Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [3]
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [3]
Hm is het daar droog? 

En dan ijs erbij, evt melkZita schreef:gewoon het voorradige rijpe fruit in stukken in de blender gooien, met wat sinaasappelsap en yoghurt. Een banaan erdoor maakt de smaak wat romiger.

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Vanmiddag broodje hamburger en broodje schepzalm op een fancy-fair.
Straks lekkere kop kippensoep
Straks lekkere kop kippensoep
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- Neeltje Jans
Spinazie, karbonade met een of andere vage kruidenmix, het was lekker.
Neeltje Jans, moeder van 4
Hertenschouder met Asperges!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
- Bert Mulder
- Contacteer:
'Beef and barley soup' voor lunch
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
- oesterschelpje
Marnix schreef:Hm is het daar droog?
En dan ijs erbij, evt melkZita schreef:gewoon het voorradige rijpe fruit in stukken in de blender gooien, met wat sinaasappelsap en yoghurt. Een banaan erdoor maakt de smaak wat romiger.
Thanks voor de tips!
Ik ga er morgen gelijk mee aan de slag!
Ik vermoed dat ik andijviestamppot ga maken met een plakje geitenkaas in bacon gebakken erbij.
Wij eten vandaag verse zomerkrootjes 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- JolandaOudshoorn
Hier ook, met andijvie uit eigen tuin. Was heerlijk. Overigens had ik geitenkaas door de stamp heengepraktZita schreef:Ik vermoed dat ik andijviestamppot ga maken met een plakje geitenkaas in bacon gebakken erbij.

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Wij hadden groene asperges met ham en ei en aardappelkroketjes. Erg lekker!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
-
Klinkt lekkerhenriët schreef:Wij hadden groene asperges met ham en ei en aardappelkroketjes. Erg lekker!

~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Als je weer asperges krijgt.. breng ze maar, maar dan blijven jullie eten, ik geloof echt dat jullie dit lekker vinden!!Schemerlichtje schreef:Klinkt lekkerhenriët schreef:Wij hadden groene asperges met ham en ei en aardappelkroketjes. Erg lekker!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
-
Mogen we ook komen eten als je iets anders eet?henriët schreef:Als je weer asperges krijgt.. breng ze maar, maar dan blijven jullie eten, ik geloof echt dat jullie dit lekker vinden!!Schemerlichtje schreef:Klinkt lekkerhenriët schreef:Wij hadden groene asperges met ham en ei en aardappelkroketjes. Erg lekker!

~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
vanzelsprekend.. maar eigenlijk zou je alles moeten leren etenSchemerlichtje schreef:Mogen we ook komen eten als je iets anders eet?henriët schreef:Als je weer asperges krijgt.. breng ze maar, maar dan blijven jullie eten, ik geloof echt dat jullie dit lekker vinden!!Schemerlichtje schreef:Klinkt lekkerhenriët schreef:Wij hadden groene asperges met ham en ei en aardappelkroketjes. Erg lekker!