De grote eilanden in de zomer wel ja, maar zoals al gezegd, dat geldt voor Zeeland net zo goed. Dus dat je daarom weg moet blijven lijkt me wat vreemd. Overigens is dit buiten de zomer om (ze gaat in de winter) weer helemaal niet het geval, dan zijn er juist weinig jongeren.Gijs83 schreef:Die Canarische eilanden schijnen nog wel "feest"-eilanden te zijn of heb ik dat verkeerd gehoord
Vakantie
Re: Vakantie
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Met een vliegtuigongeluk heb je heel wat minder kans om te overleven dan met een autoongeluk.Marnix schreef:albion schreef:
De kans dat het dan nog een keer mis gaat is dan niet zo groot. Daarnaast had het ongeluk niets met de bestemming te maken. Je kan na elk vliegongeluk wel met zoiets roepen... maar durf je dan nog wel in een auto te stappen? De kans dat je in de auto overlijdt is namelijk heeeel veel groter dan dat je in een vliegtuig overlijdt.
Maar kan je niet een wat origineler voorbeeld komen, deze is zo afgezaagd.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Nee, dat bedoel ik er niet mee, misschien zijn er ook wel rustiger plekjes. Zit je in een hotel en je hoort constant muziek en drukte om je heen: nou dat lijkt mij niet aangenaam. Je hoort trouwens ook niet echt dat christelijke reisorganisaties reizen naar de Canarische eilanden hebben(misschien Beter-Uit wel, dat weet ik niet).Hendrikus schreef:Schouwen-Duiveland... praat me er niet van...Gijs83 schreef:Die Canarische eilanden schijnen nog wel "feest"-eilanden te zijn of heb ik dat verkeerd gehoord
Want daar ligt Renesse toch? Nou nou...
Kom op Gijs, niet zo generaliseren!
In Nederland is het niet veel beter als je het over constant muziek en drukje om je heen bedoelt.Gijs83 schreef:Nee, dat bedoel ik er niet mee, misschien zijn er ook wel rustiger plekjes. Zit je in een hotel en je hoort constant muziek en drukte om je heen: nou dat lijkt mij niet aangenaam. Je hoort trouwens ook niet echt dat christelijke reisorganisaties reizen naar de Canarische eilanden hebben(misschien Beter-Uit wel, dat weet ik niet).Hendrikus schreef:Schouwen-Duiveland... praat me er niet van...Gijs83 schreef:Die Canarische eilanden schijnen nog wel "feest"-eilanden te zijn of heb ik dat verkeerd gehoord
Ehm, die feesten zijn dan gewoon ergens in het centrum. Ik heb er in een zomer in een appartement op Tenerife (Playa de las Americas) gezeten en dan heb je echt geen last van allemaal muziek en herrie hoor.Gijs83 schreef:Nee, dat bedoel ik er niet mee, misschien zijn er ook wel rustiger plekjes. Zit je in een hotel en je hoort constant muziek en drukte om je heen: nou dat lijkt mij niet aangenaam. Je hoort trouwens ook niet echt dat christelijke reisorganisaties reizen naar de Canarische eilanden hebben(misschien Beter-Uit wel, dat weet ik niet).Hendrikus schreef:Schouwen-Duiveland... praat me er niet van...Gijs83 schreef:Die Canarische eilanden schijnen nog wel "feest"-eilanden te zijn of heb ik dat verkeerd gehoord
Laatst gewijzigd door Marnix op 22 aug 2008, 15:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
wat mis met renesse??Hendrikus schreef:Schouwen-Duiveland... praat me er niet van...Gijs83 schreef:Die Canarische eilanden schijnen nog wel "feest"-eilanden te zijn of heb ik dat verkeerd gehoord
kan je leuk shoppen en heerlijk strandbanjeren
en ook nog heerlijk genieten op n terrasje.....
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Je hebt daar toch zo'n jeugdcamping. Nou jeugd en vakantie je weet wel. Dat heel wat anders als Schoolzicht!henriët schreef:wat mis met renesse??Hendrikus schreef:Schouwen-Duiveland... praat me er niet van...Gijs83 schreef:Die Canarische eilanden schijnen nog wel "feest"-eilanden te zijn of heb ik dat verkeerd gehoord
Ik ben dit jaar eens naar een bestemming geweest, waarvan je nooit hoort, dat christelijke reisorganisaties erheen gaan.Gijs83 schreef:Je hoort trouwens ook niet echt dat christelijke reisorganisaties reizen naar de Canarische eilanden hebben(misschien Beter-Uit wel, dat weet ik niet).
En ik had zelfs wat jeugd bij me ook.
Het viel me nog aardig mee.

