Formatie 2010
- Bonny
- Contacteer:
Re: Formatie 2010
Ik doe een wedstrijdje met Rutte: wie het eerst een Regeringsverklaring af heeft, wordt premier!
The Groom's still waiting at the altar
Een jijbak van jewelste.jvdg schreef:Laat ik nou gedacht hebben dat jij als eerste stuurman het voortouw zou nemen.refo schreef:Volgens mij moeten ze jullie inschakelen bij de formatie.
**stuurlui** **wal*
Maar zo had ik het echt niet bedoeld hoor.refo schreef:Een jijbak van jewelste.jvdg schreef:Laat ik nou gedacht hebben dat jij als eerste stuurman het voortouw zou nemen.refo schreef:Volgens mij moeten ze jullie inschakelen bij de formatie.
**stuurlui** **wal*
- Katharina van Bora
Luther zit al weken naast de telefoon te wachten op een telefoontje van Hare Majesteit...refo schreef:Volgens mij moeten ze jullie inschakelen bij de formatie.
**stuurlui** **wal*

Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
- Bonny
- Contacteer:
Van mij mag 'ie: een kabinet Luther-I, met andere RF-ers op ministersposten. Zet mij maar op BuZaKatharina van Bora schreef:Luther zit al weken naast de telefoon te wachten op een telefoontje van Hare Majesteit...refo schreef:Volgens mij moeten ze jullie inschakelen bij de formatie.
**stuurlui** **wal*

The Groom's still waiting at the altar
Ik wacht niet op een telefoontje van HM, maar wel van de alweer nieuwe informateur of ik als SGP'er bereid ben het ministerie van Volksgezondheid, Justitie en onderwijs op me te nemen.Katharina van Bora schreef:Luther zit al weken naast de telefoon te wachten op een telefoontje van Hare Majesteit...refo schreef:Volgens mij moeten ze jullie inschakelen bij de formatie.
**stuurlui** **wal*
Dat is nogal breed, dus zal ik jouw Luther vragen om het staatssecretariaat op zich te nemen.
Ik OCWBonny schreef:Van mij mag 'ie: een kabinet Luther-I, met andere RF-ers op ministersposten. Zet mij maar op BuZaKatharina van Bora schreef:Luther zit al weken naast de telefoon te wachten op een telefoontje van Hare Majesteit...refo schreef:Volgens mij moeten ze jullie inschakelen bij de formatie.
**stuurlui** **wal*![]()

Huisman op defensie?
Tuurlijk niet, daar heeft hij teveel verstand van.Mister schreef:Huisman op defensie?
Dat strijdt met politiek ingegraven stellingen.
Ab Klink stapt op.. Formatie CDA VVD PVV hervatten zou ik zeggen..
Nee.BJD schreef:Ab Klink stapt op.. Formatie CDA VVD PVV hervatten zou ik zeggen..
3-1 = (nog) 2 (dissidenten).
Ik vraag me wel af of Klink demissionair minister blijft (naast Verhagen).
Jammer dat Klink opstapt. Met zijn afwijzing tegenover de PVV vertegenwoordigt hij wel een redelijk deel van de CDA kiezers (en ik gok dat deel voor meer zetels verantwoordelijk is dan die van de 3 kamerleden die grote bedenkingen hebben bij samenwerking met de PVV).
Maar goed, de uitgelekte brief is waarschijnlijk cruciaal geweest. Nu vertrekt hij waarschijnlijk om de besprekingen weer mogelijk te maken.
Maar goed, de uitgelekte brief is waarschijnlijk cruciaal geweest. Nu vertrekt hij waarschijnlijk om de besprekingen weer mogelijk te maken.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Ik ben nooit onder de indruk geweest van hr Klink
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Als kamerlid, minister of mens (of alledrie)?Mara schreef:Ik ben nooit onder de indruk geweest van hr Klink
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Er was ook iets van een rookverbod, wat half van de grond is gekomen.
Ab Klink was één van de beste ministers die Nederland de afgelopen decennia hebben gehad. Een rustige man, die goed kon luisteren, krachtig bestuurder. Verlies voor de politiek!Mara schreef:Ik ben nooit onder de indruk geweest van hr Klink
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)