Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [3]
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [3]
Vanavond bami!
Hier Boerenkool! 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
´k Moet nog even bedenken wat we gaan eten, er moeten nog boodschappen gedaan worden... 

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Dat hadden wij gisteren met stukjes brie en oude kaas. Heerlijk!! Vandaag Bami à la huisvrouwMarnix schreef:Hier Boerenkool!

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Net een beker erwtensoep gegeten (van broerlief).
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Rode star, doperwten, worteltjes met vissticks.
Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
huisman schreef:Dat hadden wij gisteren met stukjes brie en oude kaas. Heerlijk!! Vandaag Bami à la huisvrouwMarnix schreef:Hier Boerenkool!

- MarthaMartha
ik weet het nog niet
(en dat is rijkelijk laat als het al bijna 6 uur is)
(en dat is rijkelijk laat als het al bijna 6 uur is)
Laatst gewijzigd door MarthaMartha op 19 jan 2011, 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- Oude-Waarheid
à la Huisman reseptMister schreef:huisman schreef:Dat hadden wij gisteren met stukjes brie en oude kaas. Heerlijk!! Vandaag Bami à la huisvrouwMarnix schreef:Hier Boerenkool!

InderdaadOude-Waarheid schreef:à la Huisman reseptMister schreef:huisman schreef:Dat hadden wij gisteren met stukjes brie en oude kaas. Heerlijk!! Vandaag Bami à la huisvrouwMarnix schreef:Hier Boerenkool!![]()

Ik prefereer toch een fijne worst...
Er was natuurlijk ook de bekende Unox worst bij, maar brie en oude kaas erbij is heerlijk (Wat de boer niet kent (vr)eet die nietOude-Waarheid schreef:à la Huisman reseptMister schreef:huisman schreef:Dat hadden wij gisteren met stukjes brie en oude kaas. Heerlijk!! Vandaag Bami à la huisvrouwMarnix schreef:Hier Boerenkool!![]()

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Pizza, voor Rick hawaii en voor mij supreme, bij de aldi vandaan en lékker!!!!

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
Wij aten pannenkoeken, maar zal van de week ook wel een keer pizza worden...1 + 1 gratis bij AHMariavt schreef:Pizza, voor Rick hawaii en voor mij supreme, bij de aldi vandaan en lékker!!!!![]()
![]()

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Boerenkool
Gisteren hutspot, afgelopen maandag zuurkool..
mn zusje vroeg wat ik had..
dus ik heb gezegd: "Stampotweek".
Goedkoop, gezond, lekker en je kunt dan altijd extra mensen hebben.
Gisteren hutspot, afgelopen maandag zuurkool..
mn zusje vroeg wat ik had..
dus ik heb gezegd: "Stampotweek".
Goedkoop, gezond, lekker en je kunt dan altijd extra mensen hebben.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Wij hebben vanavond "ouderwets" knolletjes gegeten, met gekookte aardappels en een cordonbleu
Zelfs de kinderen vonden het lekker

Zelfs de kinderen vonden het lekker

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!