Kaw schreef:Er is vanavond ff 2 biljoen dollar vrijgemaakt voor de crediet-crisis.
De beurskoers daalt als een baksteen, want het is nog steeds niet duidelijk of het afdoende zal zijn. Niemand weet waar de bodem van deze put zit.
't is een vreemde zaak....
De kredietcrisis...
Komt het overgrote gedeelte van de wereld in de problemen, omdat iedereen veels te veel uitgeeft...
Meer uitgeeft dan je loon, zullen we maar zeggen....
Zo dat je banklening steeds groter wordt...
Zodat de bank je niet meer lenen wilt...
Zo, wat doen we?
We repareren het probleem, door, als regering, meer te lenen, zodat de banken ons weer lenen wil, zodat we weer geld in de economie kunnen storten hetwelk we niet hebben, zodat we de kredietcrisie kunnen overkomen, door: MEER KREDIET!
Dus, hadden we een molshoop van een probleem, daar gaan we, met hulp van staatskrediet, een berg van maken...
En niemand heeft het in de gaten lijkt haast wel...
Zo zie je in Canada...
Wouen Harper en de conservatieven er niet aan.... Werd geforceerd, omdat ze een minderheids regering hebben, dus nu ook maar uitgeven...
En Obama is helemaal een stuk verdriet... Herinner je Roosevelt, in DE crisis: "There is nothing to fear, but fear itself." Obama: "We moeten heel bang zijn"...
Wie van de 2 was de echte 'staatsman'?
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.