zeker weten? het kan zómaar zijn dat de vliegmaatschappij ophoudt te vliegen door de crisis.......er gebeuren momenteel wel hele rare dingen, dus dit behoort ook nog tot de mogelijkheden..............Marnix schreef:
Morgenmiddag zit ik in het vliegtuig
Vakantie
Re: Vakantie
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Deo Volente natuurlijk. Het kan ook zou dat ik onderweg naar het vliegveld bij een treinbotsing om het leven kom, of wat dan ook. Goede aanvulling, dat soort dingen vergeet je zomaar he, dan is het opeens heel vanzelfsprekend dat het allemaal wel goed komt.... maar er kan vanalles misgaan.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
dan moet je wel 'voorbereid' zijn op de eeuwigheid(ik trouwens ook en wij allemaal). Wie wil daaraan denken? Alleen Goddelijke genade kan dat geven!Marnix schreef:Deo Volente natuurlijk. Het kan ook zou dat ik onderweg naar het vliegveld bij een treinbotsing om het leven kom, of wat dan ook. Goede aanvulling, dat soort dingen vergeet je zomaar he, dan is het opeens heel vanzelfsprekend dat het allemaal wel goed komt.... maar er kan vanalles misgaan.
oh ja,
vakantie
morgen begint ie hier al...
enne de caravan staat nog op..
we zijn aan t dubben..
zaterdag afbreken en einde campingseizoen, of volgende week afbreken.. en nog ff van hèt
campingleven genieten tot donderdag..
vakantie
we zijn aan t dubben..
zaterdag afbreken en einde campingseizoen, of volgende week afbreken.. en nog ff van hèt

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik zou nog effe genieten!!henriët schreef:oh ja,
vakantie
we zijn aan t dubben..
zaterdag afbreken en einde campingseizoen, of volgende week afbreken.. en nog ff van hètcampingleven genieten tot donderdag..

Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Dat moeten we zeker zijn. En God heeft dat gegeven, Hem zij de eer. Ik hoop dat jij er ook klaar voor bent!Gijs83 schreef:dan moet je wel 'voorbereid' zijn op de eeuwigheid(ik trouwens ook en wij allemaal). Wie wil daaraan denken? Alleen Goddelijke genade kan dat geven!Marnix schreef:Deo Volente natuurlijk. Het kan ook zou dat ik onderweg naar het vliegveld bij een treinbotsing om het leven kom, of wat dan ook. Goede aanvulling, dat soort dingen vergeet je zomaar he, dan is het opeens heel vanzelfsprekend dat het allemaal wel goed komt.... maar er kan vanalles misgaan.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
ik hou op zich heel erg van het kRamperen, maar er zijn grenzen aan het gemis aan de meest elementaire vormen van comfort.................henriët schreef:oh ja,
vakantie
we zijn aan t dubben..
zaterdag afbreken en einde campingseizoen, of volgende week afbreken.. en nog ff van hètc(R)ampingleven genieten tot donderdag..
Moderatorbericht:
maar we hebben een heel comfortabel gedoetje hoor..!!!Rens schreef:ik hou op zich heel erg van het kRamperen, maar er zijn grenzen aan het gemis aan de meest elementaire vormen van comfort.................henriët schreef:oh ja,
vakantie
we zijn aan t dubben..
zaterdag afbreken en einde campingseizoen, of volgende week afbreken.. en nog ff van hètc(R)ampingleven genieten tot donderdag..
houten vlonder overtrokken door vinyl, heerlijk kacheltje..
dus ja...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Marnix schreef:Dat moeten we zeker zijn. En God heeft dat gegeven, Hem zij de eer. Ik hoop dat jij er ook klaar voor bent!Gijs83 schreef:dan moet je wel 'voorbereid' zijn op de eeuwigheid(ik trouwens ook en wij allemaal). Wie wil daaraan denken? Alleen Goddelijke genade kan dat geven!Marnix schreef:Deo Volente natuurlijk. Het kan ook zou dat ik onderweg naar het vliegveld bij een treinbotsing om het leven kom, of wat dan ook. Goede aanvulling, dat soort dingen vergeet je zomaar he, dan is het opeens heel vanzelfsprekend dat het allemaal wel goed komt.... maar er kan vanalles misgaan.

- Wilma van den Berg
Wat mij betreft....bijna herfstvakantie

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Wilma van den Berg schreef:Wat mij betreft....bijna herfstvakantie![]()

- Wilma van den Berg
henriët schreef:Wilma van den Berg schreef:Wat mij betreft....bijna herfstvakantie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

je zult vast weer een heleboel gepland hebben.....Wilma van den Berg schreef:henriët schreef:Wilma van den Berg schreef:Wat mij betreft....bijna herfstvakantie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

- Wilma van den Berg
Hier ga ik maar even niet verder op inhenriët schreef: je zult vast weer een heleboel gepland hebben.....

`Wilma van den Berg schreef:Hier ga ik maar even niet verder op inhenriët schreef: je zult vast weer een heleboel gepland hebben.....
en tòch reageerde je...