het geld is binnen.

gefeliciteerd...............wát een opluchting hé.........Lassie schreef:YESSSSSSS wij hebben goed nieuws.![]()
![]()
het geld is binnen.
Lassie schreef:YESSSSSSS wij hebben goed nieuws.![]()
![]()
het geld is binnen.
Het is wel fijn voor jullie, maar de belastingbetaler moet daar voor opdraaien. Eigenlijk vind ik dat jullie met een procentje meer rente ook het risico hadden moeten dragen en niet wij met z'n allen.Lassie schreef:YESSSSSSS wij hebben goed nieuws.![]()
![]()
het geld is binnen.
zuurpruim. wees blij voor Lassie dat zij niet al hun geld kwijt zijn ipv azijnpisserij......Toeschouwer schreef:Het is wel fijn voor jullie, maar de belastingbetaler moet daar voor opdraaien. Eigenlijk vind ik dat jullie met een procentje meer rente ook het risico hadden moeten dragen en niet wij met z'n allen.Lassie schreef:YESSSSSSS wij hebben goed nieuws.![]()
![]()
het geld is binnen.
Dan moet je bij de overheid zijn, want die heeft deze bank goedgekeurd en toegelaten op de Nederlandse Markt.Toeschouwer schreef:Het is wel fijn voor jullie, maar de belastingbetaler moet daar voor opdraaien. Eigenlijk vind ik dat jullie met een procentje meer rente ook het risico hadden moeten dragen en niet wij met z'n allen.Lassie schreef:YESSSSSSS wij hebben goed nieuws.![]()
![]()
het geld is binnen.
Toeschouwer schreef:Het is wel fijn voor jullie, maar de belastingbetaler moet daar voor opdraaien. Eigenlijk vind ik dat jullie met een procentje meer rente ook het risico hadden moeten dragen en niet wij met z'n allen.Lassie schreef:YESSSSSSS wij hebben goed nieuws.![]()
![]()
het geld is binnen.
Als de paniek in het algemeen niet zo groot was geweest had Bos niet zo gootmoedig gedaan met ons geld.Rens schreef:zuurpruim. wees blij voor Lassie dat zij niet al hun geld kwijt zijn ipv azijnpisserij......Toeschouwer schreef:Het is wel fijn voor jullie, maar de belastingbetaler moet daar voor opdraaien. Eigenlijk vind ik dat jullie met een procentje meer rente ook het risico hadden moeten dragen en niet wij met z'n allen.Lassie schreef:YESSSSSSS wij hebben goed nieuws.![]()
![]()
het geld is binnen.
sorryfreek schreef:Wat betekent 20k?