnen met Israël...henriët schreef:Wat kan dat dan betekenen?Bonny schreef:...Het IAEA bevestigd dat Iran op weg is naar een kernwapen?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Israël vernietigen zal niet gaan..Luther schreef:Ze beginnen met Israël...henriët schreef:Wat kan dat dan betekenen?Bonny schreef:...Het IAEA bevestigd dat Iran op weg is naar een kernwapen?
Waarschijnlijk zichzelf. Neem maar van mij aan dat Iran geen kernwapens zal krijgen. Ooit was Irak op weg om kernwapens te krijgen maar de Israël Airforce heeft die ambitie met wat F16's en F15's de kop ingedrukt.henriët schreef:Wat kan dat dan betekenen?Bonny schreef:...Het IAEA bevestigd dat Iran op weg is naar een kernwapen?
http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Opera
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ik vind het allemaal wel een beetje eng eigenlijk.huisman schreef:Waarschijnlijk zichzelf. Neem maar van mij aan dat Iran geen kernwapens zal krijgen. Ooit was Irak op weg om kernwapens te krijgen maar de Israël Airforce heeft die ambitie met wat F16's en F15's de kop ingedrukt.henriët schreef:Wat kan dat dan betekenen?Bonny schreef:...Het IAEA bevestigd dat Iran op weg is naar een kernwapen?
http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Opera
Maar weet je, dan denk ik gewoon maar..
De Heere regeert, de wereld is in Zijn hand.
Dus t komt helemaal goed!
...ik vandaag mijn 528e verjaardag vier.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Dat zal dan wel niet zo'n heuglijke dag zijn, gezien je affiniteit met "Europa", wat nog net op dat extra zetje wacht.Luther schreef:...ik vandaag mijn 528e verjaardag vier.
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
Ik Tiberius hier al een poosje - node - mis?
Inderdaad, dat zie je goed!Simon schreef:Dat zal dan wel niet zo'n heuglijke dag zijn, gezien je affiniteit met "Europa", wat nog net op dat extra zetje wacht.Luther schreef:...ik vandaag mijn 528e verjaardag vier.
Jammer dat maar weinig mensen uit de gereformeerde gezindte inzien dat vooral de reformatoren Luther en Calvijn echte Europeanen waren.
Verklaar u nader.Willem schreef:Ik Tiberius hier al een poosje - node - mis?