Haha.. Jij liever dan ik. Ik wens je een fijne vakantie toe.Billy schreef:Tja daar gaan we weer.
3 weken naar Schoolzicht (week 31, 32 en 33)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nog geen idee wat ik ga doen dit jaar.

Haha.. Jij liever dan ik. Ik wens je een fijne vakantie toe.Billy schreef:Tja daar gaan we weer.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Billy schreef:Tja daar gaan we weer.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In de zomer.. Ik ga klussen in huis, waarvan we in mei de sleutel krijgen, en in juli of augustus.. hopen we beschuit met muisjes te smerenMarnix schreef:Haha.. Jij liever dan ik. Ik wens je een fijne vakantie toe.Billy schreef:Tja daar gaan we weer.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nog geen idee wat ik ga doen dit jaar.
WAT LEUK!!!!!Marco schreef:In de zomer.. Ik ga klussen in huis, waarvan we in mei de sleutel krijgen, en in juli of augustus.. hopen we beschuit met muisjes te smerenMarnix schreef:Haha.. Jij liever dan ik. Ik wens je een fijne vakantie toe.Billy schreef:Tja daar gaan we weer.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nog geen idee wat ik ga doen dit jaar.. Wordt dus weinig tijd voor vakantie in de zomer!
Tot nu toe wel, ja!henriët schreef:WAT LEUK!!!!!Marco schreef:In de zomer.. Ik ga klussen in huis, waarvan we in mei de sleutel krijgen, en in juli of augustus.. hopen we beschuit met muisjes te smerenMarnix schreef:Haha.. Jij liever dan ik. Ik wens je een fijne vakantie toe.Billy schreef:Tja daar gaan we weer.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nog geen idee wat ik ga doen dit jaar.. Wordt dus weinig tijd voor vakantie in de zomer!
hartelijk gefeliciteerd.
hopelijk alles goed met je vrouw?!!!
Gefeliciteerd! Je bent er snel bijMarco schreef:In de zomer.. Ik ga klussen in huis, waarvan we in mei de sleutel krijgen, en in juli of augustus.. hopen we beschuit met muisjes te smerenMarnix schreef:Haha.. Jij liever dan ik. Ik wens je een fijne vakantie toe.Billy schreef:Tja daar gaan we weer.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een opmerking.Marnix schreef:Gefeliciteerd! Je bent er snel bijMarco schreef:In de zomer.. Ik ga klussen in huis, waarvan we in mei de sleutel krijgen, en in juli of augustus.. hopen we beschuit met muisjes te smerenMarnix schreef:Haha.. Jij liever dan ik. Ik wens je een fijne vakantie toe.Billy schreef:Tja daar gaan we weer.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat weten we dan ook maar weer.Marnix schreef:Klopt maar ik had niet gedacht dat dat al zo snel zou gaan. Misschien omdat ik vanuit mezelf redeneer
nee, maar stel dat ik zo'n opmerking krijg van: zo dat is snel? vindt ik dat ook absoluut niet leuk om te horen.Marnix schreef:Klopt maar ik had niet gedacht dat dat al zo snel zou gaan. Misschien omdat ik vanuit mezelf redeneer
Ik snap jou "wat een opmerking"-opmerking alleen niet zo. Je doet alsof ik iets schandaligs heb gezegd.