en dat ik ook nog in studieboeken moet lezen, terwijl ik eigenlijk graag naar een documentaire zou willen kijken...
Je bent niet de enige in het landRijssen schreef:Dat ik snipverkouden ben
Dat zijn dan blijkbaar toch aardse dingen die gedaan moeten worden.hmprff schreef:Dat ik ontzaglijke zin heb in koffie met koek, maar geen koek in huis heb...
en dat ik ook nog in studieboeken moet lezen, terwijl ik eigenlijk graag naar een documentaire zou willen kijken...
Is je hoofd al minder vol ?Orchidee schreef:Je bent niet de enige in het landRijssen schreef:Dat ik snipverkouden ben
Mara schreef:Is je hoofd al minder vol ?Orchidee schreef:Je bent niet de enige in het landRijssen schreef:Dat ik snipverkouden ben![]()
Zonder snot bedoel ik
Orchidee schreef:Mara schreef:Is je hoofd al minder vol ?Orchidee schreef:Je bent niet de enige in het landRijssen schreef:Dat ik snipverkouden ben![]()
Zonder snot bedoel ik
Hier nog een.Rijssen schreef:Dat ik snipverkouden ben
En hier nog eenIchtus schreef:Hier nog een.Rijssen schreef:Dat ik snipverkouden ben
Heb je daar ook puffertjes voor ?Orchidee schreef:Ik heb chronische bronchitis, dus zo'n verkoudheidje erbij, hakt er altijd flink in.
Als de rest van de gezinsleden alweer opgeknapt is, loop ik nog weken na te proesten en hoesten, zoals op dit moment ook het geval is.![]()
Man en dochter zijn zo goed als beter, en ik heb nog flink last, inmiddels pijn in m'n rug/longen van het hoesten, en nog een vol hoofd en neus![]()
"Niet klagen, maar dragen, en bidden om kracht"