Die kans is groot ja. Morgen hoor ik waarschijnlijk of de offerte wordt goedgekeurd. :bou:Oorspronkelijk gepost door WSO
Pim krijgt een nieuwe auto?
Deze is echt leuk...
Precies. Het is een redelijk ruime auto met behoud van het rijgedrag van een sportieve 'gewone' auto. Het is idd een diesel.Oorspronkelijk gepost door LecramLeuke auto, Pim. Daar passen Pim, Nicname en de kleine Pimmetjes prima in.Oorspronkelijk gepost door PimDie kans is groot ja. Morgen hoor ik waarschijnlijk of de offerte wordt goedgekeurd. :bou:Oorspronkelijk gepost door WSO
Pim krijgt een nieuwe auto?
Ga je dieselen?
Het is een auto van 1 jaar oud die al bij de leasemaatschappij staat, dus een scherp prijsje.
Ik zal morgen eens kijken wat de boekwaarde van dat ding is.Oorspronkelijk gepost door Unionist
voldoet -ie aan de Den Hertognorm?
Wat was de Den Hertog norm ook al weer? €25k?
[edit]
Ik heb het nog ff nagekeken, Den Hertog zei dat je auto's van boven de 30-35k niet moest bespreken in het RD. Dus de auto voldoet wel aan de norm. En zou dus besproken kunnen worden (is ook een keer gedaan).
Maar ik kom er achter dat het belangrijker is te vragen of ik aan de norm voldoe. Ik bemerk namelijk wel dat ik het heel erg leuk vind.....
[Aangepast op 15/9/05 door Pim]
Met de veiligheid zit het wel goed: 5 sterren!:Oorspronkelijk gepost door Jelle
volgens mij voldoet hij ook aan de REFO-NORM.:,:,:, gezien de containervorm:,:,:,
Wel lekker hoog instappen.
Goed overzicht.
En ik hoop voor je dat hij de crashtest beter uitkomt dan de LANDWIND.![]()
http://www.euroncap.com/content/safety_ ... =7&id2=209
Zelfs een hoge score voor voetgangervriendelijkheid en kinderveiligheid (zouden ze daarmee bedoelen dat kinderen hem niet zo snel kapot kunnen maken?)
The Altea is the first Seat to achieve a five star rating. The body is very strong and provided a stable cell for all of the occupants. The restraint systems include single-stage tethered airbags for the driver and passenger, front belts with pre-tensioners and load limiters and seat-mounted side airbags. The car protected its child occupants very well, while its side impact protection for the driver was very impressive. Meanwhile, the protection it gives to pedestrians is, with that of the Citroën C4, jointly best to date of any car evaluated by Euro NCAP.
[Aangepast op 15/9/05 door Lecram]
Oorspronkelijk gepost door PimIk zal morgen eens kijken wat de boekwaarde van dat ding is.Oorspronkelijk gepost door Unionist
Wat was de Den Hertog norm ook al weer? €25k?
[edit]
Ik heb het nog ff nagekeken, Den Hertog zei dat je auto's van boven de 30-35k niet moest bespreken in het RD. Dus de auto voldoet wel aan de norm. En zou dus besproken kunnen worden (is ook een keer gedaan).
Maar ik kom er achter dat het belangrijker is te vragen of ik aan de norm voldoe. Ik bemerk namelijk wel dat ik het heel erg leuk vind.....
[Aangepast op 15/9/05 door Pim]
Leuk bakkie Pim. Wordt het ook een rooie???
Pfffff, gelukkig. Ons boodschappenautootje blijft met € 30.000 net onder de norm (kostprijs in 1980)Oorspronkelijk gepost door PimIk heb het nog ff nagekeken, Den Hertog zei dat je auto's van boven de 30-35k niet moest bespreken in het RD.Oorspronkelijk gepost door Unionist