Ik wil geen appels met peren vergelijken. Dus vergelijk ik het met een ander vervoermiddel. Iedereen stap zomaar in de auto maar in het vliegtuig is er opeens kans om dood te gaan. Zelfs al stap je heel oplettend in de auto, dan is de kans op een dodelijk ongeluk nog veel groter dan in een vliegtuig. Vliegen is in verhouding tot autorijden, lopen en fietsen superveilig.albion schreef:Met een vliegtuigongeluk heb je heel wat minder kans om te overleven dan met een autoongeluk.Marnix schreef:albion schreef:
De kans dat het dan nog een keer mis gaat is dan niet zo groot. Daarnaast had het ongeluk niets met de bestemming te maken. Je kan na elk vliegongeluk wel met zoiets roepen... maar durf je dan nog wel in een auto te stappen? De kans dat je in de auto overlijdt is namelijk heeeel veel groter dan dat je in een vliegtuig overlijdt.
Maar kan je niet een wat origineler voorbeeld komen, deze is zo afgezaagd.
Schoolzicht? Wasda?Gijs83 schreef:Je hebt daar toch zo'n jeugdcamping. Nou jeugd en vakantie je weet wel. Dat heel wat anders als Schoolzicht!

~~Soli Deo Gloria~~
Tja, ik vind het allebei niks. Maar ik ga liever naar Tenerife dan naar Schoolzicht.Gijs83 schreef:Je hebt daar toch zo'n jeugdcamping. Nou jeugd en vakantie je weet wel. Dat heel wat anders als Schoolzicht!henriët schreef:wat mis met renesse??Hendrikus schreef: Schouwen-Duiveland... praat me er niet van...

Dan ben je nog nooit op Schoolzicht geweest.Marnix schreef:Tja, ik vind het allebei niks. Maar ik ga liever naar Tenerife dan naar Schoolzicht.

Hahaha dat klopt, maar ik heb er genoeg over gehoord om dat te weten. 

Je hoort wel veel Duits daar vind ik....henriët schreef:wat mis met renesse??Hendrikus schreef:Schouwen-Duiveland... praat me er niet van...Gijs83 schreef:Die Canarische eilanden schijnen nog wel "feest"-eilanden te zijn of heb ik dat verkeerd gehoord
Ik weet niet welke vliegtuigen het zijn, maar als je in een soort zweefvliegtuigje, of een vliegtuigje stapt waar aan iedere kant maar 1 stoel staat, en je moet je weg vinden door tussen bergen te vliegen zit je niet zo prettig, ook voel je de luchtdruk veel meer dan in een gewoon vliegtuig (dan lijkt het net of je gewoon in je stoel in de zitkamer zit, met een mooiere en zonniger uitzicht (ik voel me dan net Arretje Nof in Wolkenland)Marnix schreef:albion schreef:
Ik wil geen appels met peren vergelijken. Dus vergelijk ik het met een ander vervoermiddel. Iedereen stap zomaar in de auto maar in het vliegtuig is er opeens kans om dood te gaan. Zelfs al stap je heel oplettend in de auto, dan is de kans op een dodelijk ongeluk nog veel groter dan in een vliegtuig. Vliegen is in verhouding tot autorijden, lopen en fietsen superveilig.