Waar baal je van?

jvdg

Re: Waar baal je van?

Bericht door jvdg »

helma schreef:Sun; poeder. Echt.
Mijn man is hier de afwasmachineman en die kan het weten :yahoo
Klopt helemaal, gewoon poeder.
En het zout en glansspoelmiddel toevoegen.

't Is nog goedkoper ook.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

helma schreef:
MarthaMartha schreef:van het "soort zand" dat in mijn kopjes en glazen zit als ze uit de vaatwasmachine komen....

Wat kun je er aan doen? zeef al leeggemaakt, zout bijgevuld.... maar het blijft zo...
je vaat voorspoelen
Sun gebruiken
Je vaat voorspoelen :quoi
Daar heb ik nu juist een vaatwasser voor ( met voorspoelprogramma) :nananere
Sun ben ik helemaal met je eens :super
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ria

Bericht door Ria »

Ik baal van het huiswerk! :banni
Kinderarbeid!:barbare
You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Joannah

Bericht door Joannah »

Ria schreef:Ik baal van het huiswerk! :banni
gewoon huisvrouw worden.
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Ria

Bericht door Ria »

Joannah schreef:
Ria schreef:Ik baal van het huiswerk! :banni
gewoon huisvrouw worden.
Zullen we nog maar niet doen he? Beetje te jong. ;)
You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Ichtus

Bericht door Ichtus »

muizen in huis :banni
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
hmprff

Bericht door hmprff »

Ichtus schreef:muizen in huis :banni
ach... ze bijten niet... ;)
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Margriet
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Muizen kunnen lastig zijn , maar ik heb een hekel aan die Chipmunks!! Mens wat die kapot kunnen knagen!!
O mottenballen houden muizen ook weg!! Ze schijnen de reuk genoeg reden te vinden om weg te blijven! Wel een behoorlijk aantal! niet een paar!
Laatst gewijzigd door Margriet op 07 sep 2010, 06:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
helma

Bericht door helma »

gezellig! :huhu
Mara

Bericht door Mara »

Poes nemen :)
Alhoewel, 1 van onze katten kwam vorig jaar met een muisje naar huis en liet hem los.
We hebben hem 4 dagen van de ene kast naar de andere zien lopen, achter de computer zat hij soms.
Opeens was hij weg, niet meer gevonden, het was zo schattig. Een muis die ons allemaal + de katten, te slim af was :super
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
albion

Bericht door albion »

Mara schreef:
Poes nemen :)
Alhoewel, 1 van onze katten kwam vorig jaar met een muisje naar huis en liet hem los.
We hebben hem 4 dagen van de ene kast naar de andere zien lopen, achter de computer zat hij soms.
Opeens was hij weg, niet meer gevonden, het was zo schattig. Een muis die ons allemaal + de katten, te slim af was :super
Onze kat nam een muis naar binnen, laat hem vervolgens los om zich te goed te doen aan zijn bak met eten. Mijn man de muis met veel moeite naar buiten geloosd heeft en de kat er alleen maar naar keek (net of het verlegen was :modo) en bekommerde zich niet meer om de muis. Mijn man heeft het diertje maar uit zijn lijden verlost. Wat de kat er precies meegedaan had voordat het mee naar binnengenomen is weet ik niet.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Ichtus

Bericht door Ichtus »

helma schreef:
Je mag ze ook wel overnemen hoor, geen probleem :OO3
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
huisman

Bericht door huisman »

Ichtus schreef:
helma schreef:
Je mag ze ook wel overnemen hoor, geen probleem :OO3
Wij hebben ook last van muizen. PC muizen
Afbeelding
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Ik baal van autoverkopers die denken dat vrouwen sukkels zijn of dat je niet fatsoenlijk hoeft te zijn.
proefrit 1: auto was piekfijn, doch in de garage van mijn eigen monteur bleek het een roestbak te zijn. Bovendien was er een groot ongeluk mee geweest, en was de boel daarna niet goed aan elkaar gelast. En de remmen waren op alle fronten mankerende. En die verkoper bleef ontkennen.
proefrit 2: auto is piekfijn. Gisteren geweest om te kijken. Proefrit mevrouw? Geen probleem. Even langs uw eigen garage? Natuurlijk, moet u altijd doen. Mocht intussen iemand anders belangstelling hebben, dan bel ik u. En een paar uur later belt meneer dat 'zijn collega' de auto helaas verkocht heeft. Ja hoor. Tuurlijk. 't Stond er bol van de collega's, dat zag je zo. En natuurlijk had hij nog wel een andere auto voor me, met zes keer zoveel kilometers op de teller. En maar een boel beetje duurder.
In alle grimmigheid en ergernis (zit ook nog eens een dagje ziek thuis) werp ik mij nu weer op autotrader.nl. Autoverkopers aller landen, hoed u.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Zita schreef:Ik baal van autoverkopers die denken dat vrouwen sukkels zijn of dat je niet fatsoenlijk hoeft te zijn.
proefrit 1: auto was piekfijn, doch in de garage van mijn eigen monteur bleek het een roestbak te zijn. Bovendien was er een groot ongeluk mee geweest, en was de boel daarna niet goed aan elkaar gelast. En de remmen waren op alle fronten mankerende. En die verkoper bleef ontkennen.
proefrit 2: auto is piekfijn. Gisteren geweest om te kijken. Proefrit mevrouw? Geen probleem. Even langs uw eigen garage? Natuurlijk, moet u altijd doen. Mocht intussen iemand anders belangstelling hebben, dan bel ik u. En een paar uur later belt meneer dat 'zijn collega' de auto helaas verkocht heeft. Ja hoor. Tuurlijk. 't Stond er bol van de collega's, dat zag je zo. En natuurlijk had hij nog wel een andere auto voor me, met zes keer zoveel kilometers op de teller. En maar een boel beetje duurder.
In alle grimmigheid en ergernis (zit ook nog eens een dagje ziek thuis) werp ik mij nu weer op autotrader.nl. Autoverkopers aller landen, hoed u.
Ik leef met je mee, heb "vroegaaaaaaeeeeeeeerrr" toen ik nog jong en onervaren was hetzelfde meegemaakt :hum
De meeste autoverkopers denken echt dat vrouwen "sukkels" zijn :wiz :wiz :wiz
Beterschap trouwens!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Plaats reactie