Vakantie

Rens

Re: Vakantie

Bericht door Rens »

Marnix schreef::)

Morgenmiddag zit ik in het vliegtuig :)
zeker weten? het kan zómaar zijn dat de vliegmaatschappij ophoudt te vliegen door de crisis.......er gebeuren momenteel wel hele rare dingen, dus dit behoort ook nog tot de mogelijkheden..............
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Marnix

Bericht door Marnix »

Deo Volente natuurlijk. Het kan ook zou dat ik onderweg naar het vliegveld bij een treinbotsing om het leven kom, of wat dan ook. Goede aanvulling, dat soort dingen vergeet je zomaar he, dan is het opeens heel vanzelfsprekend dat het allemaal wel goed komt.... maar er kan vanalles misgaan.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Marnix schreef:Deo Volente natuurlijk. Het kan ook zou dat ik onderweg naar het vliegveld bij een treinbotsing om het leven kom, of wat dan ook. Goede aanvulling, dat soort dingen vergeet je zomaar he, dan is het opeens heel vanzelfsprekend dat het allemaal wel goed komt.... maar er kan vanalles misgaan.
dan moet je wel 'voorbereid' zijn op de eeuwigheid(ik trouwens ook en wij allemaal). Wie wil daaraan denken? Alleen Goddelijke genade kan dat geven!
henriët

Bericht door henriët »

oh ja,
vakantie
morgen begint ie hier al...

enne de caravan staat nog op..
we zijn aan t dubben..
zaterdag afbreken en einde campingseizoen, of volgende week afbreken.. en nog ff van hèt :slurp campingleven genieten tot donderdag..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ariene

Bericht door Ariene »

henriët schreef:oh ja,
vakantie

we zijn aan t dubben..
zaterdag afbreken en einde campingseizoen, of volgende week afbreken.. en nog ff van hèt :slurp campingleven genieten tot donderdag..
Ik zou nog effe genieten!!

Afbeelding
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Marnix

Bericht door Marnix »

Gijs83 schreef:
Marnix schreef:Deo Volente natuurlijk. Het kan ook zou dat ik onderweg naar het vliegveld bij een treinbotsing om het leven kom, of wat dan ook. Goede aanvulling, dat soort dingen vergeet je zomaar he, dan is het opeens heel vanzelfsprekend dat het allemaal wel goed komt.... maar er kan vanalles misgaan.
dan moet je wel 'voorbereid' zijn op de eeuwigheid(ik trouwens ook en wij allemaal). Wie wil daaraan denken? Alleen Goddelijke genade kan dat geven!
Dat moeten we zeker zijn. En God heeft dat gegeven, Hem zij de eer. Ik hoop dat jij er ook klaar voor bent!
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Rens

Bericht door Rens »

vakantie

we zijn aan t dubben..
zaterdag afbreken en einde campingseizoen, of volgende week afbreken.. en nog ff van hèt :slurp c(R)ampingleven genieten tot donderdag..
ik hou op zich heel erg van het kRamperen, maar er zijn grenzen aan het gemis aan de meest elementaire vormen van comfort.................
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
henriët

Bericht door henriët »

Rens schreef:
vakantie

we zijn aan t dubben..
zaterdag afbreken en einde campingseizoen, of volgende week afbreken.. en nog ff van hèt :slurp c(R)ampingleven genieten tot donderdag..
ik hou op zich heel erg van het kRamperen, maar er zijn grenzen aan het gemis aan de meest elementaire vormen van comfort.................
maar we hebben een heel comfortabel gedoetje hoor..!!!
houten vlonder overtrokken door vinyl, heerlijk kacheltje..
dus ja...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Lassie

Bericht door Lassie »

Marnix schreef:
Gijs83 schreef:
Dat moeten we zeker zijn. En God heeft dat gegeven, Hem zij de eer. Ik hoop dat jij er ook klaar voor bent!
:super
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

Wat mij betreft....bijna herfstvakantie :super :yahoo
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
henriët

Bericht door henriët »

Wilma van den Berg schreef:Wat mij betreft....bijna herfstvakantie :super :yahoo
:slurp :yahoo :slurp :garde ;)
Wilma van den Berg

henriët schreef:
Wilma van den Berg schreef:Wat mij betreft....bijna herfstvakantie :super :yahoo
:slurp
henriët

Bericht door henriët »

Wilma van den Berg schreef:
henriët schreef:
:slurp
je zult vast weer een heleboel gepland hebben..... :langue
Wilma van den Berg

henriët schreef: je zult vast weer een heleboel gepland hebben..... :langue
Hier ga ik maar even niet verder op in :langue
henriët

Bericht door henriët »

Wilma van den Berg schreef:
henriët schreef: je zult vast weer een heleboel gepland hebben..... :langue
Hier ga ik maar even niet verder op in :langue
`
en tòch reageerde je... :langue
Plaats reactie